*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
Nonna's
« Gepost op: 16 januari 2015, 20:48:39 »
In dit topic kan u informatie, foto's, vragen enz. vinden over het Italiaanse restaurantconcept Nonna's.

Menukaart
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2015, 14:06:02 door mrs Bibi »
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
Re: Nonna's
« Reactie #1 Gepost op: 16 januari 2015, 20:56:59 »
Tijdens ons verblijf van 05-01-15 / 12-01-2015 hebben we gegeten wat toen nog pizza pasta was. De bediening was vlot met opnemen, MAAR het uitserveren was super langzaam. een uur wachten tussen de gangen door.
Het eten was wel lekker.

Kinder antipasti.

Kinder pizza, kip, ananas.

Tomaten basilicum crème soep.

Grote pizza quattro stagioni.

Groetjes, Bibi

*

Offline zoosite

• **
  • 62
  • +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 18 januari 2015, 12:33:53 »
Hoe zijn de pizza bodems? Nog steeds diepvries?

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #3 Gepost op: 18 januari 2015, 13:06:14 »
Hoe zijn de pizza bodems? Nog steeds diepvries?

In mijn beleving niet. Ze waren dun en hebben de smaak van een steenoven pizza bodem. Ze waren ook ongelijk in vorm. De ene was beetje ovaal de ander had een een soort extra stuk uitgerold. Niet een was mooi rond en het zelfde. Dat leek mij dus als vers gerold.
Groetjes, Bibi

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #4 Gepost op: 18 januari 2015, 14:13:53 »
Net de menukaart van Nonna's vergeleken met de menukaart van pizza e pasta.
En ja hier zien we ook dat de prijzen verhoogd zijn.

menukaart pizza e pasta
Groetjes, Bibi

*

Offline Bloody Mary

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #5 Gepost op: 30 januari 2017, 17:18:39 »
Ik bekeek de menukaart van Nonna's net ook eens een keer... Wat een ongelooflijk rommelige, chaotische menukaart, zeg!! Met lange beschrijvingen en teksten die in 3 verschillende talen onder elkaar of naast elkaar geplaatst zijn.
Maar wat de onoverzichtelijke boel compleet maakt, zijn alle aantekeningen en 'kindertekeningen' die zogenaamd met pen toegevoegd zijn aan deze menukaart. Ik zie bijvoorbeeld plaatjes van hartjes, smileys, kamelen en de Toren van Pisa. Ook zijn er op deze menukaart zogenaamd spelfouten gemaakt, die later met een pen weer gecorrigeerd zijn.
Ook zag ik dat sommige pizza's op de kaart wel € 13,50 er stuk kosten. Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
Bloody Mary... op een bungalowpark van Center Parcs laat ik mij niet uit mijn tent lokken!!

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 665
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 2 februari 2017, 09:51:40 »
Ik bekeek de menukaart van Nonna's net ook eens een keer... Wat een ongelooflijk rommelige, chaotische menukaart, zeg!! Met lange beschrijvingen en teksten die in 3 verschillende talen onder elkaar of naast elkaar geplaatst zijn.
Maar wat de onoverzichtelijke boel compleet maakt, zijn alle aantekeningen en 'kindertekeningen' die zogenaamd met pen toegevoegd zijn aan deze menukaart. Ik zie bijvoorbeeld plaatjes van hartjes, smileys, kamelen en de Toren van Pisa. Ook zijn er op deze menukaart zogenaamd spelfouten gemaakt, die later met een pen weer gecorrigeerd zijn.
Ook zag ik dat sommige pizza's op de kaart wel € 13,50 er stuk kosten. Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
Nou dat zijn ze dus niet  :D  Nonna's is iets dat wij doen puur en alleen voor de beleving voor de kids.  Ik weet niet naar welk park je gaat, in Port Zelande vinden wij de beleving en de dame die nonna speelt top, in Vossemeren sloeg het tegen (er liep zelfs geen nonna rond de laatste keer)
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x myst) * 3 x Eemhof (1 x myst) * 5 x Port Zélande * 3 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes * 1 x Zandvoort

*

Offline cenparkris

• **
  • 35
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #7 Gepost op: 20 augustus 2017, 16:48:13 »
Voor dat geld hoop ik toch wel dat de pizza's rijkelijk belegd zijn.
reken er niet teveel op ; de pizza (Eemhof, 4 seizoenen, afgehaald, april 2017) is lekker, maar stukjes vlees ver te zoeken ....
9x EH 5x KV 1x VM 4x PZ

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #8 Gepost op: 14 januari 2018, 12:39:00 »
Foto's van Nonna's Kempervennen 08-12-2017 staan hier.
Groetjes, Bibi

*

Offline ThomasD1962

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #9 Gepost op: 31 mei 2018, 20:22:29 »
Zitten nu in het Meerdal. Net voor de 2e keer bij Nonna's gegeten. Voor ons een aanrader.
Zowel qua sfeer, bediening als qua eten.
1x Vossemeren, 1x Heiderbos, 1x Parc Sandur, 1x Village Nature Paris, 2x Limburgse Peel, 7x Meerdal

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #10 Gepost op: 31 mei 2018, 20:24:38 »
Lekkerrrr,  hebben ze er 3 gangen menu's ? Of alles los van de kaart?
Groetjes, Bibi

*

Offline fred_33jr

• **
  • 471
  • +0/-0
« Reactie #11 Gepost op: 17 juni 2018, 19:16:18 »
Hele dure pizza's hoor! Ik merk zelf dat ik wat mopperig ben over het eten bij CP. Ze weten een concept weg te zetten wat echt leuk is. Kinderen vinden het vooral leuk en de beleving. Dat is direct wel het enige goede want ook de pizza's worden niet vers bereid maar je betaald echt veel geld en dan komt mijn verwachting gewoon niet uit. Een prachtig omhulsel maar een lelijke binnenkant.

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #12 Gepost op: 24 juni 2018, 16:56:34 »
Toen wij vorige keer op De Eemhof waren werden de bodems in de ochtend vers gemaakt. Ik heb dit met eigen ogen gezien.
Groetjes, Bibi

*

Offline Apies

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #13 Gepost op: 24 juni 2018, 20:29:34 »
Vorige week met het gezin bij nonna's in het meerdal gegeten. Pizza's waren heerlijk, bodem was vers en niet diepvries. Pizza's waren niet goedkoop. Onze kinderen van 1,5 konden de soepstengels die ze kregen bij binnenkomst erg waarderen net als de kinderpasta.

*

Offline mrs Bibi

• 5762
  • +30/-0
« Reactie #14 Gepost op: 8 juli 2018, 20:30:25 »
Op Het Meerdal was er een menu bij Nonna's.

Groetjes, Bibi

*

Offline JokeV

• **
  • 186
  • +0/-0
« Reactie #15 Gepost op: 9 juli 2018, 21:45:40 »
Op woensdag was er op Vossemeren een flip flop dinner. Wie Flip flops aan had kreeg een verfrissende verassing.
Wij deden Nonna's op donderdag en genoten er erg van, zowel van de sfeer als van het eten. En het personeel was ook heel vriendelijk.

De kids mochten er proberen een pizzadeeg te rollen, draaien, gooien ...
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline loulou

• 251
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #16 Gepost op: 17 juli 2018, 15:45:39 »
Op woensdag was er op Vossemeren een flip flop dinner. Wie Flip flops aan had kreeg een verfrissende verassing.
Wij deden Nonna's op donderdag en genoten er erg van, zowel van de sfeer als van het eten. En het personeel was ook heel vriendelijk.

De kids mochten er proberen een pizzadeeg te rollen, draaien, gooien ...

Wat ontzettend leuk! Werd het "Pizzalied" van André van Duin er nog bij gezongen tijdens het ronddraaien van het deeg? :D
Groetjes,
Loulou

*

Offline JokeV

• **
  • 186
  • +0/-0
« Reactie #17 Gepost op: 17 juli 2018, 17:04:22 »
het pizzalid hebben we niet gehoord, jammer. Het was er behoorlijk druk, dus misschien hadden ze geen tijd? Maar je zag ze wel plezier maken onder elkaar.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline loulou

• 251
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #18 Gepost op: 17 juli 2018, 18:53:10 »
En dat is het belangrijkste, het plezier en lol onderling ;)
Groetjes,
Loulou

*

Offline Mariëtte

• 1100
  • +0/-0
« Reactie #19 Gepost op: 20 september 2018, 14:18:51 »
NONNA'S HET HEIJDERBOS

De spaghetti wordt ook vers gemaakt bij Nonna's.

Het maken van verse spaghetti.

Nonna's Het Heijderbos.

Bron foto 1: Het Heijderbos.

*

Offline Mariëtte

• 1100
  • +0/-0
« Reactie #20 Gepost op: 24 september 2018, 10:58:06 »
NONNA'S PORT ZÉLANDE

3-gangen menu €24,95.

Kids 3-gangen keuze menu €9,95.

Nonna's Port Zélande.

Bron foto 1: Port Zélande.

*

Offline Mariëtte

• 1100
  • +0/-0
« Reactie #21 Gepost op: 31 januari 2019, 14:32:07 »
NONNA'S PORT ZÉLANDE

JANUARI 2019

In ons eetarrangement zat normaalgezien Evergreenz bij, maar omdat deze dus dicht was, kregen we als alternatief een driegangenmenu in Nonna's, goed opgelost dus.  De coole Nonna van twee jaar geleden was er helaas niet, deze Nonna rammelde alles meer af.  Mijn jongste zoon wil graag lasagne, deze zit niet in de kindermenu.  We vragen of dit toch kan, of we de 3 gangen kindermenu mogen ruilen voor 1 lasagne, maar flexibel zijn ze niet, het kan niet, zelfs niet mits bijbetaling.  Dus offert mama zich maar op en bestelt de lasagne die ik dan ruil voor zijn kinderpizza Margaritha.  De pizzabodem is wel verrassend lekker en krokant, topping is minder: tomatenpuree en gele kaas, terwijl er wel kerstomaten en mozzarella aanwezig zijn, jammer.  Voorgerecht neem ik carpaccio.  Dit is zo'n standaard voorverpakte 13 in een dozijn carpaccio maar smaakt best goed.  Manlief heeft een zelf samengesteld slaatje dat lekker is en een royale portie.  De kids hebben spiesje tomaat mozzarella en antipastaschotel.  Hoofdgerecht ik dus die pizza, zoonlief de lasagne (zijn snoetje was het ruilen waard!), den hubbie heeft pizza met artichok, heel lekker, de kids verder nog mac & cheese.  Als dessert neemt manlief de omgevallen citroentaart die hij laat staan wegens echt niet lekker en droog, ik heb de chocoladebom - de chocola en bosvruchten zijn ok maar de citroensorbet past er echt niet bij.  Verder surprisedessert kids (3 kleine toetjes die goed in de maak vielen) en pizza met nutella (niet opgegeten want niet lekker).  Al bij al toch ok gegeten, ik vond The Grill beter, manlief Nonna's.  De kids vinden ze beide top.

Nonna's spies tomaat mozzarella (kindermenu).

Nonna's zelf samen te stellen slaatje.

Nonna's antipasta (kindermenu).

Nonna's carpaccio.

Nonna's pizza met artichok.

Nonna's Mac & Cheese (kindermenu).

Nonna's pizza margharita (kindermenu).

Nonna's Lasagne.

Nonna's surprisetoetjes (kindermenu).

Nonna's pizza met nutella (kindermenu).

Nonna's chocoladebom.

Nonna's omgevallen appeltaart.

Met dank aan forumlid Weegschaaltje voor de foto's.

*

Offline Debbaut

• **
  • 27
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Welcome to a state of hapiness!
    • Quizlet.nl
« Reactie #22 Gepost op: 1 februari 2019, 12:06:05 »
Die chocoladebom is zo lekker, maar echt een aanslag op uw gezonde levensstijl. ;D
Heb hem op de Kempervennen gegeten en die vrouw bleef warme chocolade bijgieten tot ik stop zij, had niet gedacht dat ze dat echt ging doen, dus toch. Heb nog nooit zoveel chocola op één avond gegeten.