*

Offline ..::Jacob::..

• **
  • 43
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9)
« Reactie #510 Gepost op: 16 maart 2017, 20:56:14 »
als jullie beide hetzelfde adres hebben opgegeven zou het wel eens 1 klantnummer kunnen zijn, controleer dat eerst eens.
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht, met name de duitse parken tig keren bezocht. inmiddels de tel kwijt :-)

*

Offline cookieke

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #511 Gepost op: 16 maart 2017, 21:14:53 »
nope 2 verschillende klant nummers maar toch staat er bij mijn account just for friends en bij vriendin staat dat niet

*

• **
  • 43
  • +0/-0
« Reactie #512 Gepost op: 16 maart 2017, 22:00:40 »
bellen of proefboeking doen en kijken of er friendsvoordelen bij komen
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht, met name de duitse parken tig keren bezocht. inmiddels de tel kwijt :-)

*

Offline cookieke

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #513 Gepost op: 16 maart 2017, 22:09:06 »
bellen of proefboeking doen en kijken of er friendsvoordelen bij komen

welke voordelen zouden zichtbaar moeten zijn dan?

mvg

*

• **
  • 43
  • +0/-0
« Reactie #514 Gepost op: 16 maart 2017, 22:31:36 »
oa. dit, Early check-in 13 uur ,Friends voordelen bij aankomst

*

Offline cookieke

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #515 Gepost op: 17 maart 2017, 12:05:38 »
oa. dit, Early check-in 13 uur ,Friends voordelen bij aankomst

en waar staan de friends voordelen bij aankomst?

mvg

*

• **
  • 43
  • +0/-0
« Reactie #516 Gepost op: 17 maart 2017, 13:41:31 »
details van boeking

*

Offline cookieke

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #517 Gepost op: 17 maart 2017, 20:12:12 »
details van boeking

ok bedankt zie wel dat ik early check in kan doen maar zie niets staan van friends dingen bij detail boeking

*

• **
  • 43
  • +0/-0
« Reactie #518 Gepost op: 17 maart 2017, 20:30:28 »
ben je blijkbaar toch friend

*

Offline Frouk

• *
  • 7
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #519 Gepost op: 21 maart 2017, 08:43:54 »
Lang getwijfeld waar ik dit moest gaan neerzetten en maar voor hier gekozen. Als het niet goed staat, zou een Mod zo vriendelijk willen zijn het goed neer te zetten?

Twee weken geleden zijn wij een week naar de Eemhof geweest. Elke avond lekker uit eten geweest. Op de avond voor vertrek kregen we, bij Evergreenz, opeens bij ons drinken een Memory game kaart. Deze bleken uitgegeven te worden bij twee drankjes. Maar wij hebben ze in andere restaurants nooit gehad.
Uiteindelijk hebben we nu 3 van de 5 kaarten. Is er misschien iemand die kaarten 3 en 5 nog heeft liggen? Ik zou ze heel graag overnemen.

*

Offline Anouchka

• *
  • 7
  • +0/-0
« Reactie #520 Gepost op: 22 april 2017, 07:58:37 »
hallo,

Ik heb een vraagje over het a la carte arrangement. Mag je dan bij nonna's en fuego uit alles op de kaart kiezen voor het 3 gangen menu of is het een vooraf samengesteld menu?

Groetjes

*

Offline Eveliefje

• **
  • 547
  • +1/-0
« Reactie #521 Gepost op: 6 mei 2017, 20:22:17 »
Kan je wanneer je een mysterieboeking hebt via mijn centerparcs nog arrangementen toevoegen?
Groetjes, Evelien

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #522 Gepost op: 22 mei 2017, 11:28:50 »
Zie op de activiteitenlijst "uitreiking Groen Paspoort" staan, enige info die ik hierover vind is dat er een aantal opdrachtjes zijn die kids moeten uitvoeren tijdens het verblijf en dan dit paspoort kunnen verdienen.  Waar haal je die opdrachtjes, op de receptie of zo?  Deze activiteit wordt nu al een tijdje aangeboden op diverse parken maar ik heb er nog nooit iets van gekregen bij aankomst op het park. 
sinds 2012:
9 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 2 x Kempervennen (mystery) * 2 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 2 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel

*

Offline saartje

• *
  • 17
  • +0/-0
« Reactie #523 Gepost op: 12 juli 2017, 21:54:25 »
We hebben een boeking gedaan afgelopen februari met vroegboekkorting. Maar nu staat de prijs lager voor hetzelfde huisje bij last minutes. Eigenlijk klopt dat toch niet? Waarom heeft het dan nut dat je vroeg gaat boeken? Heeft iemand daar al eens over gebeld of geklaagd?

*

Offline JokeV

• **
  • 74
  • +0/-0
« Reactie #524 Gepost op: 12 juli 2017, 22:05:55 »
Bij een last minute heb je die activiteitenvouchers o.a. niet
1 x Meerdal, veel Erperheide :-)

*

Offline saartje

• *
  • 17
  • +0/-0
« Reactie #525 Gepost op: 13 juli 2017, 07:54:21 »
Maar zelfs als ik dat eraf trek ligt de prijs nog 120 euro lager, dat is toch een groot verschil.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #526 Gepost op: 13 juli 2017, 09:02:04 »
Je kan wachten op last minute om eventueel goedkoper te boeken maar dan heb je kans dat hetgeen je wil niet in last minute komt, hangt ervan af hoeveel boekingen ze al hebben.
sinds 2012:
9 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 2 x Kempervennen (mystery) * 2 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 2 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel

*

Offline Ona1991

• **
  • 216
  • +0/-0
« Reactie #527 Gepost op: 23 juli 2017, 21:03:59 »
We hebben een boeking gedaan afgelopen februari met vroegboekkorting. Maar nu staat de prijs lager voor hetzelfde huisje bij last minutes. Eigenlijk klopt dat toch niet? Waarom heeft het dan nut dat je vroeg gaat boeken? Heeft iemand daar al eens over gebeld of geklaagd?
Tjah dat is overal zo hoor, moet je maar eens naar vliegvakanties enzo kijken. Early boeken heeft als voordeel dat je nog volop keuze hebt uit alles en vroegboekkorting. Wacht je last minutes af dan heb je minder aanbod en moet je nemen wat er over blijft maar krijg je ook een lagere prijs voorgeschoteld daar je de "restjes" krijgt die nog niet volboekt waren + ook geen activiteitenvouchers o.i.d

Da's een keuze die je bewust maakt hé, of je boekt vroeg en bent zeker dat je hebt wat je wilt maar je betaald dan ook de prijs voor dat privilége oftewel wacht je op last minutes aan een mooi prijsje maar met de kans dat hetgeen je graag wilde boeken niet meer beschikbaar is en je dus voor wat anders moet kiezen.
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #528 Gepost op: 26 juli 2017, 22:37:37 »
Heeft iemand een idee hoe lang verloren voorwerpen worden bijgehouden en of je hiervoor het park zelf moet contacteren of Cp algemeen e-mailadres?

Mijn zoon is al 3 maanden zijn knuffel kwijt, ik heb in huis al een paar keer alle kasten uitgeladen en weer ingeladen ,overal gezocht. Ook bij de oma's niets gevonden. Hij had de knuffel bij op onze vakantie in april naar Hb maar over Meerdal in mei twijfelen we dus mogelijk is "spookje" op een van deze parken verloren. 

Hij heeft drie knuffels die zijn favorietjes zijn en die hij afwisselend overal naar meezeult en ik had gehoopt dat hij wel over het verlies heen zou komen maar helaas.  Net nog traantjes, heel erg.  Vandaar dus de vraag, iemand ervaring hiermee?
sinds 2012:

*

Offline mortagne

• **
  • 173
  • +0/-0
« Reactie #529 Gepost op: 11 september 2017, 17:34:29 »
Als ik probeer te boeken, wordt er toch 33euro voor voorkeursligging aangerekend alhoewel dit gratis zou zijn als je 2 maanden voordien boekt.  Dit is op alle sites (zowel .be, .nl en .de).
Is dit een fout in het systeem of zou dit wijzen op het wegvallen van dit voordeel? 
Hoe lossen jullie dit op?

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
« Reactie #530 Gepost op: 11 september 2017, 18:25:29 »
Heeft iemand een idee hoe lang verloren voorwerpen worden bijgehouden en of je hiervoor het park zelf moet contacteren of Cp algemeen e-mailadres?

Mijn zoon is al 3 maanden zijn knuffel kwijt, ik heb in huis al een paar keer alle kasten uitgeladen en weer ingeladen ,overal gezocht. Ook bij de oma's niets gevonden. Hij had de knuffel bij op onze vakantie in april naar Hb maar over Meerdal in mei twijfelen we dus mogelijk is "spookje" op een van deze parken verloren. 

Hij heeft drie knuffels die zijn favorietjes zijn en die hij afwisselend overal naar meezeult en ik had gehoopt dat hij wel over het verlies heen zou komen maar helaas.  Net nog traantjes, heel erg.  Vandaar dus de vraag, iemand ervaring hiermee?
Je moet contact opnemen met het park waar het is verloren. Hoe lang ze het bewaren weet ik niet. Misschien kan je een ander exemplaar vinden? Even een oproepje doen op "knuffelkwijtsijt". Wie weet heb je geluk.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline JokeV

• **
  • 74
  • +0/-0
« Reactie #531 Gepost op: 11 september 2017, 19:28:53 »
Als ik probeer te boeken, wordt er toch 33euro voor voorkeursligging aangerekend alhoewel dit gratis zou zijn als je 2 maanden voordien boekt.  Dit is op alle sites (zowel .be, .nl en .de).
Is dit een fout in het systeem of zou dit wijzen op het wegvallen van dit voordeel? 
Hoe lossen jullie dit op?

het is een foutje in het systeem, makkelijkst om het te vermijden is bellen om te boeken
1 x Meerdal, veel Erperheide :-)

*

Offline Voncken

• *
  • 1
  • +0/-0
Re: Het kleine CP-vragen topic (deel 9): wie kan ons helpen????????
« Reactie #532 Gepost op: 19 september 2017, 14:44:46 »
Op 23-05-2017 hebben wij een vakantie geboekt bij Centerparcs De Vossemeren voor een verblijf van 19-06-2017 t/m 23-06-2017. Wegens ziekte van mijn vrouw (aantoonbaar) hebben wij de reis op tijd geannuleerd middels de aan Centerparcs betaalde annuleringsverzekering. Wat we ook doen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en er is tot op heden niets terugbetaald van de €660.50. Het boekingsnummer is: 8816539. In totaal zijn hier 19 mails over gemaakt en het dossier wordt behandelt in Spanje terwijl het gaat over een reis in België door Nederlanders die in België wonen. Gewenste Oplossing:
Bloemen aan ons adres en terugstorting van hetgeen waarvoor we de verzekering hebben afgesloten en betaald.

*

Offline Saturnus

• 376
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #533 Gepost op: 19 september 2017, 17:53:59 »
Op 23-05-2017 hebben wij een vakantie geboekt bij Centerparcs De Vossemeren voor een verblijf van 19-06-2017 t/m 23-06-2017. Wegens ziekte van mijn vrouw (aantoonbaar) hebben wij de reis op tijd geannuleerd middels de aan Centerparcs betaalde annuleringsverzekering. Wat we ook doen, wij worden van het kastje naar de muur gestuurd en er is tot op heden niets terugbetaald van de €660.50. Het boekingsnummer is: 8816539. In totaal zijn hier 19 mails over gemaakt en het dossier wordt behandelt in Spanje terwijl het gaat over een reis in België door Nederlanders die in België wonen. Gewenste Oplossing:
Bloemen aan ons adres en terugstorting van hetgeen waarvoor we de verzekering hebben afgesloten en betaald.

Wij gaan eens kijken of wij van het forum hierin kunnen bemiddelen.
Da's geen garantie, maar wij doen ons best.
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #534 Gepost op: 8 oktober 2017, 09:16:45 »
Iemand een idee hoe je eerdere boekingen kan terugvinden? Via mijncenterparcs kan je wel eerdere boekingen aanklikken, maar er staat niets in de lijst.
sinds 2012:

*

Offline loulou

• 86
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #535 Gepost op: 15 oktober 2017, 20:43:55 »
Iemand een idee hoe je eerdere boekingen kan terugvinden? Via mijncenterparcs kan je wel eerdere boekingen aanklikken, maar er staat niets in de lijst.

Hoi Weegschaaltje,

Ik weet hier niet direct een antwoord op te geven maar ik wil het wel voor je uitzoeken als je dat graag wilt :D
Groetjes,
 Loulou

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #536 Gepost op: 16 oktober 2017, 11:57:35 »
Bedankt, ondertussen heb ik heel mijn mailbox uit gepluisd en alle voorbije boekingen gevonden en zelf een lijstje gemaakt van park en cottagenummer en of ik die nr leuk vond of niet, nu heb ik me plechtig voorgenomen die lijst mooi bij te houden. (ik lijd soms aan lijstjesdrang  :o  )

Vond het alleen raar dat dit niet te vinden is in mijn CP
sinds 2012:

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
« Reactie #537 Gepost op: 16 oktober 2017, 14:19:07 »
Vind het ook raar dat je dat zelf niet terug kunt zien. Ik heb ooit eens de friendslijn gebeld en hiernaar gevraagd, ze kunnen in de computer zien welke maand/jaar je in welk park bent geweest, maar dat was maar een bepaald aantal jaren, ze kon toen niet alles terug zien.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline loulou

• 86
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #538 Gepost op: 16 oktober 2017, 20:43:12 »
Bedankt, ondertussen heb ik heel mijn mailbox uit gepluisd en alle voorbije boekingen gevonden en zelf een lijstje gemaakt van park en cottagenummer en of ik die nr leuk vond of niet, nu heb ik me plechtig voorgenomen die lijst mooi bij te houden. (ik lijd soms aan lijstjesdrang  :o  )

Vond het alleen raar dat dit niet te vinden is in mijn CP

Hi Weegschaaltje,

Ik heb even voor je geïnformeerd en het antwoord dat ik je kan geven is dat de servicecentrum dat wel voor je in kunnen zien. Je kan ze bereiken op 0800-0311 (NL).
Voor België kunnen de mensen bellen naar 0800-16161 (handig voor onze Belgische gasten de onze site bezoeken)

Ik hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen  :D
Groetjes,
 Loulou

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #539 Gepost op: 17 oktober 2017, 11:18:11 »
bedankt!
sinds 2012: