*

Offline Cp_is_de_max

• **
  • 294
  • +0/-0
Vakantievoordeelkaart
« Gepost op: 17 augustus 2014, 11:12:53 »
Hallo iedereen,
Via de website vernam ik dat ik via de vakantievoordeelkaart 3 xper jaar voordelig naar Centerparcs kan gaan .
Maar als ik de voorwaarden bekijk lijkt mij toch het een en ander een beetje onduidelijk ...
Vandaar enkele vraagjes ter verduidelijking:

U betaalt in één keer het totaalbedrag voor drie verblijven (vanaf € 779).
De overige 2 verblijven boekt u wanneer u wilt (met inachtneming van de voorwaarden).
*Hoe kun je nu het totaalbedrag betalen als je achteraf de 2 overige verblijven gaat boeken ?

Met de VakantieVoordeelKaart boekt u drie weekenden of midweken vanaf € 259 per verblijf.
*Dus je bent verplicht 3 weekends of 3 midweken te boeken ? Geen keuze tussen bv 2 midweken en een weekend ?

De Vakantie Voordeel Kaart is niet geldig tijdens (school)vakanties, feest- en gedenkdagen. Behalve voor de aankomsten:
Weekendverblijven in de zomervakantie 2014:
4 juli t/m 29 augustus 2014
Dit geldt niet voor Park Bostalsee.
Weekendverblijven in de herfstvakantie 2014:
10 t/m 24 oktober 2014
Weekend aankomst in de zomervakantie: (dit geldt niet voor de parken Port Zélande,
Park Zandvoort, Nordseeküste en Bostalsee en voor Eden VIP cottages).
3 juli t/m 28 augustus 2015
Weekend aankomsten in de herfstvakantie: (dit geldt niet voor park Bostalsee)
30 oktober t/m 6 november 2015
*Dus geen midweken tijdens schoovakantie en enkel weekends ?
* Als je dus kiest voor 3 midweken kun je dan niet een weekend nemen in het groot verlof ?

De VakantieVoordeelKaart is niet geldig in combinatie met andere speciale acties, Toppings, waardebonnen en kortingen.
*Wat is dan het grote voordeel van zo'n vakantievoordeelkaart en hoe word het voordeel berekend ?

Niet geldig voor Woonboten en Boomhuizen.
* wel geldig in waterfrontsuites in De Eemhof ?

*Blijven de voordelen van opgemaakte bedden bij premiums en bij vips geldig ?

Graag op deze *vragen en woordje duidelijkheid.

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
Re: Vakantievoordeelkaart
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2014, 12:21:06 »
Je betaald in 1x keer het vaste bedrag bij j eerste boeking. De andere 2 boekingen kan je daarna nog maken, je hoeft dus niet in 1x alle 3 de boekingen te maken. Alleen de reserveringskosten en toeristenbelasting komt er per keer nog bij.
Ik weet niet of je de midweken en weekenden kan combineren, maar naar mijn idee ben je met de weekenden dan voordeliger uit omdat je dan ook in de zomer en herfstvakantie kan gaan. De waterfrontsuites staan niet bij de uitsluitingen. Wel in combi met friendsvoordelen.
Voor de premiums en vips betaal je een toeslag. Er staat niks bij over beddengoed, dus die zouden er gewoon bij in moeten zitten. Naar mijn idee is het voordelig als je in de vakanties wilt gaan want dan scheelt het aanzienlijk.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #2 Gepost op: 17 augustus 2014, 15:53:05 »
Vroeger ook al eens die formule bestudeerd, toen het nog 250€ was per verblijf (dus 750€ per kaart) en alle schoolvakanties volledig uitgesloten werden.

Eerlijk gezegd zie ik nog steeds de voordelen niet van zo'n voordeelkaart.
Je moet de 3 vakanties al voraf betalen. Voorkeursligging zit niet inbegrepen denk ik, en belastingen e.d. ook al niet.

Dan komt de prijs toch even duur of zelfs duurder dan boeken met een actiecode of mysteryboeking? En de schoolvakanties zijn vaak te omzeilen via .nl voor Belgen en .be voor Nederlanders te gebruiken.

5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 399
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 2 september 2014, 15:11:02 »
Ik ben ook aan het twijfelen voor zo'n kaart, bij de "goedkope" parken geeft het niet veel verschil , maar bij bv Vossenmeren of Heijderbos is het toch wat goedkoper (alleen moet je het in één keer betalen).  Ok, mystery is goedkoper, maar is elk park wel even fijn?  Ik ga echt voor de kids, dus een baluba/jungle dome/discovery bay is echt wel imperatief voor mij.

Heeft iemand antwoord op volgende vragen:
* als ik ineens mijn drie data boek, betaal ik dan 1 keer de reserveringskost?
* kan ik 3 keer een ander park kiezen, ik zie wel verschillende parken op de lijst maar het is me niet duidelijk of je drie keer naar hetzelfde moet gaan of niet
sinds 2012:
9 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 2 x Kempervennen (mystery) * 2 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 2 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel

*

Offline cpvm

• **
  • 286
  • +13/-0
    • dagje vossemeren
« Reactie #4 Gepost op: 2 september 2014, 15:18:28 »
Reservatiekosten betaal je gewoon per verblijf, dus die moet je 3x betalen. Voor zover ik weet, kan je gewoon wisselen tussen de parken.
Volg De Vossemeren via Facebook: www.facebook.com/centerparcsdevossemeren.

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
« Reactie #5 Gepost op: 2 september 2014, 15:23:49 »
Reserveringskosten betaal je per verblijf, het maakt dus niet uit of je ze alle drie in één keer boekt of 3x apart.
Je kan 3x een ander park kiezen.
Je mag dus zelf een keuze maken uit de parken die meedoen.
Het voordeel vindt ik zelf dat je ook de weekenden in de herfstvakantie en zomervakantie kan boeken. En dan heb je wel veel voordeel.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline susan82

• **
  • 50
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 21 september 2014, 19:34:30 »
Wij hebben nu voor de derde keer een vakantievoordeelkaart.

Je mag gewoon per boeking kiezen of je een weekend of een midweek wilt. Ook kun je met bijbetaling een week gaan.
de eerste keer was voor ons het voordeligst, toen was het 750 euro voor 3 verblijven en mocht je voor 100 euro zelfs een 4e bijboeken. dus 850 voor 4 boekingen.

*Hoe kun je nu het totaalbedrag betalen als je achteraf de 2 overige verblijven gaat boeken ?

het bedrag is voor alle 3 de keren een vast bedrag dus ongeacht wat de originele prijs is

Met de VakantieVoordeelKaart boekt u drie weekenden of midweken vanaf € 259 per verblijf.
*Dus je bent verplicht 3 weekends of 3 midweken te boeken ? Geen keuze tussen bv 2 midweken en een weekend ?

Jawel hoor je kunt per boeking kiezen wat je wilt en evt zelfs met bijbetaling (dacht 129 euro) een week boeken, wel moet er minimaal 14 dagen tussen vertrek en een nieuwe aankomst zitten

*Dus geen midweken tijdens schoovakantie en enkel weekends ?
ja klopt en kijk naar de prijzen, behoorlijk goed te begrijpen

* Als je dus kiest voor 3 midweken kun je dan niet een weekend nemen in het groot verlof ?
ja dat kan dus wel

De VakantieVoordeelKaart is niet geldig in combinatie met andere speciale acties, Toppings, waardebonnen en kortingen.
*Wat is dan het grote voordeel van zo'n vakantievoordeelkaart en hoe word het voordeel berekend ?
de prijs. je betaald relatief een laag bedrag voor 3 verblijven.

Niet geldig voor Woonboten en Boomhuizen.
* wel geldig in waterfrontsuites in De Eemhof ?
weet ik niet zeker, maar denk het niet eigenlijk

*Blijven de voordelen van opgemaakte bedden bij premiums en bij vips geldig ?
jep de service blijft gelijk. wel moet je iets bij betalen als je premium of vip wilt

Graag op deze *vragen en woordje duidelijkheid.

Als je bij vakantievoordelkaart kijkt zie je ook een tapblad waarin alle extra kosten staan vermeld. dus de bijbetalingen voor luxere cottage of voor een week verblijf. Vanaf januari 2015 zijn ook de edencottages met bijbetaling te boeken
Heijdenbos 5x, Kempervennen 5x, Vossenmeren 5x, Erperheide 3x, Hutteheugte 3x, Eemhof 2x (en dagjes), Meerdal 2x, Hochsauerland 1x, bispinger heide eenmalige actie...

*

Offline cedric013

• **
  • 146
  • +1/-0
  • Geslacht: Man
  • Les hauts De Bruyeres here we come - De Vossemeren
« Reactie #7 Gepost op: 10 september 2017, 17:25:36 »
Ligt dit nu aan mij of bestaat de vakantievoordeelkaart niet meer?
Weet iemand de reden hiervan?
Of weet iemand dat er iets nieuws in de plaats komt?
03/03 De Vossemeren (Midweek) -07/03 De Vossemeren (Weekend) - 30/06 De Vossemeren (Midweek) - 01/09 De Kempervennen (Midweek)

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
« Reactie #8 Gepost op: 10 september 2017, 17:52:49 »
Ligt dit nu aan mij of bestaat de vakantievoordeelkaart niet meer?
Weet iemand de reden hiervan?
Of weet iemand dat er iets nieuws in de plaats komt?
Hij wordt sinds 31 augustus 2017 niet meer verkocht. Heb er zelf ook wel eens naar gekeken om m aan te schaffen maar een last minute, mystery of via een andere site kon je vaak goedkoper boeken dan met deze kaart.