*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Ervaringen & Vragen] Het Meerdal (deel 8)
« Reactie #330 Gepost op: 25 januari 2018, 21:07:10 »
Wij gaan in april een midweekje naar het meerdal.  Huisje 304. Een 8 persoon Premium

*

Offline denne007

• **
  • 29
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #331 Gepost op: 26 januari 2018, 01:52:40 »
persoonlijk vind ik de cottage ideaal gelegen. je mag rekenen op 10 minuutjes stappen naar de Market dome.

Wij hebben voor maart cottage 729 geboekt. Iemand ervaringen met deze cottage? Hoever is het bijvoorbeeld lopen naar de market Dome?
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette

*

Offline Gwen

• *
  • 1
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #332 Gepost op: 4 februari 2018, 12:12:50 »
Ik heb een belangrijke vraag. In december 2018 willen wij met de hele familie (20 personen) een midweek naar het Meerdal gaan. Twee van deze personen zijn hartpatiënt en daardoor niet in staat om ver te lopen. Het is daarom er belangrijk dat de 5 huisjes die ik ga boeken zo dicht mogelijk bij de Market Dome zijn gelegen. Het gaat om 4-persoons comfort huisjes. De MD32 en/of MD33. Ik kan uit de plattegrond niet goed afleiden waar de ingang(en) van de Market Dome precies zijn gelegen, vandaar deze vraag. Wie helpt mij ??  :-[

*

Offline belinda

• 3963
  • +17/-0
  • ben zo lief als ik er uit zie
« Reactie #333 Gepost op: 4 februari 2018, 16:26:42 »
1 ingang is aan de kant waar je het speeltuintje met het zand ziet afgebeeld, daar is dan cottage 611 (en oplopende nummers) de dichtsbij gelegen cottage.
De andere ingang ligt ongeveer ter hoogte van het blauwe gebouwtje rechts naast de market dome op de plategrond , daar zou dan 214 een geschikte cottage zijn. Let op dat je dan cottages aan de goede kant van het slootje neemt.
De cottages van het andere type (groen op plattegrond) bij 632 zijn ook nog geen 5 minuten lopen vanaf de ingang bij het strandje. Ik raad je aan om wel snel al te boeken om de meeste kans op 5 bij elkaar gelegen cottages te krijgen. Voor de beste aanbieding kun je altijd contact opnemen met easy bungalows. Ik het actie code topic lees je daar meer over.

*

Offline liesvb

• **
  • 38
  • +0/-0
Re: Re: [CP] Het Meerdal
« Reactie #334 Gepost op: 26 februari 2018, 16:05:42 »
In juni gaan we richting Meerdal met zoontje die dan net geen 9 maand is. Helaas bleek Baby Service pakket uitgeput. Tja, op is op natuurlijk. Online las ik reacties van mensen die dan toch de buggy nog gratis kregen na een telefoontje met de servicelijn, maar ons is het blijkbaar niet gegund. Mevrouw aan de lijn was echt onvriendelijk: 'als je een kindje hebt, heb je dat thuis toch gewoon? Neem 'em dan gewoon even mee'. Hmmm, ok dan.

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #335 Gepost op: 1 maart 2018, 12:54:29 »
Weet er toevallig iemand of er in de 4persoons kindercottage (type MD435) een kinderbedje past in de slaapkamer met het stapelbed? Op de website staat van niet, maar misschien met een beetje schuiven wel?

*

Offline maria

• **
  • 1559
  • +4/-0
« Reactie #336 Gepost op: 1 maart 2018, 13:00:48 »
Nee, de kamer is heel smal dus ook met schuiven zal dat niet lukken vrees ik

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #337 Gepost op: 1 maart 2018, 13:04:52 »
Nee, de kamer is heel smal dus ook met schuiven zal dat niet lukken vrees ik
Oh, dat is jammer. Bedankt voor je snelle antwoord!

*

Offline gouda

• **
  • 74
  • +1/-0
« Reactie #338 Gepost op: 2 maart 2018, 20:56:54 »
Weet er toevallig iemand of er in de 4persoons kindercottage (type MD435) een kinderbedje past in de slaapkamer met het stapelbed? Op de website staat van niet, maar misschien met een beetje schuiven wel?

Het is voor ons al weer een tijd geleden en wij waren met 1 kind, maar die sliep in die kamer in een kinderbedje. Sterker nog op ons verzoek was dat geplaatst door Centerparcs. Er is dan inderdaad nauwelijks ruimte rond het kinderbedje, dus met 3 kinderen lijkt me onmogelijk

*

Offline belinda

• 3963
  • +17/-0
« Reactie #339 Gepost op: 2 maart 2018, 22:55:14 »
Het bedje past precies klem tussen de muur en het stapelbed. Je kunt dan alleen bij de korte kant (voeten/hoofd einde) bij het bedje komen.  Als er in allebei de bedden van het stapelbed ook geslapen moet worden dan is het wel erg lastig voor degene die in en uit het bovenbed moet. (Bedje weg om bij trappetje te komen)

*

Offline xcarinex

• **
  • 281
  • +0/-0
« Reactie #340 Gepost op: 17 maart 2018, 16:26:12 »
Heeft er iemand hier ervaring met vissen/hengelsport op dit park. Zo ja waar zou een goed plekje zijn? We zijn op de plattegrond aan t kijken maar vinden alleen 4 pers. comfort aan de voorkant van het meer/vijver. Normaal gaan we voor een VIP en een comfort schrikt me wel een beetje af...Heeft er iemand voor eens een tip???
2004 Vossemeren
2006 Vossemeren
2006 Erperheide
2007 Kempervennen
2008 Vossemeren
2009 Erperheide
2011 De Eemhof
2011 Les trois forêts
2013 Le Lac d'Ailette
2014 Kempervennen

*

Offline mrs Bibi

• 5491
  • +30/-0
« Reactie #341 Gepost op: 17 maart 2018, 17:10:13 »
Ik heb alleen ervaring met de 4 pers. Comfort. En met dat meer op karper vissen.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline gouda

• **
  • 74
  • +1/-0
« Reactie #342 Gepost op: 19 maart 2018, 17:11:05 »
Heeft er iemand hier ervaring met vissen/hengelsport op dit park. Zo ja waar zou een goed plekje zijn? We zijn op de plattegrond aan t kijken maar vinden alleen 4 pers. comfort aan de voorkant van het meer/vijver. Normaal gaan we voor een VIP en een comfort schrikt me wel een beetje af...Heeft er iemand voor eens een tip???

Voor mij schrikt de comfort alleen af vanwege het ontbreken van een vaatwasser. Ik heb een hekel aan afwassen  :). Of je moet vooral uit eten gaan. Het eten bij Fuego is best weg te krijgen :D. La Nonna heb ik geen recente ervaring mee.

*

Offline loulou

• 176
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #343 Gepost op: 21 maart 2018, 07:53:42 »
Voor mij schrikt de comfort alleen af vanwege het ontbreken van een vaatwasser. Ik heb een hekel aan afwassen  :). Of je moet vooral uit eten gaan. Het eten bij Fuego is best weg te krijgen :D. La Nonna heb ik geen recente ervaring mee.

Bij La Nonna kan je ook heel lekker eten :) althans, La Nonna op de Kempervennen was goed. Als we straks in mei weer gaan, zijn we van plan om daar weer is even te gaan eten.
Groetjes,
Loulou

*

Offline denne007

• **
  • 29
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #344 Gepost op: 1 april 2018, 23:40:20 »
Veel kans dat als je naar het park belt ze wel een Buggy voor je kunnen reserveren bij het cycle center. Vaak gebruik ik 1 van mijn activiteiten vouchers om een huifkar of bolderkar te lenen.
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette

*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
« Reactie #345 Gepost op: 20 april 2018, 21:43:48 »
Afgelopen week een midweekje naar het meerdal Geweest..
Ten eerste hadden we een early check in bij geboekt en alles ging super vlot...

Auto uitgeuimd en toen weer boodschappen gingen doen in sevenum was ik maar al te blij dat wij de sleutels al hadden man, man ,man , man wat was het druk zeg op de parkeerplaats . Wij gingen 14.55 weg en het was echt wachten tot 15.00 totdat de mensen op het park konden...

Cottage
Super netjes wij hadden een 8 persoons Premium nr 304.
Lekker dicht blij de plaza klein wandelingetje langs de kinderboerderij en langs de fietsen verhuur ( met een zoontje van 2 was dat erg jammer en moesten de skelters elke keer van dichtbij bekeken worden 🤣)
Toen weer terug kwamen zijn we  lekker bij evergreenz wezen eten.  Erg lekker.  Genoeg keus.

Dinsdag
We hadden broodjes laten bezorgen en die waren op tijd afgeleverd.
Eventjes wat op het terras wezen drinken en ons zoontje lekker in de speeltuin.   Bij de dieren in de kinderboerderij geweest
In de avond zijn we naar family quiz night geweest was goed georganiseerd......

Woensdag.
In de ochtend zijn we even leger wezen zwemmen.  Zwembad is leuk gevarieerd voor iedereen wat wils. Wat wij erg jammer vinden is dat het water tegenwoordig best koud is.  Er was 1 bad die warmer was en dat is heerlijk. Peuter bad voor ons zoontje ook genoeg te doen.
In de middag lekker en zwembadje bij ons huisje opgezet.

Donderdag.
Rommel dag gehouden.  Ons zoontje nog nat de kinderboerderij geweest en op het strandje gespeelt.  Nog een keer gezwommen in het zwembad en wederom lekker het zwembadje op gezet bij de cottage.
Savonds lekker gegeten in het huisje ( gourmet )
Zijn nog naar de bingo geweest die was ook erg gezellig

Vrijdag
Helaas weer tijd om naar huis te gaan. 
Konden niet meer bij boeken anders hadden we het weekend nog gebleven.

Al met al gewoon een prima park. 
Maar we hebben echt geboft met het weer.  Baluba nog geweest maar ons zoontje deed er nog niet veel mee en was zo uitgespeeld daar..

*

Offline belinda

• 3963
  • +17/-0
« Reactie #346 Gepost op: 20 april 2018, 21:47:22 »
Een geslaagde midweek dus ! Jammer dat de water temperatuur tegenviel , ik heb ook weleens het idee dat het "vroeger" iets warmer was.

*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
« Reactie #347 Gepost op: 20 april 2018, 21:48:50 »
Hebben wij ook ja.

In oktober in kempervennen geweest daar was het een stuk aangenamer.

Maarja mag de pret niet drukken

*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
« Reactie #348 Gepost op: 21 april 2018, 22:48:35 »
Ik heb de buggy's gezien die ze verhuren maar daar zou ik mijn babytje niet in willen leggen als ze nog zo klein zijn. Echt een heel simpel dingetje

*

Offline Rob

• **
  • 170
  • +0/-0
« Reactie #349 Gepost op: 22 april 2018, 00:40:57 »
Wij zitten nu nog op het Meerdal, wij hadden een week geboekt van maandag tot maandag.  Meer dan 10x hier geweest dus het is bijna een soort van thuiskomen. Viel wel bijna van mijn stoel toen ik de bestelde koffie kreeg op het buiten teras. Half gevuld glaasje matige lauwe koffie. Dacht dat het niet gekker kon met het uitmelken van de gasten in de horeca maar men heeft toch nog wat gevonden.

Weet nog wel dat je een soesje en een toef slagroom bij een royale kop koffie kreeg. Het gevoel dat je verwend werd is onderhand helemaal weg.

Ondanks dat heb ik het weer bere naar het zin hier. Morgen nog een dagje en dan zit het er weer op. En het mooie weer ook geloof ik ;-)

*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
« Reactie #350 Gepost op: 22 april 2018, 08:09:18 »
Wij hadden het met de bier van de tap.
Lauw bier!!

Geniet van je laatste dagje !!

*

Offline mrs Bibi

• 5491
  • +30/-0
« Reactie #351 Gepost op: 22 april 2018, 20:13:15 »
Viel wel bijna van mijn stoel toen ik de bestelde koffie kreeg op het buiten teras. Half gevuld glaasje matige lauwe koffie. Dacht dat het niet gekker kon met het uitmelken van de gasten in de horeca maar men heeft toch nog wat gevonden.

Wij hadden het laatst op De Eemhof met iemand aan onze tafel ook. We dachten dat het een incident was. Deze persoon had gewone koffie en de rest koffie verkeerd. We hebben de serveerster er op aangesproken en we kregen een 2de koffie gratis. Zouden de machines bijgesteld zijn naar minder vraag ik mij nu af?
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline Rob

• **
  • 170
  • +0/-0
« Reactie #352 Gepost op: 22 april 2018, 23:37:00 »
Wij hadden het laatst op De Eemhof met iemand aan onze tafel ook. We dachten dat het een incident was. Deze persoon had gewone koffie en de rest koffie verkeerd. We hebben de serveerster er op aangesproken en we kregen een 2de koffie gratis. Zouden de machines bijgesteld zijn naar minder vraag ik mij nu af?

Dat is wat men mij vertelde, dat de machines zo ingesteld zijn...

*

Offline mrs Bibi

• 5491
  • +30/-0
« Reactie #353 Gepost op: 30 april 2018, 20:29:16 »
Er staan nieuwe foto's van een 8 pers premium in het topic cottages, het is nr. 304
Groetjes, Bibi

*

Offline Ouzo

• **
  • 86
  • +0/-0
« Reactie #354 Gepost op: 31 mei 2018, 00:35:15 »
Welke 4 persoons comfort hebben een halletje?

*

Offline Baarlandbuitengebied

• **
  • 46
  • +0/-0
  • Grillig als de natuur in al zijn schoonheid.
« Reactie #355 Gepost op: 14 juni 2018, 10:35:46 »
Heeft Het Meerdal een buitenterras waar je met de hond kan zitten?

*

Offline Yvette06

• **
  • 65
  • +0/-0
« Reactie #356 Gepost op: 14 juni 2018, 10:46:32 »
Ja kan je zitten.

*

Offline ijsje

• **
  • 203
  • +1/-0
« Reactie #357 Gepost op: 17 juni 2018, 20:50:24 »
Één van de fijnste terrassen van center parcs, met uitzicht over het meer. Goed op de zon gelegen. En voor gezinnen ook heerlijk want er is ook een speeltuin met veel zand/strand.
En de teller staat op......38 boekingen (huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)

*

Offline mrs Bibi

• 5491
  • +30/-0
« Reactie #358 Gepost op: 8 juli 2018, 20:46:20 »
Er was laatst de vraag over het buiten terras van Het Meerdal.
Hier de foto's.

Groetjes, Bibi

*

Offline mrs Bibi

• 5491
  • +30/-0
« Reactie #359 Gepost op: 8 juli 2018, 20:53:09 »
Bij het buitenbad van Het Meerdal kun je heerlijk buiten zitten met mooi weer.
Ook is er een ligweide.
Zie hier de foto's.
Groetjes, Bibi