*

Offline zoeperzazke

• **
  • 88
  • +1/-0
Re: [Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (Deel 6)
« Reactie #570 Gepost op: 11 mei 2019, 15:40:44 »
Ja, dat kan nog steeds. Hoewel de bewoners daar niet altijd op zitten te wachten. Er zijn namelijk mensen die nieuwsgierig zijn en de deur opentrekken en naar binnen gaan. Dit gebeurd regelmatig en daar zitten ze niet op te wachten. Snap niet dat sommige mensen zo brutaal zijn, denk niet dat ze het zelf leuk zouden vinden als iemand bij hun naar binnen wandelt.

Oh! Dat is wel heel hondsbrutaal zeg! Ik vind het gewoon leuk om de nostalgie van de huisjes te ervaren door ze van buiten te bekijken. Heb er al zin in!
2009 ERP, 2010 MRD + BISP, 2011 HEIJ + MRD (mys) + HSAU + HUT, 2012 VOS + EIF + TRF, 2013 KEM 2014 MRD + HUT (mys) + HEIJ 2015 KEM 2016 ERP 2017 BISP + ZV + MRD, 2018 PZ + ARD 2019 HEIJ + KEM

*

Offline cp-vippie

• **
  • 421
  • +1/-0
  • Sporthuis centrum voor alle zekerheid!!
« Reactie #571 Gepost op: 12 mei 2019, 09:33:38 »
In de PTT huisjes slapen de stagiaires van het park. Mocht 1x binnen kijken en het is echt jaren 70/80 hoor en vooral klein. Onderhoud van het park wordt daar ook niet meer echt gedaan en in de zomer zitten in dat gedeelte echt heeel veel muggen.

*

Offline cinderella

• **
  • 3039
  • +4/-0
« Reactie #572 Gepost op: 12 mei 2019, 13:46:04 »
Er zitten idd veel muggen, en helemaal als je langs het water zit.
De inrichting is nog van het moment dat de huisjes neergezet zijn.
Er is er echter eentje die pas gedeeltelijk is opgeknapt (keuken/kamer/plafond/vloer) door een stagiaire die dit als stageproject heeft gedaan.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 488
  • +0/-0
« Reactie #573 Gepost op: 16 mei 2019, 16:49:03 »
Ik ben door dat deel gaan lopen een aantal jaren geleden. Het is idd oud maar wandelen staat daar vrij en het is een bijzonder om te zien. Het is idd verschrikkelijk als mensen gewoon door het raam staan te turen of deuren open gaan trekken, dat is asociaal en inbreuk op privacy.
Ik zou het wel leuk vinden als hier op CP iemand een rondleiding kan regelen en evt een huisje te bezichtigen valt!

*

Offline loulou

• 402
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #574 Gepost op: 16 mei 2019, 18:27:44 »
Ik ben door dat deel gaan lopen een aantal jaren geleden. Het is idd oud maar wandelen staat daar vrij en het is een bijzonder om te zien. Het is idd verschrikkelijk als mensen gewoon door het raam staan te turen of deuren open gaan trekken, dat is asociaal en inbreuk op privacy.
Ik zou het wel leuk vinden als hier op CP iemand een rondleiding kan regelen en evt een huisje te bezichtigen valt!

Hi Fred_33jr,

Volgende week ga ik voor een weekje naar de Kempervennen, is het een idee dat ik voor je navraag of de mogelijkheid voor een rondleiding in de oude PTT huisjes er is?

Groetjes,

Marlou
Groetjes,
Loulou

*

Offline Mariëtte

• 1402
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #575 Gepost op: 18 mei 2019, 07:22:06 »
Wegens een storing is het kinder-doe-bad gesloten tot 24 mei 2019.

Een gedeelte van het kinder-doe-bad.

Bron foto: Parkvakanties.nl.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 488
  • +0/-0
« Reactie #576 Gepost op: 23 mei 2019, 16:21:45 »
Hi Fred_33jr,

Volgende week ga ik voor een weekje naar de Kempervennen, is het een idee dat ik voor je navraag of de mogelijkheid voor een rondleiding in de oude PTT huisjes er is?

Groetjes,

Marlou

Dat lijkt mij ontzettend leuk. Wie weet zijn er meerdere fanatiekelingen??

*

Offline loulou

• 402
  • +0/-0
    • facebook
« Reactie #577 Gepost op: 2 juni 2019, 10:42:01 »
Dat lijkt mij ontzettend leuk. Wie weet zijn er meerdere fanatiekelingen??

Hi Fred_33jr

Ik heb je vraag even per mail uitgezet en ik wacht op antwoord. Zodra ik wat weet, zal je het meteen van me horen! De contactpersoon liep ik elke keer mis tijdens mijn verblijf
Groetjes,
Loulou

*

Offline loulou

• 402
  • +0/-0
    • facebook
« Reactie #578 Gepost op: 3 juni 2019, 18:43:53 »
Vandaag heb ik reactie terug gehad van de Kempervennen betreft het bezoeken van de oude PTT huisjes:
"Er staan nog enkele PTT huisjes voor eigen gebruik en zijn helaas niet meer te bezoeken, de overige huisjes die er stonden zijn weg en hebben plaats gemaakt voor de Eden Cottages."

Eigenlijk best jammer want ik denk dat er nog veel mensen deze huisjes hadden willen bezoeken maar aan de andere kant zijn er weer mooie cottages voor in de plaats gekomen.
Groetjes,
Loulou

*

Offline BaVe01

• **
  • 31
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Hastalapasta, dit is het Center Parcs Forum.
« Reactie #579 Gepost op: 4 juni 2019, 18:23:56 »
Hi,
Is het werkelijk waar dat de PTT-bungalows niet meer te bezoeken zijn? Zo ja, wat heeft men gedaan om bezoekers te weren? Ik ben van plan om in de zomervakantie een dagje naar Brabant te gaan en het bezoeken van die 70's huisjes stond wel op mijn lijstje...

Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)? Indien de deur geopend wordt, gewoon beleefd vragen of je enkele minuten binnen mag om foto's van het interieur te maken. Zo niet, bovenstaande herhalen bij een ander huisje.
SL05/09/10/13/15, HE06/08, BK07/08, LH09/12/19, EH*10/11, BS12, AR14, PZ*10/14, MD16*19, ZV17, HH18
Ik wens u een prettige dag verder.

*

Offline jeroom

• 3053
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #580 Gepost op: 4 juni 2019, 19:46:18 »
Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)?

Helaas is niet iedereen zo beleefd (jammer genoeg).
Sommigen willen kost wat kost eens binnen kijken en dan telt alleen dat

*

Offline timosun

• *
  • 24
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #581 Gepost op: 4 juni 2019, 21:38:42 »
de huisje zijn niet meer van CP dan?

*

Offline B767-300ER

• **
  • 467
  • +0/-0
« Reactie #582 Gepost op: 5 juni 2019, 08:10:03 »
Hi,
Is het werkelijk waar dat de PTT-bungalows niet meer te bezoeken zijn? Zo ja, wat heeft men gedaan om bezoekers te weren? Ik ben van plan om in de zomervakantie een dagje naar Brabant te gaan en het bezoeken van die 70's huisjes stond wel op mijn lijstje...

Dat zomaar naar binnen gluren en stappen kan inderdaad niet. Het is toch niet teveel gevraagd om simpelweg op de deur te kloppen en wachten totdat de deur wordt geopend (als je geluk hebt)? Indien de deur geopend wordt, gewoon beleefd vragen of je enkele minuten binnen mag om foto's van het interieur te maken. Zo niet, bovenstaande herhalen bij een ander huisje.

Met alle respect. Van het kloppen alleen al zou ik als bewoner niet gecharmeerd zijn.

*

Offline cinderella

• **
  • 3039
  • +4/-0
« Reactie #583 Gepost op: 5 juni 2019, 13:29:11 »
Hi,

Houd er rekening mee dat de huisjes bezet zijn door jeugd (17-20) die daar stage lopen. Hoe zou jij dat vinden op die leeftijd dat er steeds mensen aan de deur staan of naar binnen willen? Dit gebeurt namelijk regelmatig. Voor degene die daar wel eens zijn wezen kijken zal het opgevallen zijn dat bij de meeste bungalows de gordijnen dicht zitten om het gluren tegen te gaan. Bovendien mogen ze geen vreemden binnen laten. Voor de mensen die er in oktober heen gaan is het een leuk idee om met de halloweentocht mee te doen. De tocht gaat o.a. door dit gebied, je kan dan ook in een huisje kijken die niet meer wordt bewoond.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.