*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: [Ervaringen & Vragen] De Kempervennen (deel 6)
« Reactie #510 Gepost op: 11 september 2018, 21:17:03 »
Binnenkort gaan we naar Kempervennen (yes!) en ik had nog een paar vragen over de horeca daar:

1) Is er vanuit Fuego uitzicht over het meer?

2) Ik wilde ontbijtarrangement boeken, maar zie dat er € 13,5 per volwassene wordt gerekend.  De laatste 2 jaar of zo betalen we op de andere parken altijd maar € 9,95/volwassene (niet in arrangement, gewoon ter plaatse), daar staat dan wel telkens bij dat het om een actie gaat (maar dan wel een actie die blijkbaar lang loopt).  Dus mijn vraag: wat kost het ter plaatse voor ontbijt?  Want als het geen voordeel geeft, het meerdere dagen te boeken/op voorhand te boeken, zie ik ter plaatse wel waar ik zin in heb.

3) Iemand recent nog gegeten in Evergreenz/Fuego/Nonna's daar?  Laatste keer in Evergreenz gegeten was begin 2014, sloeg toen ferm tegen maar ondertussen misschien gebeterd (wil het zeker terug een kans geven)

Alvast bedankt voor jullie antwoord!

Hoi weegschaaltje,

1) Vanuit Fuego heb je geen uitzicht over het meer, of ik moet me heel erg vergissen ;).

2) De prijs van het ontbijtbuffet in Evergreenz is inderdaad €13,50 geworden en voor
kinderen (3-12 jaar) €7,95. In het krantje van het Grand Café staat nog wel de aanbieding
Rise And Shine Breakfast Time,  de aanbieding van €13,50 voor €9,95.

Ik heb geen ervaring met het eten bij Fuego, Evergreenz of Nonna's. Ik heb wel eens foto's
mogen maken vlak voor de opening van het avondbuffet van Evergreenz en ik moet zeggen
dat het er allemaal heerlijk uitzag, maar geproefd heb ik het dus niet. Ook bij Nonna's wat
foto's gemaakt bij de voorbereidingen en ook daar zag het er goed uit, ze waren de pasta
vers aan het maken.

*

Offline mrs Bibi

• 5540
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #511 Gepost op: 11 september 2018, 21:23:32 »
@weegschaaltje,

Zowel op De Kempervennen en Het Meerdal hadden wij de ervaring dat het ontbijt in de aanbieding was. Wij hebben ter plaatse gereserveerd. En een keer spontaan gegaan.

Met Nonna's op De Kempervennen hebben we een positieve ervaring. De pasta en lasanga was heerlijk. We hadden een kindervoirgerecht (salade) als voorgerecht. Was geen probleem.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline cinderella

• **
  • 3035
  • +4/-0
« Reactie #512 Gepost op: 12 september 2018, 17:14:56 »
Ook de pizza´s zijn heerlijk bij Nonna´s.
Het ontbijt was van de zomer 9,95 (aanbieding) maar inmiddels weer normale prijs van 13,50.
Evergreenz buffet zou ik overslaan en zou dan kiezen voor Fuego (was erg lekker).
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #513 Gepost op: 13 september 2018, 09:58:19 »
Bedankt voor jullie reacties!  We gaan maar 3 nachtjes en op aankomstdag vertrekken we tijdens het spitsuur naar daar, dan eet ik liever in de cottage, blijven nog max 2 avonden restaurant over.  Bij een verjaardagsweekend laat ik gewoonlijk de jarige kiezen, maar mits ik nu zelf de jarige ben, moet ik de knoop doorhakken  ;D (o wat een luxeprobleem!). Denk dat het Evergreenz en Fuego worden, manlief en kids houden wel van Nonna's maar ik vind het zelf niet zo top. Maar voor het ontbijt kijk ik dan wel ter plaatse.  Heb in ieder geval zin in Kempervennen!
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #514 Gepost op: 16 september 2018, 18:52:31 »
Nieuw in de Daily Foodstore: Candy Dudes!

Wie heeft deze lekkere snoepjes al getapt?

Bron: De Kempervennen.

*

Offline janneke1108

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #515 Gepost op: 17 september 2018, 10:29:12 »
Lang hier niet geweest en inmiddels is onze gezinssamenstelling ook veranderd. We gingen altijd met zijn tweeen en nu inmiddels met 3!

Maar dus de vraag:
Heeft iemand een idee of men moeilijk doet tijdens het babyzwemmen als je baby nog geen 3 maanden is?
Ze is in de periode dat we komen 11 weken en we zouden graag mee doen met het babyzwemmen..

Het weekend vantevoren gaan we naar de Eemhof en daar is het babyzwemmen niet direct leeftijdsgerelateerd (en goedkoper trouwens)

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #516 Gepost op: 17 september 2018, 10:53:26 »
Lang hier niet geweest en inmiddels is onze gezinssamenstelling ook veranderd. We gingen altijd met zijn tweeen en nu inmiddels met 3!

Maar dus de vraag:
Heeft iemand een idee of men moeilijk doet tijdens het babyzwemmen als je baby nog geen 3 maanden is?
Ze is in de periode dat we komen 11 weken en we zouden graag mee doen met het babyzwemmen..

Het weekend vantevoren gaan we naar de Eemhof en daar is het babyzwemmen niet direct leeftijdsgerelateerd (en goedkoper trouwens)

Niet met babyzwemmen maar wel met een andere kinderactiviteit (wannabe), waar mijn oudste niet mee mocht doen omdat hij net 9 was geworden (hij was 9 jaar en 1 dag, activiteit was tot en met 8 en er waren maar 2 kindjes - zijn broer en zus - die de activiteit deden).  Was trouwens ook op KV.  Reden was verzekering: park is voor die activiteit verzekerd enkel voor die leeftijdcategorie.  Medewerkster liet me weten, dat zelfs als er niets gebeurt, ze soms controle krijgen, en CP gigantische boetes + problemen krijgt als ze dit niet respecteren.  Dit klinkt me heel plausibel.   Aan jou dus om te beslissen of je per ongeluk 2 weekjes bijtelt bij de leeftijd van je baby of niet ;-)
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #517 Gepost op: 29 september 2018, 09:50:46 »
Het waterpark is nog geopend tot morgen, 30 september 2018.

Kom dit weekend (nog) een keer langs en overwin alle obstakels!

Waterpark De Kempervennen.

*

Offline janneke1108

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #518 Gepost op: 30 september 2018, 13:47:54 »
We hebben een eden premium geboekt en gaan morgen, maar er staat dat t cottage nummer nog niet bekend is bij mijncenterparcs. Dat is toch vreemd?

Op t eticket staat wel een nummer.

We mogen trouwens om 13 uur in het huisje ondanks het boeken met een code. Had gebeld ivm dat we nu op de eemhof zitten en met onze kleine baby zitten haha

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #519 Gepost op: 1 oktober 2018, 11:10:28 »
Binnenkort gaan we naar Kempervennen (yes!) en ik had nog een paar vragen over de horeca daar:

1) Is er vanuit Fuego uitzicht over het meer?

Hoi weegschaaltje,

1) Vanuit Fuego heb je geen uitzicht over het meer, of ik moet me heel erg vergissen ;).

Ik heb me dus heel erg vergist :-[.

Forumlid weegschaaltje is inmiddels bij Fuego geweest en maakte deze foto vanuit Fuego.

Sommige tafels bij Fuego hebben wel uitzicht op het meer!

Dank je wel voor de informatie en de foto weegschaaltje!

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #520 Gepost op: 1 oktober 2018, 12:27:09 »
Rond mijn verjaardag is de school van mijn kids zo lief altijd een lang weekend te voorzien d.m.v. een pedagogische studiedag, en dan gaan we traditioneel naar Center Parcs.  Op Kempervennen waren we in 2014 en februari 2015 al eens terechtgekomen met mystery-boeking, toen vond ik het een ok park maar minder gericht op kleine kinderen.  Onze kinderen waren toen 5,5 en 6.  Nu is de tweeling 8 en de oudste 10 en de laatste tijd vroegen ze zelf om weer eens richting KV te gaan, en zo gebeurde dus.

Vrijdag was het dus geen school, en donderdagnamiddag, dankzij flexibele aankomstdatum, om 16u vertrokken we richting Westerhoven.  Met een beetje file komen we om iets over half zes aan.  Aankomst verloopt een beetje rommelig, de man aan de slagboom stuurt ons door naar een volgende slagboom, die niet open gaat.  Dan maar even op receptie gaan vragen, bleek dat het op andere aankomstdagen een beetje anders loopt dan anders, enkel de hoofdweg is open.  We worden ook met aandrang gevraagd om de wagen gelijk na het laden naar de parking te rijden.  We hopen dat mensen hun auto's ondertussen niet meer aan de cottage laten staan, maar helaas, het KV-probleem blijft.  Ik denk dat KV haar park beter autovrij maakt i.p.v. autoluw want kaartjes onder ruitenwissers worden gewoon genegeerd.

We krijgen een van de nieuwe welkomstpakketten, leuk!  Pakket bevat blikje ice tea green, miniatuur tabasco, kruidenmengeling, woksaus, sweet chili saus, 2 light peperkoeksneetjes, pakje ontbijtgranen, rolletje mentossnoepjes. Geen herbruikbaar koffertje meer maar wel een leuk doosje.

Dan naar het huisje, we hebben cottage 465 geboekt, een 6-persoons Kinder Premium cottage.  De cottage is zoals we weten klein, maar gezellig.  Het weer zit dit weekend mee dus we zitten vaak buiten, dan is een kleine cottage niet zo erg.  Met de mystery's kwamen we telkens op de mindere kant van het park terecht, nu had ik geboekt met voorkeurligging. Positief: er is een inkomhalletje, met voldoende kapstokken, er is een ruime berging, leuke kinderkamer (met leuke leesboekjes in de kast), er zijn twee toiletten (1 op de badkamer, 1 apart), fijne ligging: op 2 minuten stappen van Market Dome.  Minpuntjes: 2 slaapkamers met stapelbedden, schoonmaak had beter gekund, douchegordijn in bad, weinig kastruimte (kleine kleerkast in ouderslaapkamer, minikleerkast in kinderkamer, in de derde kamer geen kast), toch weer wat vuil huisraad in de kast (toch iets dat mij op KV vaker overkomt dan op andere parken), de matrassen van het tweepersoonsbed zijn niet even hoog, ik lig een paar cm hoger dan den hubbie (maar ik heb een gloednieuwe matras dus ga zeker niet klagen)

De handdoeken zijn niet geleverd, via Whatsapp wordt snel gereageerd en iets later komt een medewerker de pakketten brengen.

De ligging vlakbij MD is handig want KV is een groot park. Nadeel is wel dat je elke show 's avonds goed hoort.  Niet dat het een ramp is, de show stopt mooi op tijd maar elke avond is er wel entertainment in MD.  Ik had op voorhand wel gecheckt of er rally's waren op het vlakbij zijnde racecircuit, maar dit was gesloten dit weekend.  Misschien dat je er in deze cottage anders toch wat van hoort.

Na een lekker nachtje slaap, beginnen we vrijdag met een ontbijtje in Evergreenz.  Prijs is nu € 13,5, jammer dat er niet minder wordt gerekend als je meerdere dagen boekt, anders had ik dit zeker gedaan.  Ontbijt is lekker, en vanuit Evergreenz heb je een prachtig uitzicht op het meer.

Daarna gaan we zwemmen, en omdat het een schooldag is + wisseldag, is het heerlijk rustig in Aqua Mundo.  De nieuwe koepel is echt mooi.  Het is een heel leuk zwembad maar het mist nog iets speciaals, er is geen turbo twister of monkey splash of zo.  Mits CP zelf haar 5-birdies parken profileert met "de meest uitgebreide Aqua Mundo", had ik toch iets extra verwacht.  Verder wel een leuk zwembad met mooi en ruim buitenbad, een buisglijbaan, een halfopen glijbaantje, wwb, groot binnenbad waar vaak golven komen, en snorkelbad (met ruim voldoende brilletjes).  Redders zijn vriendelijk en zeer alert.

Na de middag maken we een mooie wandeling naar de speeltuin aan de kinderboerderij, waar de kids zich lang kunnen uitleven terwijl mijn man en ik iets drinken in het zonnetje aan de strandbar.  Leuk is dat je van deze bar zicht hebt op zowel de waterskiërs, als het Aqua Park en de speeltuin.  We wandelen eens tot aan de woonboten, van dichtbij zien die er echt leuk uit!  Manlief wil gelijk boeken voor zo'n woonboot maar helaas zijn die op KV enkel voor 4 personen.  Er zijn ook 2 woonboten met een ander uiterlijk dan de rest, hiervan vind ik niets op de CP site, misschien pilotcottages of zo?  Mocht iemand hierover info hebben, hoor ik het graag.

's Avonds eten we in Evergreenz.  De vorige verblijven hadden we hier een slechte ervaring mee, maar onder het motto "op 3 jaar kan er veel veranderen", toch geboekt en gelukkig maar want het eten is echt goed en er is een mooi aanbod.  Mijn ventje die graag vis eet, vindt er zeker zijn gading met verschillende soorten versgebakken vis (waaronder zeebaars en heek).  Er is één gerechtje dat tegenslaat maar goed, dat kan gebeuren, voor de rest echt goed, en dat in combinatie met een mooi uitzicht.

Zaterdagvoormiddag doen de twins een Wannabe: kok (koekjes bakken).  Buiten hen maar 1 kindje maar de activiteit is dan ook maar voor beperkte leeftijdgroep: 4-8 jaar.  De begeleidsters van de Kidsklub zijn hele toffe meiden, de kids hebben zich goed geamuseerd.

Na de middag heb ik een Escaperoom geboekt als verrassing.  We hebben dit nog nooit gedaan, op HB wilde ik dit eens doen maar ik schrok nogal van de prijs (€ 100).  Ondertussen heb ik al wat rondgegoogeld en dit is toch een normale prijs voor een Escaperoom.  En leuk dat het was, echt zo fijn!  We komen net niet tot de oplossing door beginnersfoutjes en één puzzel die we ondanks de hints niet opgelost kregen maar het was zijn geld wel waard, echt een aanrader.

Na de Escaperoom trekken we weer naar de speeltuin en wandelen we naar de Derksen-cottages die wel heel mooi liggen.  Daarna weer naar de strandbar/speeltuin. 

's Avonds eten we in Fuego.  We hebben geluk, een paar tafeltjes (waaronder het onze) hebben toch uitzicht op het meer.  Ik ben blij dat we aan het raam zitten, want de Fuego hier is nogal donker en ik vind hem minder gezellig dan op Vossemeren.  Akoestiek is hier heel slecht, jammer. We hebben een arrangement en mogen vrij voor-, hoofd- en nagerecht kiezen uit de kaart (de kids uit de kinderkaart). Voor- en hoofdgerechten vond ik een tikje minder dan VM, nagerecht was dan weer beter.  Manlief heeft wat pech, hij bestelt de hamburger en die is echt niet lekker (het vlees is van mindere kwaliteit - en wij hebben geen grote verwachtingen van grootkeukens).  Verder wel lekkere kindergerechten, en mijn chica steak is echt goed en perfect bleu gebakken zoals gevraagd.  De ribben en vleesspiezen aan de tafels naast ons, zien er lekker uit.  Bediening is heel vriendelijk, kids vonden het alleen een beetje jammer dat ze zelf de tafel niet mochten zoeken.  Porties zijn royaal, de jongste zoon krijgt geen hap meer op van zijn toetje.

Zondagochtend hebben de kids een Cool Factor wildwaterraften, weeral heel fijn.  Aansluitend ga ik met hen zwemmen en dan heeft de oudste zoon pech, in de wildwaterbaan komt hij onzacht in aanraking met een wand en daar ging een groot stuk van een voortand.  Niet leuk maar kan gebeuren, ondertussen is het alweer gefixt.   Nadat hij wat getroost is, maken we nog een mooie wandeling op het park, en rond 16u30 trekken we weer huiswaarts na een fijne vakantie. Hier willen we zeker terugkomen!
sinds 2012:

*

Offline mrs Bibi

• 5540
  • +30/-0
« Reactie #521 Gepost op: 2 oktober 2018, 19:48:14 »
Dank je wel voor het mooie review. Erg leuk om toch weer nieuwe details over het park te lezen. Wat een pech voor voor uw zoon, gelukkig is het weer gemaakt. De Kempervennen heeft u dus positief verrast na de eerdere jaren daar, heel fijn dat u een leuk verblijf heeft gehad.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline janneke1108

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #522 Gepost op: 2 oktober 2018, 20:33:53 »
Weet iemand wanneer en/of cottage 817 boekbaar gaat zijn?

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #523 Gepost op: 3 oktober 2018, 11:31:04 »
Er zijn ook 2 woonboten met een ander uiterlijk dan de rest, hiervan vind ik niets op de CP site, misschien pilotcottages of zo?  Mocht iemand hierover info hebben, hoor ik het graag.

Dat klopt weegschaaltje. Dat zijn woonboot nrs 309 & 310. Dat waren ooit pilot woonboten.
Deze 2 woonboten zijn anders dan de reguliere woonboten, zo slaap je bij deze 2 woonboten
boven en bij de andere juist beneden.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 578
  • +0/-0
« Reactie #524 Gepost op: 4 oktober 2018, 09:12:16 »
bedankt voor de info Mariëtte!
sinds 2012:

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #525 Gepost op: 24 oktober 2018, 07:51:32 »
NIEUW

Je kunt nu ook je activiteiten boeken bij deze nieuwe reserveringszuilen.

*

Offline janneke1108

• *
  • 21
  • +0/-0
« Reactie #526 Gepost op: 27 oktober 2018, 20:24:39 »
Weet iemand of er in de 5p premium op de 3e slaapkamer (die met het 5e bed) een babybedje past?

*

Offline Vlinder5

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #527 Gepost op: 28 oktober 2018, 10:46:51 »
Wij zijn weer terug van de Kempervennen. Mooi park heel veel mogelijkheden. Jammer van de vele auto s op het park. Er komt wel een briefje op de auto s te liggen maar dat werkt helaas niet.

Het zwembad vonden wij ontzettend koud zowel in het water als daarbuiten. Wij zijn ook hartstikke verkouden keelpijn en ziek weer terug gekomen.

Het huisje nr: 625 was op het eerste oog goed. Weinig kastruimte in de slaapkamers.

De bank in de woonkamer was doorgezakt. De vloer wastafel gewoon niet schoon onder de hoekbank. Er was wel genoeg servies en borden. Genoeg ruimte voor je schoenen en jassen. We zaten op een hele mooie locatie.

Mooie grote eettafel met 6 stoelen!

Al met al zouden wij hier niet weer heen gaan...

*

Offline jeroom

• 2961
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #528 Gepost op: 28 oktober 2018, 11:17:00 »
Jammer van de vele auto s op het park. Er komt wel een briefje op de auto s te liggen maar dat werkt helaas niet.

Sommigen lappen het verbod helaas aan hun laars - toen wij er in september waren hebben wij ook her en der auto's zien staan (met een zonder kaart zelfs)

*

Offline fred_33jr

• **
  • 439
  • +0/-0
« Reactie #529 Gepost op: 28 oktober 2018, 14:18:57 »

Het zwembad vonden wij ontzettend koud zowel in het water als daarbuiten. Wij zijn ook hartstikke verkouden keelpijn en ziek weer terug gekomen.

Heel vervelend dat je klachten hebt, maar dat ligt niet aan het zwembad. Je hebt vast iets anders onder de leden gehad. Keelpijn evt van chloorlucht maar verkouden en ziek van het zwembad lijkt mij toch echt zeer sterk.
Ik kan me veel meer zwembaden (gemeentelijk) bedenken waar het water standaard kouder is dan bij CP de Kempervennen.

*

Offline flatbewoonster

• **
  • 34
  • +0/-0
« Reactie #530 Gepost op: 9 november 2018, 15:30:24 »
Wij zijn nu op kempervennen. Krijg je niet meer zo leuk doosje met lekkers?

Btw.. en een friensdsgeschenk? Zien we nu ook niet hier. :(

*

Offline mrs Bibi

• 5540
  • +30/-0
« Reactie #531 Gepost op: 9 november 2018, 19:00:54 »
Wij zijn nu op kempervennen. Krijg je niet meer zo leuk doosje met lekkers?

Btw.. en een friensdsgeschenk? Zien we nu ook niet hier. :(

Misschien zijn ze beide vergeten. Mijn advies vraag het bij de recptie.
Groetjes, Bibi

*

Offline Mariëtte

• 578
  • +0/-0
« Reactie #532 Gepost op: 9 november 2018, 19:53:46 »
Op Limburgse Peel ook geen welkomstbox gekregen. Ze zijn op.
Ik denk dit ook op De Kempervennen het geval is. Als het goed
is komt later dit jaar weer een welkomstbox met nieuwe producten
erin.

Misschien heb je een boeking waar de Friendsvoordelen niet gelden?

Anders inderdaad navragen bij de receptie.

*

Offline flatbewoonster

• **
  • 34
  • +0/-0
« Reactie #533 Gepost op: 9 november 2018, 20:31:01 »
Ik ga het navragen. Jammer van dir welkomstbox. Is altijd een leuk extraatje met snaai🙈 die io vaak ik de winkel niet koop.

*

Offline flatbewoonster

• **
  • 34
  • +0/-0
« Reactie #534 Gepost op: 10 november 2018, 13:04:35 »
We schijnen teveel.korting te hebben? Als je meer dan 200 euro korting heb vervalt de friendsvoordelen zeiden ze. Nooit van  gehoord.maar het zal wel.

*

Offline biancaaaa

• **
  • 659
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #535 Gepost op: 10 november 2018, 17:12:40 »
Heel raar wij hebben zowiezo altijd vroegboekkorting en dat is meer dan 200 euro maar hebben gewoon friendsvoordelen. Had je in je reservering ook friendsvoordelen staan?
maart '11; kempervennen
sep '11; eemhof

*

Offline flatbewoonster

• **
  • 34
  • +0/-0
« Reactie #536 Gepost op: 10 november 2018, 22:17:02 »
Toen we boekten wel. Ik heb net nagekeken maar daar staat het niet meer op de definitieve reservering. Ze zagen wel dat wij friends van cp waren. Maar deze boeking deed niet mee.

Ik snap er niks van.. morgen maar eens naar de receptie lopen. Ik was nu bij de infodesk...

Wel vervelend.. ik noemde nog dat ik het niet snapte.. we waren het een en ander vergeten dus gekocht en die 10 procent in de shop tikt wel lkkr aan. Zegt die medewerkster.. ach het is maar 10 procent.

Nou.. die vijf euro...kan ik vijf hele broden van halen. Ik.had weinig zin om op die manier verder te vragen hoe het zat.

Wel jammer dat je zo moet martelen om duidelijkheid te krijgen..

*

Offline flatbewoonster

• **
  • 34
  • +0/-0
« Reactie #537 Gepost op: 11 november 2018, 23:35:45 »
Tis duidelijk. Alleen snappen mn man en ik er nog minder van. We schijnen een nov-dec code gebruikt te hebben wat een enorm royale korting opleverde. Bii deze actie vervallen de friendsvoordelen.

Terugkijkend staat dat idd op onze boeking. We hebben we via google een link aangeklikt met deze actie..

Probleem is iig opgehelderd. 🤣🙈 gelukkig was de receptie verder leeg 🙈