*

Offline Nessake

• *
  • 4
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: [Ervaringen & Vragen] De Huttenheugte (Deel 6)
« Reactie #570 Gepost op: 11 juli 2019, 22:50:56 »
Wij vertrekken volgende week naar de huttenheugte in een 6pers premium . Ik twijfel om een voorkeursligging te boeken ... de meeste van die huisjes liggen omtrent elkaar waarschijnlijk .
Cottage 543 kregen wij tot nu toe op papieren .
Liggen deze huisjes ver van de market dome enz . Voor ons geen probleem grote afstanden stappen maar zou dan eventueel fietsje voor dochter mee doen
Alvast bedankt

*

B767-300ER

« Reactie #571 Gepost op: 12 juli 2019, 06:30:12 »
Ongeveer 10/15m stappen

*

Offline Ona1991

• **
  • 291
  • +0/-0
« Reactie #572 Gepost op: 14 juli 2019, 17:05:50 »
Ik ga een allicht wat domme vraag stellen, maar; Die wasberenopvang, kan je echt tussen die dieren lopen en eens aaien enzo zoals op de kinderboerderij, of is dat gewoon een "hok" waar je vanachter draad/glas naar ze kan kijken?
Ik vind die dieren geweldig schattig dus zou ze wel eens willen aaien maar het lijken mij van nature geen handtamme beestjes...  ::)
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Reginald40

« Reactie #573 Gepost op: 14 juli 2019, 17:19:53 »
Ik ga een allicht wat domme vraag stellen, maar; Die wasberenopvang, kan je echt tussen die dieren lopen en eens aaien enzo zoals op de kinderboerderij, of is dat gewoon een "hok" waar je vanachter draad/glas naar ze kan kijken?
Ik vind die dieren geweldig schattig dus zou ze wel eens willen aaien maar het lijken mij van nature geen handtamme beestjes...  ::)

Nee, je kan niet tussen wasberen gaan staan. Wasberen aaien lijkt me niet verstandig want die kunnen bijten.

*

Offline Ona1991

• **
  • 291
  • +0/-0
« Reactie #574 Gepost op: 14 juli 2019, 18:43:08 »
Nee, je kan niet tussen wasberen gaan staan. Wasberen aaien lijkt me niet verstandig want die kunnen bijten.
Bedankt!
Het leek mij al zeer sterk, maar aangezien je tegenwoordig in Planckendael ook tussen de pinguïns kan rondlopen en onder het motto you never know dacht ik, toch eens vragen!  ;D
Lac d'Ailette midweek 8/10-12/10/2012 - Erperheide weekend 18/01-21/01/2013 -
Lac d'Ailette weekend 10/05-13/05/2013- Erperheide weekend 27/12-30/12/2013 - Erperheide midweek 16/02-20/02/2015

*

Offline Nessake

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #575 Gepost op: 19 juli 2019, 23:32:36 »
Heeft iemand al eens fietsen gehuurd op dit park ? Kan je er dan bv mee naar Plopsa ? Beter voordien aanvragen via app ? Of niet ? Want staat voor 3 dagen maar je kan niet kiezen op welke dag de huur dan begint ...

*

Offline Nessake

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #576 Gepost op: 19 juli 2019, 23:34:52 »
Oh , nog even een vraagje !
Wij zitten in een 6p premium dus cottage 543 ... hebben die huisjes airco ? Nu geven ze voor volgende week echt warm weer uit ....

*

Reginald40

« Reactie #577 Gepost op: 20 juli 2019, 00:35:58 »
Oh , nog even een vraagje !
Wij zitten in een 6p premium dus cottage 543 ... hebben die huisjes airco ? Nu geven ze voor volgende week echt warm weer uit ....

Nee, bij Center Parcs heeft een huisjes geen airco's, je kan ze op sommige parken huren maar je kan zelf ook ventilator meenemen indien hittegolf aankomt.

*

Offline Astrid Peter

• **
  • 98
  • +0/-0
« Reactie #578 Gepost op: 20 juli 2019, 09:28:29 »
Heeft iemand al eens fietsen gehuurd op dit park ? Kan je er dan bv mee naar Plopsa ? Beter voordien aanvragen via app ? Of niet ? Want staat voor 3 dagen maar je kan niet kiezen op welke dag de huur dan begint ...
Wij huren de fietsen altijd bij aankomst, het is maar net wat je het handigste vind natuurlijk. De verhuur is altijd een weekend of een week, als we er een weekendje zijn dan zetten wij ze zondagavond altijd terug en de sleutels door de brievenbus die daarvoor bestemd is.  Plopsa ligt letterlijk bij de ingang van de Huttenheugte aan de andere kant :D, je kan er gewoon naar toe lopen. Bij de receptie op de huttenheugte kan je toegangskaarten voor plopsa kopen met korting dacht ik zelfs!

*

Offline Astrid Peter

• **
  • 98
  • +0/-0
« Reactie #579 Gepost op: 20 juli 2019, 10:07:30 »
Excuses, fietsenverhuur ook voor een midweek natuurlijk ;D

*

B767-300ER

« Reactie #580 Gepost op: 20 juli 2019, 11:18:10 »
Fietsen kan je ook voor enkele dagen huren. Niet perse een week/midweek of weekeinde.

Als je reserveert pakt ie inderdaad altijd de aankomstdag als eerste dag. Maar als je met je voucher 2 dagen later je fiets komt halen laten ze hem ook 2 dagen langer doorlopen is mijn ervaring.

*

Offline Nessake

• *
  • 4
  • +0/-0
« Reactie #581 Gepost op: 20 juli 2019, 22:51:49 »
Dank u wel voor de antwoorden . Dan vragen wij maandag al eens na voor hoe we het best fietsen huren . Eventueel eens voor een dagje .
Plopsa hebben wij een abonnement waar we ook in Coevorden mee binnen kunnen , aangezien wij niet zo ver van Plopsaland de panne wonen . Dus is nog ideaal zo ...

*

Offline chriskuus

• **
  • 52
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #582 Gepost op: 30 juli 2019, 16:46:25 »
Volgende maand ga ik een weekendje naar de Huttenheugte. Wij hebben een 6 pers comfort geboekt, huisje 403. Weet iemand of dit een beetje te lopen is qua afstand naar de dome? Ik kan ook nog een voorkeursligging kiezen in zone 3, wat misschien beter is met twee kinderen.

*

Offline BaVe01

• **
  • 42
  • +0/-0
  • Hastalapasta, dit is het Center Parcs Forum.
« Reactie #583 Gepost op: 30 juli 2019, 17:44:35 »
Hastalapasta 'chriskuus',

Vanaf bungalow 403 is het ongeveer 12 minuten lopen naar de west-ingang van de Market Dome over een afstand van bijna een kilometer. Met twee kinderen in het reisgezelschap is het beter om in zone 3 te verblijven, de afstand en tijd worden met minstens een kwart korter.

Tip voor voorkeursligging: Probeer om een van de volgende bungalows te bereiken voor uitzicht op water. Bungalow 313, 314, 315, 334, 335, 338 of 339. Succes en alvast veel plezier!
SL05/09/10/13/15, HE06/08, BK07/08, LH09/12/19, EH*10/11, BS12, AR14, PZ*10/14, MD16*19, ZV17, HH18
Ik wens u een prettige dag verder.

*

Offline chriskuus

• **
  • 52
  • +0/-0
« Reactie #584 Gepost op: 31 juli 2019, 10:16:36 »
Hastalapasta 'chriskuus',

Vanaf bungalow 403 is het ongeveer 12 minuten lopen naar de west-ingang van de Market Dome over een afstand van bijna een kilometer. Met twee kinderen in het reisgezelschap is het beter om in zone 3 te verblijven, de afstand en tijd worden met minstens een kwart korter.

Tip voor voorkeursligging: Probeer om een van de volgende bungalows te bereiken voor uitzicht op water. Bungalow 313, 314, 315, 334, 335, 338 of 339. Succes en alvast veel plezier!

Hallo Bave,

Bedankt voor je uitgebreide toelichting! De 314 is nog beschikbaar, ik denk dat ik deze dan maar boek. Zoals ik het kan zien kunnen wij dan via achter redelijk snel op weg naar de Market Dome.

*

Offline jeroom

• 3097
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #585 Gepost op: 4 augustus 2019, 11:05:43 »
http://spotjecottage.eigencenterparcs.nl/hh233-2-pers-premium-cottage-de-huttenheugte-2/   (link niet meer beschikbaar)

hier komen de foto's vandaan, en gaat inderdaad om een premium 2 persoons

*

Offline janneke1108

• **
  • 59
  • +0/-0
« Reactie #586 Gepost op: 17 augustus 2019, 21:47:47 »
In april willen we met een groep naar een 8p comfort. Iemand ervaring met deze cottage op de HH en tip welke te kiezen met voorkeursligging?

*

Offline Markboer10

• **
  • 68
  • +0/-0
« Reactie #587 Gepost op: 19 augustus 2019, 17:54:35 »
In april willen we met een groep naar een 8p comfort. Iemand ervaring met deze cottage op de HH en tip welke te kiezen met voorkeursligging?

In het verleden hebben we een 8 persoons comfort gehuurd. Leuke cottages.s maar zijn nu wel wat verouderd. 773 heeft inprincipe onze voorkeur. Bij een strandje met speeltuin op de hoek met ruimte. En bij viswater. Vanaf die hoek begint ook de wandelpad zo kun je zo binnendoor lanfs de meer naar de aquamundo of market dome. Het is ongeveer 5 tot 10 minutjes lopen. Afhankelijk hoe snel je loopt. Ook de park ben je vrij snel uit.
Mark Boer
1x meerdal

*

B767-300ER

« Reactie #589 Gepost op: 2 september 2019, 10:37:38 »
Artikel is zonder account niet leesbaar.

En ja ik weet dat een account gratis is. Maar wat gratis is betaal je gewoon met je persoonsgegevens ;)

*

Offline timosun

• **
  • 33
  • +0/-0
« Reactie #590 Gepost op: 2 september 2019, 10:57:34 »
Ja zo als alles op het internet. Bang dat je betaald met persoonsgegevens kan je beter het internet mijden.

Kort samengevat, huttheugte wil vis bestemming worden.

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #591 Gepost op: 2 september 2019, 11:34:44 »
Dank je wel voor de link timosun.

In het AD is het onderwerp wel te zien voor iedereen. link.

CENTER PARCS DE HUTTENHEUGTE WIL GROOTSTE EN BESTE VISVIJVER VAN NEDERLAND WORDEN

Het grote (vis)meer van De Huttenheugte.

PROVINCIE VOOR RECHTER GEDAAGD WEGENS "ONEERLIJKE CONCURRENTIE" ZANDWINNING

Zandwinbedrijf Infracom daagt de provincie Drenthe voor de rechter in verband met de zandwinning
bij recreatieplas De Huttenheugte bij Dalen.

Het zand wordt gebruikt voor de verdubbeling van de N34 tussen Coevorden en Holsloot. Infracom stelt
een paar kilometer verderop een put te hebben waar al zand uit wordt gewonnen. Het bedrijf noemt de
zandwinning bij Dalen ‘oneerlijke concurrentie’ en stapt naar de Raad van State, de hoogste bestuursrechter
van ons land.

Verdiepen van het meer op De Huttenheugte.
De provincie Drenthe heeft een deal met Center Parcs - van wie recreatiepark De Huttenheugte is - om de
waterplas te verdiepen. Center Parcs wil van De Huttenheugte de grootste en beste visvijver van Nederland
maken. En de ruim 420.000 kubieke meter zand (verwachte opbrengst van de winning) wordt dan op kosten
van de provincie gebruikt voor de verdubbeling van de provinciale weg.

Kort geding door een omwonende.
Vrijdag werd bekend dat dinsdag ook al een kort geding dient in Groningen rond de zandwinning bij
De Huttenheugte.Een omwonende is het niet eens met de vergunningen die de gemeente Coevorden
afgeeft.

Bron: AD.

*

Offline timosun

• **
  • 33
  • +0/-0
« Reactie #592 Gepost op: 2 september 2019, 17:22:26 »
de huidige plas wordt dieper gemaakt t.b.v. verbetering van de flora en fauna en de waterkwaliteit. Met vriendelijke groet, Center Parcs De Huttenheugte

tevens lieten ze weten dat ook in de toekomst zwemmen niet mogelijk is.

*

B767-300ER

« Reactie #593 Gepost op: 2 september 2019, 18:02:15 »
Ja zo als alles op het internet. Bang dat je betaald met persoonsgegevens kan je beter het internet mijden

Klopt. Het internet wordt dan ook niet voor niets het riool van onze samenleving genoemd.

Vandaar ook dat ik onder mijn eigen naam nergens ben te vinden op het internet, geen sociale media bezit en bij geen enkele commerciële dienstverlener op internet, welke als primair (en vaak enige) doel heeft het verkrijgen (en doorverkopen) van mijn persoonsgegevens geregistreerd sta, veelal herkenbaar met termen als “gratis registratie, het kost u niets” zoals de pagina waarnaar verwezen wordt, teneinde daar zelf beter van te worden door mijn gegevens (al dan niet zelf of middels doorverkoop) te gebruiken voor commerciële doeleinden. Dat soort zaken/pagina’s mijd ik inderdaad en kan iedereen aanraden datzelfde te doen. ;) In dat opzicht ben ik ook blij met de nieuwe privacywet (welke overigens ook deels doorslaat de verkeerde kant op, dat dan weer wel)

Los daarvan, want bovenstaand anti-internet verhaal is natuurlijk compleet offtopic: Bedankt Mariette voor je plaatsing van het hele bericht. Super!
Goed initiatief van CP de Huttenheugte.

*

Offline janneke1108

• **
  • 59
  • +0/-0
« Reactie #594 Gepost op: 11 september 2019, 20:30:15 »
Heeft iemand aanraders voor de ligging van een 8p comfort cottage? We willen met pasen gaan.

*

Offline belinda

• 4033
  • +18/-0
« Reactie #595 Gepost op: 16 september 2019, 13:01:30 »
Dit topic is vol, we gaan verder in DEEL 7