*

Offline evilralph2

• *
  • 10
  • +0/-0
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 8)
« Reactie #60 Gepost op: 3 juli 2013, 17:30:54 »
Dat is snel! Alvast veel plezier volgende week  :)

ja dankjewel ^^ nu nog even de laaste 2 dagen genieten in landal het vennebos.

*

Offline evilralph2

• *
  • 10
  • +0/-0
« Reactie #61 Gepost op: 3 juli 2013, 17:35:05 »
Jeeeeuuuujjjjjjj het park is bekend!

We gaan maandag 8 juli (zonder onze zoon) voor een midweek naar Het Heijderbos.
We hebben cottagenummer 541 toegewezen gekregen. Een 4-p Premium Kindercottage.

Nu kunnen we de reis goed gaan plannen.

Had helaas al gezien dat we een stevige taxirit vanaf station Boxmeer moeten nemen.
Ach ja niets aan te doen.

mischien zie ik jullie nog ^^

Jeroen.

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #62 Gepost op: 3 juli 2013, 19:08:57 »
Goedemiddag allemaal!

Ik heb op aanraden van iemand de vorige berichten in de Mystery topics zitten lezen en ik word er steeds nieuwsgieriger van! Ook de Pol even gekeken in welk park iedereen terecht kwam en of ze comfort, premium of vip kregen.

Nu zag ik dat er 3 parken een kleiner comfort huisje hebben van 55 a 59m2. De overige comfort huisjes zitten wel aan de 70 a 79m2. Weet iemand of die 6 persoons huisjes van 55 a 59m2 erg klein zijn?

En heeft iemand van jullie ervaring met het boeken van een 6 persoons huisje en kwam in een 8 persoons terecht?

Alvast bedankt voor het reageren!
Gr. Kelly

Wij zaten de laatste keer in een 6 pers comfort op het Heijderbos van 75m2 met 4 volwassenen en 2 kinderen. Ik vond dat redelijk te doen. 55m2 lijkt mij krap. Dat heb je normaal met 4.

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #63 Gepost op: 3 juli 2013, 19:11:52 »
We hebben vorige week al te horen gekregen dat we vrijdag naar de Kempervenne gaan. We hebben een 6 persoons premium kindercottage toegewezen gekregen in zone 4 en hadden een 4 persoons geboekt.. Lekker dicht bij het centrum aan het strandje. We hebben er zin in.
Voor iedereen die dit leest , fijne vakantie.

Wij ook, toevallig. Lijkt mij idd een fijne plek om te verblijven. Nog even geduld en dan gaan we het beleven.

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #64 Gepost op: 4 juli 2013, 10:42:05 »
Wij zaten de laatste keer in een 6 pers comfort op het Heijderbos van 75m2 met 4 volwassenen en 2 kinderen. Ik vond dat redelijk te doen. 55m2 lijkt mij krap. Dat heb je normaal met 4.

Ja leek mij ook krap! Nou hopen maar dat we in één van de grotere huisjes worden ingedeeld, nog veel belangrijker is het weer!!! als het maar mooi weer is dan ben je toch de meeste tijd buiten!  ;)

*

Offline Ella

• **
  • 85
  • +1/-0
« Reactie #65 Gepost op: 4 juli 2013, 14:52:27 »
Vandaag stond de bestemming op mijn center parcs.
Wij vertrekken 12/07 voor een weekje naar het Heyderbos in een premiumcottage.

De derde keer al op het Heyderbos terecht gekomen.
We weten daar al goed onze weg.  ;)

*

Offline albertina

• **
  • 73
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • ik heb een zonnetje in huis!
« Reactie #66 Gepost op: 4 juli 2013, 19:23:00 »
zijn er nog meer mensen die een midweek hebben geboekt voor de 15e?
als het goed is staat het morgen op mijn centerparcs...bij iemand anders was dat ook 10 dagen vantevoren  ;D
ik ben benieuwd waar de andere naar toe gaan  ;)
trotse mama van angelina

*

Offline familiedewaal

• **
  • 30
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #67 Gepost op: 7 juli 2013, 17:44:36 »
Nou morgen is het zo ver!

Met de deeltaxi Sebastiaan wegbrengen en uitzwaaien voor de eerste keer dat hij op kamp gaat en daarna een stukje lopen naar het station.
Vanuit station Boxmeer de taxi (via Valys) naar Het Heijderbos.

We maken gebruik van de Openbaar Vervoer Service en kunnen daarom al om 14.00uur inchecken en gratis bak koffie en gebak.

Ben heeeeeeeeeel erg benieuwd hoe het met de drukte is. Zoals ik al eerder schreef ben ik autistisch en zie wel tegen de vele prikkels op, maar gaat vast goed komen.

's Avonds naar het zwembad toe.

Jeroen.
Port Zélande 07-12-2012 week

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #68 Gepost op: 7 juli 2013, 18:30:37 »
Veel plezier Jeroen, hopelijk valt de reis en de drukte mee en is het nog eens voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd wat je er van vond, laat je het weten als je terug bent?
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline albertina

• **
  • 73
  • +0/-0
  • ik heb een zonnetje in huis!
« Reactie #69 Gepost op: 7 juli 2013, 19:13:42 »
wij wisten vrijdag ook waar wij naar toe gaan!
naar het heijderbos comfort huisje 216.
helemaal goed!
trotse mama van angelina

*

Offline familiedewaal

• **
  • 30
  • +0/-0
« Reactie #70 Gepost op: 7 juli 2013, 19:21:20 »
Dank je wel cinderella,

Ik zal nog wat proberen te posten vanaf het park en sowieso daar na.
Wil ook nog wat foto's maken voor de cottagesectie hier op het forum.

We hebben ook halfpension en wil ook nog wat foto's maken van het ontbijt en diner.

Jeroen.

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #71 Gepost op: 7 juli 2013, 19:45:33 »
Jij ook veel plezier, Albertina.
Er wordt veel Heijderbos en Erperheide weggegeven op dit moment.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline Ka

• **
  • 194
  • +0/-0
« Reactie #72 Gepost op: 8 juli 2013, 08:58:15 »
Jij ook veel plezier, Albertina.
Er wordt veel Heijderbos en Erperheide weggegeven op dit moment.

Wij gaan de 19e voor een weekend. Ik hoop niet zo erg op het Heijderbos (te vaak geweest). Mijn voorkeur heeft nog steeds de Kempervennen! Ik hoop het snel te horen. Erg spannend deze keer.

*

Offline Lizaaa15

• **
  • 67
  • +0/-0
« Reactie #73 Gepost op: 8 juli 2013, 09:36:20 »
Wij twijfelen nog een klein beetje of we voor 22 juli een mystery midweek zullen boeken. Zijn er mensen die ook dan weg gaan?
Gr. Liza

3x Kempervennen
2x Meerdal
1x Port Zélande
3x Eemhof
4x Heijderbos
1x Erperheide
1x Le Lac d'Ailette
1x De Vossemeren

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #74 Gepost op: 8 juli 2013, 10:07:49 »
Zijn er ook mensen die voor mystery duitsland hebben gekozen en al weten waar ze heen gaan?

*

Offline m22ieke

• **
  • 54
  • +0/-0
« Reactie #75 Gepost op: 8 juli 2013, 10:50:42 »
Een weekend voor de 19e juli geboekt voor 8 personen.
We hopen op het Meerdal....

*

Offline Joen

• **
  • 36
  • +1/-0
« Reactie #76 Gepost op: 8 juli 2013, 11:00:18 »
De mystery is vanaf nu weer tot eind september te boeken!

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #77 Gepost op: 8 juli 2013, 13:38:33 »
Ik heb voor het eerst een Mystery geboekt voor 09 augustus een week, maar ik kan geen "mijn centerparks" account aanmaken. Ik heb al gebeld naar Centerparks maar omdat dit mijn eerste keer is heb ik nog geen klant nummer en krijg ik dat ook pas tegelijk bij de info van welk park het gaat worden. Hebben jullie dat destijds ook gehad? Ik vind het wel jammer, want ik lees dat iedereen hier vanaf een dag of 10 voor vertrek zijn "mijn centerparks" zit te checken of er al "iets" op staat .. Leek mij ook best leuk haha  ;D ;D ;D

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #78 Gepost op: 8 juli 2013, 13:47:35 »
Nog een vraagje aan de mensen hier op het forum, beschikken alle aqua mundo's ook over een buitenbad? Aangezien we in de zomervakantie gaan en ik natuurlijk nu al zit te duimen op mooi weer zou het lekker zijn om buiten te zwemmen ....

*

Offline Birdieken

• **
  • 4926
  • +10/-0
« Reactie #79 Gepost op: 8 juli 2013, 13:58:18 »
Ik heb voor het eerst een Mystery geboekt voor 09 augustus een week, maar ik kan geen "mijn centerparks" account aanmaken. Ik heb al gebeld naar Centerparks maar omdat dit mijn eerste keer is heb ik nog geen klant nummer en krijg ik dat ook pas tegelijk bij de info van welk park het gaat worden. Hebben jullie dat destijds ook gehad? Ik vind het wel jammer, want ik lees dat iedereen hier vanaf een dag of 10 voor vertrek zijn "mijn centerparks" zit te checken of er al "iets" op staat .. Leek mij ook best leuk haha  ;D ;D ;D

Ja hoor, ik heb hetzelfde gehad. Moet je een beetje langer wachten, ach ja  :) Ik had toen een mail gestuurd naar bungalows.nl om te vragen waar we naartoe gingen (toch net iets te nieuwsgierig) en kreeg toen ook een antwoord aangezien we al ingedeeld waren. Niet veel later kreeg ik dan ook de mail met waar we naartoe gingen.
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #80 Gepost op: 8 juli 2013, 14:06:29 »
Ja hoor, ik heb hetzelfde gehad. Moet je een beetje langer wachten, ach ja  :) Ik had toen een mail gestuurd naar bungalows.nl om te vragen waar we naartoe gingen (toch net iets te nieuwsgierig) en kreeg toen ook een antwoord aangezien we al ingedeeld waren. Niet veel later kreeg ik dan ook de mail met waar we naartoe gingen.

Oke, nou bedankt, ben zoooo benieuwd zit al een paar weken alles op het forum te lezen!

*

Offline Birdieken

• **
  • 4926
  • +10/-0
« Reactie #81 Gepost op: 8 juli 2013, 14:21:45 »
Oke, nou bedankt, ben zoooo benieuwd zit al een paar weken alles op het forum te lezen!

Is ook een deel van de voorpret: eerst over alles lezen over de mystery en als je het dan weet, snel alles lezen over het desbetreffende park  ;D
2010: Vossemeren/2011: Erperheide/2012: Mystery (Kempervennen), Heijderbos en Port Zélande/2014: Vossemeren

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #82 Gepost op: 8 juli 2013, 15:27:30 »
Is ook een deel van de voorpret: eerst over alles lezen over de mystery en als je het dan weet, snel alles lezen over het desbetreffende park  ;D

Inderdaad echt leuk dit! en ik ben nog nergens ooit geweest in CP, dus mij maakt het niet eens uit welk park het wordt. Maar er zijn hier mensen die al meerdere keren in parken zijn geweest dus dan is het nog spannender omdat je dan juist hoopt op een ander park of juist hetzelfde. Helemaal leuk zo'n forum!  ;D

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #83 Gepost op: 8 juli 2013, 16:04:05 »

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #84 Gepost op: 8 juli 2013, 16:13:41 »

Je kunt je proberen te registreren bij mijnCP zonder klantnummer. 

Ga naar registreren, vul links de gegevens in waarmee je bij Bungalows geboekt hebt. Kies rechts voor optie 3, vul de datum van je vertrek in en probeer alle parken één voor één.

Als het al bekend is (dus soms idd 10 dagen op voorhand) komt ie er bij één van de parken door en kan je je account aanmaken. Dan staat je boeking er meteen in. 

Ik heb dit twee keer zo gedaan en wist het hierdoor altijd eerder dan ik mail kreeg. 

*

Offline familiedewaal

• **
  • 30
  • +0/-0
« Reactie #85 Gepost op: 8 juli 2013, 17:40:17 »

Als je nog geen klantnummer hebt en daardoor geen account kan aanmaken dan kan je wel het volgende doen.....

Klik op registreren en dan bij het 2de gedeelte (identificatie) kies je voor park en datum.
Geef dan aan wanneer je gaat en kies een park wat mee doet aan het mystery concept.
Klik dan op volgende.

Als je de melding krijgt dat er geen account is gevonden probeer het dan met de andere parken.
Op een gegeven moment (waarschijnlijk 10 dagen van te voren) moet het ineens lukken en kan je dus zien naar welk park je gaat.

Zo hebben wij het ook als eerst kunnen zien (ook al hadden we een account).

Jeroen.

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #86 Gepost op: 9 juli 2013, 08:51:33 »
Je kunt je proberen te registreren bij mijnCP zonder klantnummer. 

Ga naar registreren, vul links de gegevens in waarmee je bij Bungalows geboekt hebt. Kies rechts voor optie 3, vul de datum van je vertrek in en probeer alle parken één voor één.

Als het al bekend is (dus soms idd 10 dagen op voorhand) komt ie er bij één van de parken door en kan je je account aanmaken. Dan staat je boeking er meteen in. 

Ik heb dit twee keer zo gedaan en wist het hierdoor altijd eerder dan ik mail kreeg. 

Thanks voor de tip! Ik ga dit zeker proberen vanaf 10 dagen voor 9 augustus haha, heel leuk!  ;D

*

Offline Kelly1908

• **
  • 37
  • +1/-0
« Reactie #87 Gepost op: 9 juli 2013, 08:52:19 »
Als je nog geen klantnummer hebt en daardoor geen account kan aanmaken dan kan je wel het volgende doen.....

Klik op registreren en dan bij het 2de gedeelte (identificatie) kies je voor park en datum.
Geef dan aan wanneer je gaat en kies een park wat mee doet aan het mystery concept.
Klik dan op volgende.

Als je de melding krijgt dat er geen account is gevonden probeer het dan met de andere parken.
Op een gegeven moment (waarschijnlijk 10 dagen van te voren) moet het ineens lukken en kan je dus zien naar welk park je gaat.

Zo hebben wij het ook als eerst kunnen zien (ook al hadden we een account).

Jeroen.

Bedankt Jeroen! Ik ga het zeker proberen tegen die tijd, kreeg ook al de Tip van Anne dus meer mensen hebben dit zo gedaan haha  ;)

Edit: citaat en bericht uit elkaar gehaald
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2013, 09:03:10 door Birdieken »

*

Offline Ka

• **
  • 194
  • +0/-0
« Reactie #88 Gepost op: 9 juli 2013, 14:17:19 »
Het is voor ons nu 10 dagen voor vertrek. Ik heb al op mijn centerparcs gekeken en ook via het "trucje", maar helaas er staat nog niets op.

*

Offline Birdieken

• **
  • 4926
  • +10/-0
« Reactie #89 Gepost op: 9 juli 2013, 15:03:56 »
Het is voor ons nu 10 dagen voor vertrek. Ik heb al op mijn centerparcs gekeken en ook via het "trucje", maar helaas er staat nog niets op.

Het 'trucje' werkt spijtig genoeg niet altijd, bij mij indertijd ook niet. Het zal nog eventjes wachten zijn  :)