*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Ervaringen & Vragen] Landal Het Vennenbos (deel 2)
« Reactie #30 Gepost op: 21 september 2014, 10:50:58 »
Net op xtremerides uurtje gezellig de leuke reportages van zwembaden bekeken. Toffe website!
Maar was aangenaam verrast door reportage zwembad Vennebos. Denk wel dat dit park qua zwembad ons gezin zou bevallen. Wie kan me zeggen welk type huisjes een degelijke zitbank. Hebben en een vaatwas. Mooi en rustig uitzicht en/of dicht bij md voor ons ook groot pluspunt.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline lientje

• **
  • 2175
  • +5/-0
« Reactie #31 Gepost op: 21 september 2014, 14:39:26 »
Een vaatwas zitten volgens mij alleen in de 8 pers. huisjes,tenminste vroeger waren er helemaal geen vaatwassers in de huisjes volgens mij met renovatie in de 8 pers, Peer is dit jaar in het Vennenbos geweest in een 8 pers. die zal precies weten of er een vaatwas inzit. Alle huisje zijn paar jaar geleden gerenoveerd, wij zijn tot 4 jr geleden nog weleens hier geweest in een 5 pers. en  6 pers. huisje en de hoekbank zitten echt geweldig. Wij zaten in de 6 pers. huisjes met een bovenverdieping, nadeel waren de bedden boven als je meedere volwasssene meenam want die matrassen waren echt dun en lagen voor geen meter. Park is voor de rest echt geweldig,zwembad is leuk, niet al te groot en ze hebben in de plaza ook een overdekte speelhal(baluba)een  neef van mij is er ook nog eens kok, misschien kan ik nog eens korting krijgen bij hem  ;)

*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
« Reactie #32 Gepost op: 21 september 2014, 18:36:45 »
Mail gestuurd naar Vennenbos, en binnen het uur al netjes antwoord.
Goede service dus! Maar Lientje heeft gelijk, blijkbaar hebben enkel hun 8p cottages een vaatwas, valt me wel enorm tegen.
De keren dat we een comfort hadden, was de vele vaatwas een zwaar minpunt, want wij eten gewoonlijk altijd in de cottage.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline jeroom

• **
  • 2883
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #33 Gepost op: 21 september 2014, 18:37:46 »
Ik heb een paar foto's van een 4 persoons cottage - ik wil deze wel anders eens plaatsen hoor

*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
« Reactie #34 Gepost op: 21 september 2014, 19:05:40 »
Ik heb een paar foto's van een 4 persoons cottage - ik wil deze wel anders eens plaatsen hoor

Dat zou fijn zijn, alvast bedankt! Welk cottagenummer hadden jullie?

*

Offline jeroom

• **
  • 2883
  • +8/-0
« Reactie #35 Gepost op: 21 september 2014, 19:39:05 »
Ik had me vergist - we zaten in een 5 persoons - het nummer was 623

*

Offline jeroom

• **
  • 2883
  • +8/-0
« Reactie #36 Gepost op: 21 september 2014, 19:54:56 »

*

Offline lientje

• **
  • 2175
  • +5/-0
« Reactie #37 Gepost op: 21 september 2014, 19:56:02 »
Ik heb geen foto's van cottage gemaakt, nu ik op dit forum zit maak ik speciaal foto's van de cottage, anders had ik ze er wel opgezet

*

Offline Remko

• *
  • 8
  • +0/-0
« Reactie #38 Gepost op: 2 januari 2015, 23:32:36 »
Nog twee dagen te gaan van de origineel geboekte midweek maar die we hier op het park voor 99 euro konden verlengen met het weekend.

Toen wij hier afgelopen maandag aankwamen was er net een behoorlijke sneeuwbui over Nederland getrokken en dit had zijn sporen  achtergelaten in het park. Heel veel afgebroken takken. En niet alleen sprietjes maar ook echte forse jongens.

Inchecken gaat bij CP veel beter. Ideaal dat je daar online kan inchecken en bij de poort alleen je sleutel en je zwemkaarten overhandigd te krijgen. Anders gaat het bij Landal. Het was druk heel druk. We moesten nummertjes trekken. We hadden meer dan 20 wachtende voor ons. Gelukkig vielen er waarschijnlijk door de drukte wat nummertjes uit en waren we nog redelijk snel aan de beurt. Verder verliep het gesmeerd. Aangekomen bij huisje 008. Keurig schoon en in goede staat van onderhoud. Vorig jaar in de Hutteheugte gezeten daar viel ons huis toen zwaar tegen. Bedden zijn wel van mindere kwaliteit dan die van CP. Maar we redden ons ermee. Alles wel netjes voorelkaar.

Parkplaza is gezellig. Misscnien wat minder groot dan van een CP maar het ziet er keurig uit. Indoorspeeltuin is leuk voor de kids het cafe voor pa en ma zit er pal naast. Gelukkig heeft Landal wel gedacht aan de kledij voor hun bediening. Geel leleijke kleurecombinatie en een vormloos bruin pak maar een nette blouse die meer van deze tijd is. Nette naambordjes en daarbij is de bediening accuraat en vriendelijk en niet opdringerig.

Het zwembad is leuk. Alles is er. Twee leuke glijbanen een wat korte maar goeie wildwaterbaan en alles van een goede temperatuur. Kleedhokjes hebben hun langste tijd wel gehad de keldingkluisjes zijn al van het nieuwe soort nu de hokjes nog.

Eten en drinken is van goede kwaliteit. We hebben van de snackgelegenheid gebruik gemaakt en van de bistro beide gevallen gewoon goed en lekker.

Wij waren hier nog niet eerder geweest en het is absoluut niet tegengevallen. Het is meer dan een alternatief voor CP. 

*

Offline sjorstukker2

• **
  • 696
  • +3/-0
« Reactie #39 Gepost op: 5 januari 2015, 11:42:57 »
Leuk stukje om te lezen! Zo te horen heeft het park veel positieve punten, en natuurlijk helemaal top dat jullie konden verlengen voor zo weinig geld!
'Werkt bij groendienst Park Zandvoort'

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1040
  • +2/-0
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
« Reactie #40 Gepost op: 5 januari 2015, 12:10:48 »
Is ook een mooi park!
Zijn er vorig jaar ook geweest..zelfs koffie en thee bij aankomst...en veel meer keus bij de snackbar! Dan bij CP
2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline Niels1983

• **
  • 30
  • +0/-0
« Reactie #41 Gepost op: 11 januari 2015, 10:51:11 »
Wij verblijven momenteel op het Vennenbos. Ben erg positief zal volgende week ook review schrijven. Kan dit ook vanuit ervaring schrijven denk inmiddels zo'n 10 de keer dat ik hier ben, ook vaak geweest als kind nog in de tijd van CP en totaal wel 30 keer CP.

Landal doet de laatste jaren echt een hoop aantal dingen goed op dit park. Volgende week meer :-)

*

Offline fred_33jr

• **
  • 388
  • +0/-0
« Reactie #42 Gepost op: 12 januari 2015, 17:40:06 »
Afgelopen week was ik er ook, slechts op bezoek. Het is een hartstikke leuk park!! Zwembad is prima, bungalow eenvoudig maar schoon incl een heerlijk zittende bank!
Alleen is de verlichting in het park minimaal.

*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
« Reactie #43 Gepost op: 12 januari 2015, 19:31:30 »
Afgelopen week was ik er ook, slechts op bezoek. Het is een hartstikke leuk park!! Zwembad is prima, bungalow eenvoudig maar schoon incl een heerlijk zittende bank!
Alleen is de verlichting in het park minimaal.

Hoeveel kost het om er een dagje te gaan zwemmen?

*

Offline cinderella

• **
  • 3012
  • +4/-0
« Reactie #44 Gepost op: 12 januari 2015, 19:50:12 »
Doordeweeks 10,50 en in het weekend 13,50 voor een hele dag vanaf 11.00 voor volwassenen.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline Irle

• *
  • 10
  • +0/-0
« Reactie #45 Gepost op: 13 januari 2015, 12:14:48 »
Hallo , willen we boeken een verblijf Landal Park , nu zou ik graag willen weten of we zijn uit Duitsland , alsook bij Center Parcs , boeken op de Nederlandse homepage ?
Bedankt en groeten uit Duitsland naar u!

*

Offline evamieke2004

• **
  • 81
  • +0/-0
« Reactie #46 Gepost op: 15 november 2016, 13:58:02 »
Wat een ZALIG park is Vennenbos van Landal! We zijn er geweest met het verlengde weekend van 11 november 2016 met zijn viertjes, twee pubers van 17 en 12, een oma van 69 en ikzelf  en we vonden het alle4 super!
Bij aankomst op vrijdag voor 15 u kon je de sleutels afhalen (we hadden 728-type 5CM1) en de zwembadkaartjes en kreeg je het plannetje. Er staat een TV scherm(naar buiten gericht dus je moest niet telkens de receptie weer binnenlopen)waarop de reeds gepoetste bungalows staan en als je geluk hebt, kon je dus voor 15u in je huisje. Toen ik met de kinderen aankwam, was het nog rustig op de parking.( OM 15 u was het wel wat anders !)We waren niet bij de gelukkigen wiens huisje reeds gepoetst was, maar dat vonden we niet erg. We zijn het park gaan verkennen en vonden het huisje van Bollo en van Puk en Pelle superschattig.Daarna zijn we lekker gaan eten bij Timber's in afwachting van de aankomst van oma. Het zwembad zat al redelijk vol en leek van buitenaf niet zo heel groot. De prijzen in de winkel vond ik goed meevallen. Toen we om 15 u de auto gingen halen, waren Puk en Pelle er ter verwelkoming.Heel leuk gedaan allemaal. Bovendien kregen we een gratis koffiekoek, thee, koffie of warme chocomelk ter verwelkoming. Waar vind je dat nog?
Ons huisje was basic, bvb geen vaatwasser, maar wel heel proper, en het had een heel gezellige living. nadeel is misschien wel dat je weinig opbergplaats hebt, en dat je recht van buiten in je keuken staat, en dat het toilet niet apart staat. persoonlijk vind ik dat allemaal wat minder erg. We zijn gaan winkelen bij Jumbo in Hapert en voor ons Belgen leek  het toch goedkoper dan bij ons. Zaterdag hebben we lekker lang geslapen, en het moet gezegd, de bedden liggen echt heel goed! Je kon op zaterdag gratis een schoentje knutselen voor de sint, en dat mochtje zondag weer ophalen in het sinterklaashuis.Buiten voor de marketplaza stonden er 2 kraampjes, waarvan eentje met warme wafels en churros. Op zondag zijn we dan gaan zwemmen, al om 9 uur, en er was bijna niemand. Zalig! Het zwembad is inderdaad niet zo groot, en ook de wildwaterbaan is echt heel rustig. Best geschikt voor kleinere kinderen.  We zijn dan naar het sinterklaashuis geweest: heel leuk gemaakt!We hebben mijn dochter haar knutselschoentje opgehaald, er lag een mandarijn en een klein cadeautje in. Ook kon je dan gratis een speculaas versieren in de pietenbakkerij en een pieten diploma verdienen.
Om 13 u hadden we de escape room geboekt. We hebben hard gelachen om onze eigen domheid, want het was best pittig! En wonder o wonder op minuut 60 kregen we deur open, weliswaar met de nodige tips haha. Daarna hadden we de pietenbingo gepland staan. Mijn dochter heeft een gezelschapsspel gewonnen en oma een verblijf op Vennenbos. Dus Vennenbos, we zien je graag terug!!!!!! Jammer genoeg moesten we dan gaan inpakken want school en werk riepen ons...Jammer, maar ons zien ze daar snel weer terug!!
Groot verschil met CP vind ik de activiteiten, die soms al eens gratis zijn(elke dag een andere speurtocht,knutselschoentje maken voor de sint en ophalen ,hutten bouwen met 1 ouder, voederbol maken, sinterklaashuis met de speculaas,magic schminken,...) maar ook de betalende activiteiten vielen nog best mee van prijs(bingo 9.5 euro, lampionnentocht 3 euro per lampion,pepernotenbakken zonder ouders 5 euro, lasergame 7.5 euro).
Als mijn foto's van het huisje beetje ok zijn, stuur ik ze naar Mrs Bibi om ze te plaatsen.

*

Offline lientje

• **
  • 2175
  • +5/-0
« Reactie #47 Gepost op: 10 augustus 2017, 19:21:12 »
Het Vennenbos gaat alle cottages geheel renoveren, de restaurants worden uitgebreid en ook het zwembad gaan ze uitbreiden, mijn neef is werkzaam op het Vennenbos en hij kwam hiermee, alles zou in 2020 klaar moeten zijn

*

Offline Saturnus

• 376
  • +3/-0
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #48 Gepost op: 20 augustus 2017, 18:27:41 »
Het Vennenbos gaat alle cottages geheel renoveren, de restaurants worden uitgebreid en ook het zwembad gaan ze uitbreiden, mijn neef is werkzaam op het Vennenbos en hij kwam hiermee, alles zou in 2020 klaar moeten zijn
Dat is goed nieuws! Misschien kan jouw neef ons wat meer vertellen over de details?
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline Menno.

• 8212
  • +36/-0
  • Het logo uit de goede oude tijd.
« Reactie #49 Gepost op: 21 augustus 2017, 16:05:45 »
Het zwembad heeft afgelopen jaar al nieuwe douches, kleedhokjes en een nieuwe vloer in het binnen/buitenbad gekregen.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13

*

Offline Tommie57

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #50 Gepost op: 26 augustus 2017, 05:27:55 »
Ik heb een vraagje, heb je op dit park wel een beetje het centerparcs gevoel? Of kan ik daarvoor beter naar de lommerbergen?

*

Offline Menno.

• 8212
  • +36/-0
  • Het logo uit de goede oude tijd.
« Reactie #51 Gepost op: 27 augustus 2017, 11:27:14 »
Ik denk dat je dat gevoel bij bijde parken wel hebt. Ik vind alleen het zwembad op het Vennenbos net wat mooier kwa aanbod.
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13

*

Offline fred_33jr

• **
  • 388
  • +0/-0
« Reactie #52 Gepost op: 19 oktober 2017, 16:57:17 »
Kijk op de site van het Vennenbos. De bungalows worden weer opgefrist, dit is in 2008 voor het laatst gebeurd. Ik vind het mooi, alleen jammer dat ze niets aan exterieur gaan doen. Ook de radiatoren blijven groen. Liever vervangen, maar goed. Het is weer naar 2017 gebracht en zo kunnen ze tot 2025 wel blijven. Ik ben echt benieuwd of er plannen zijn voor gehele vervanging gezien het park al uit 1970 komt.