Poll

In welk(e) type(n) cottage(s) ben je, tot nu toe, ingedeeld bij een Mystery-boeking? Er kan gestemd worden t/m 31 juli 2012.

Original Comfort
72 (58.1%)
Original Premium
32 (25.8%)
Original VIP
6 (4.8%)
Comfort Kindercottage
1 (0.8%)
Premium Kindercottage
10 (8.1%)
Overig, namelijk...
3 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 101

*

Offline Menno.

• 8181
  • +36/-0
  • Geslacht: Man
  • Het logo uit de goede oude tijd.
Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 6)
« Gepost op: 10 februari 2012, 16:14:37 »
Welkom alweer in deel 6. Het vorige deel mét de nog lopende poll in welk park je terecht bent gekomen kun je hier vinden.

Bij deze dan ook de gevraagde nieuwe poll, voor welk type cottage je gekregen hebt bij een mystery-boeking!
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2012, 21:22:19 door Jeroen »
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13

*

Offline Yopper

• **
  • 716
  • +3/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mystery-boeking bij Center Parcs (deel 6)
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2012, 17:26:31 »
Vraagje: kun je maar 1 x stemmen in de poll? Ik heb net gestemd, en heb maar 1 hokje aangevinkt. Kan ik nu geen 2e keus meer maken? We hebben 1 x een ander huisje gehad.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP

*

Offline Menno.

• 8181
  • +36/-0
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2012, 18:14:58 »
Vraagje: kun je maar 1 x stemmen in de poll? Ik heb net gestemd, en heb maar 1 hokje aangevinkt. Kan ik nu geen 2e keus meer maken? We hebben 1 x een ander huisje gehad.
Als je die aan mij doorgeeft, zal ik die er bij zetten :).
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13

*

Offline bietje

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 12 februari 2012, 17:24:20 »
wij gaan met vrienden het weekend van 24 februari. ben zo benieuwd waar naartoe en zie hier dat vele van jullie het al optijd/ver voor tijd weten. klopt toch dat ik mijn cp in de gaten moet houden? ben ook benieuwd, we hebben 2x 6persoonshuis of ze er wel enigszins rekening mee hebben gehouden?! 1,5 jaar terug mystery midweek gedaan voor 4 personen, kreeg toen op kempervennen een 6 persoons premium. kan niet wachten...................
groetjes bianca

*

Offline delanna

• **
  • 29
  • +0/-0
« Reactie #4 Gepost op: 12 februari 2012, 20:58:56 »
Wij gaan 20-02-2012 een midweek naar de HH Org. Comfort,type HH049.

Nu zag ik toevallig op een ander forum foto's staan van dit type huisje. Helaas is het vrij verouderd en best klein ( badkamer kun je niet met zn 2en staan zo klein)  terwijl er best veel huisjes zijn gerenoveerd.

Ze hebben veel vip huisjes gerenoveerd. Nu ze de original comfort niet hebben gerenoveerd is het verschil in luxe wel erg te zien.  Je kunt dus beter een vip huisje boeken dan zit je tenminste mooier en ruimer. Baal er wel een klein beetje van maargoed hopelijk valt het mee en hebben we een leuke vakantie.
« Laatst bewerkt op: 12 februari 2012, 21:04:34 door Jeroen »

*

Offline maria

• **
  • 1591
  • +4/-0
« Reactie #5 Gepost op: 12 februari 2012, 22:48:45 »
De VIP-huisjes zijn allen een stuk duurder!

*

Offline moontje69

• **
  • 51
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 13 februari 2012, 09:40:09 »
Je kunt dus beter een vip huisje boeken dan zit je tenminste mooier en ruimer. Baal er wel een klein beetje van maargoed hopelijk valt het mee en hebben we een leuke vakantie.

Had je dan verwacht om met een mystery boeking in een vip huisje geplaatst te worden? Hoe noemen ze dat ook alweer. Voor een kwartje op de 1e rij willen zitten.

*

Offline delanna

• **
  • 29
  • +0/-0
« Reactie #7 Gepost op: 13 februari 2012, 15:38:36 »
Had je dan verwacht om met een mystery boeking in een vip huisje geplaatst te worden? Hoe noemen ze dat ook alweer. Voor een kwartje op de 1e rij willen zitten.

Daar hoop je toch wel een beetje op als je een mystery boek!Dit is mijn 1ste mysteryboeking, ik heb altijd gewoon de normale prijs betaald en altijd geboekt via center parcs zelf. Mensen boeken toch vaak een mystery om goedkoop naar center parcs te kunnen gaan? Wat is er dan mis mee om te hopen dat je een leuk huisje toegwezen gaat krijgen!!

Wij zijn al diverse keren met een gewone boeking naar center parcs geweest, ook in een comfort huisje maar die zagen er beter uit dan dit huisje. Dus nee ik wil niet voor een kwartje op de 1ste rij zitten maar ik ben betere kwaliteit huisjes gewend bij center parcs.

Ik wilde alleen zeggen dat ik het raar vind dat ze op de HH niet de gewone goedkopere huisjes aan het renoveren zijn maar alleen de vip huisjes. De mensen met een klein budget willen ook wel eens in een opgeknapt huisje zitten dan in een oud huisje waar je weinig ruimte hebt. maar dat is mijn persoonlijke mening.
Voor een comfort huisje betaal je vaak ook veel geld dus die zijn ook een keer toe aan vernieuwing.

*

Offline maria

• **
  • 1591
  • +4/-0
« Reactie #8 Gepost op: 13 februari 2012, 18:00:43 »
Helemaal mee eens. Lijkt wel of ze alleen investeren in de dure VIP-huisjes en de comfort hebben inmiddels een oud interieur en een verouderde keuken waar vanalles aan kapot is. De prijs/kwaliteit verhouding is slecht. Ze verhogen wel elk jaar de prijzen en dat mag ook als de huisjes ook worden opgeknapt maar bij de comfort is dat dus niet zo. Jammer.

*

Offline Yopper

• **
  • 716
  • +3/-0
« Reactie #9 Gepost op: 13 februari 2012, 21:23:19 »
Ik ben het op zich eens met jullie dat ze ook de comforts eens moeten opknappen. Anders is de verhouding prijs/kwaliteit ver te zoeken, in ieder geval als je rechtstreeks boekt. Maar als je een mystery boekt dan zit je al zo goedkoop, nog goedkoper dan Landal, Roompot of andere parken. Dan heb ik er geen moeite mee als het huisje wat verouderd is. Als alles maar wel werkt. De meeste tijd ben je er toch niet.
HH 3x, MD 3x, apr 09 Aelderholt,  okt 09 EH, apr 10 MD,  mei 11 VM, Nov 11  Vennebos, mei 12 MD, okt 12 PZ, dec 12 PZ, mei 13 HH, dec 13 KV, mei 14 PZ, mei 15 MD, aug 15 EP

*

Offline Menno.

• 8181
  • +36/-0
« Reactie #10 Gepost op: 14 februari 2012, 22:19:26 »
De meeste comfort cottages worden opgewaardeerd naar premium, denk dat in de loop der jaren het type comfort ook verdwijnt. Er is steeds minder vraag naar, via mystery worden nu de meeste verhuurd. En voor dat bedrag mag je al niet klagen. We mogen blij zijn dat ze de comfort niet renoveren, dan zou die prijs nog verder stijgen, en zou een mystery boeking niet meer voor dit bedrag aangeboden worden. De keuze is nu heel simpel, heb je minder te besteden maar wil je wel een ''bij de tijds huisje'' boek je premium. Wil of kun je niet veel uitgeven, dan mag je blij zijn dat CP nog comfort cottages heeft!

*

Offline moontje69

• **
  • 51
  • +0/-0
« Reactie #11 Gepost op: 16 februari 2012, 12:32:12 »
Wij zijn al diverse keren met een gewone boeking naar center parcs geweest, ook in een comfort huisje maar die zagen er beter uit dan dit huisje. Dus nee ik wil niet voor een kwartje op de 1ste rij zitten maar ik ben betere kwaliteit huisjes gewend bij center parcs.
Hoe weet je hoe dit huisje eruit ziet? Je moet toch nog gaan?
Dat de comfort huisjes aan renovatie toe zijn is een andere discussie.
Maar ik vind dat als je een mystery boek, je weet dat je de grootste kans hebt dat je in een comfort huisje terecht komt. Daar is de prijs ook naar. Wil je dat niet, dan moet je ook geen mystery boeken.

*

Offline maria

• **
  • 1591
  • +4/-0
« Reactie #12 Gepost op: 16 februari 2012, 19:00:58 »
Klopt maar als wij "gewoon"boeken dan boek ik ook altijd een comfort omdat het anders voor ons te duur is en dan vind ik de prijs/kwaliteitverhouding slecht. Een mystery is doorgaans goedkoper dan een gewone boeking bij CP en dan is misschien de prijs/kwaliteitverhouding iets anders.

*

Offline sassie

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #13 Gepost op: 19 februari 2012, 16:02:33 »
Wat een gezeur zeg over die huisjes dan moet je geen mystery boeken. wij hebben toen ik hoog zwanger was 1 week volle pond in de zomervakantie in de erperheide gezeten (comfort kinder huisje ) in een enorm vochtig huisje met slecht matras. Omdat ik niet goed kon en mocht lopen was ik aan t huisje gebonden en toch enorm naar mijn zin gehad ondanks dat ik geen oog heb dichtgedaan.  We waren toen over over 1300 euro kwijt met zijn 3e

Dat weet je van te voren als je mystery boekt dat de kans wel heel erg groot is dat je in een comfort huisje komt die wat verder weg ligt van alles. Wij hebben ook niet zoveel geld en ben blij dat we op deze manier toch nog een weekendje weg kunnen. Als er iets kapot is in t huisje,ontbreekt of iets doet t niet. word er vrijwel meteen iets aan gedaan. Schoonmaak spullen neem ik zelf altijd mee.

De prijs/kwaliteitverhouding anders met mystery dan geloof ik niet er toch maar 1 soort comfort huisjes. En ze zijn al jaren aan vervanging toe maar dat weet je voor dat je boekt. En ik neem aan dat ook de comfort huisje gerenoveerd zullen worden in de toekomst??? Maar dat de duurdere huisjes voorgaan omdat die het meesten kosten. Deze waren net als de comfort huisjes ook aan vervanging toe en kan me goed voorstellen dat ze eerst die doen.

Maar dat terzijde als je al een tijd niet bent geweest komt je mystery boeking dan toch nog bij je inlog te staan op cp?  We zijn al 3 jaar niet geweest en hebben vorige maand het weekend van 2 maart geboekt. Het is misschien nog te vroeg maar ben zo nieuwsgierig waar we heen gaan :) Ik hoop erperheide voor de kinderen en huttenheugte en eemhof zijn we nog nooit geweest dus dat zou ook leuk zijn. De andere vinden we ook leuk maakt eigenlijk niet zoveel uit.

Zijn er nog meer die dat weekend hebben geboekt en misschien al iets weten?

*

Offline Schaapje82

• **
  • 48
  • +1/-0
« Reactie #14 Gepost op: 20 februari 2012, 13:55:56 »
Zijn er nog meer die dat weekend hebben geboekt en misschien al iets weten?

Wij ook dat weekend, maar ik heb pas afgelopen zaterdag geboekt, dus dat zal wel niet zo snel gaan.
Hoe vinden ze eigenlijk je account bij CP? Want ik heb een ander mailadres gebruikt en ook op mijn naam geboekt terwijl CP-account op die van m'n man staat. (Wel zelfde achternaam en adres, maar andere voorletters).

Ik ben ook benieuwd waar we terecht komen. Eerste keer een mystery geboekt. Ik hoop dat we niet in een hotel zitten, maar verder vind ik alles wel prima. Als er een openhaard is ben ik tevreden. (Lekker lezen voor het haardvuur na een paar uurtjes in het zwembad, dat is het beste wat je kunt doen daar).
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

*

Offline sassie

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #15 Gepost op: 20 februari 2012, 17:16:08 »
wij hebben expres geboekt op t email adres van mijn man die bekend is bij cp. Op t moment kan ik niet inloggen op cp mischien zijn ze iets aan t doen ;D. Heb ook geen idee hoe ze dit doen of t op naam gaat of op adres.

Het is voor ons ook de eerste keer mystery heb wel eens voor mijn ouders een mystery geboekt maar nog nooit voor ons zelf.

*

Offline zonnetje

• **
  • 70
  • +1/-0
« Reactie #16 Gepost op: 21 februari 2012, 13:38:43 »
We willen in de zomervakantie een mystery boeken. Weet iemand wat de prijzen ongeveer zijn ( of wat ze vorig jaar waren ) voor een week in een 4 per. cottage ?
Het gaat om een week in de schoolvakantie.
Alvast bedankt.
Na 27 keer nog steeds de ideale vakantie. Het verveelt nooit.

*

Offline Napoleon

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #17 Gepost op: 21 februari 2012, 18:55:23 »
Wij hebben ook voor de eerste x een mystery geboekt voor het wknd van 2 maart. Ik zou a.s donderdag een mail krijgen met de bevestiging en welk park het is. Wij hebben een 6 persoonshuisje, jullie dan?

Ben erg benieuwd!

*

Offline Mart

• **
  • 94
  • +0/-0
« Reactie #18 Gepost op: 22 februari 2012, 08:27:48 »
We willen in de zomervakantie een mystery boeken. Weet iemand wat de prijzen ongeveer zijn ( of wat ze vorig jaar waren ) voor een week in een 4 per. cottage ?
Het gaat om een week in de schoolvakantie.
Alvast bedankt.

Volgens mij 480 euro.
Historie: Eemhof (3x), Kempervennen (3x), Meerdal (3x), Park Zandvoort (2x), Heijderbos (2x), Erperheide (1x), Port Zelande (1x), Loohorst (2x), Heilbachsee (3x)

*

Offline Schaapje82

• **
  • 48
  • +1/-0
« Reactie #19 Gepost op: 22 februari 2012, 13:07:34 »
Wij hebben ook voor de eerste x een mystery geboekt voor het wknd van 2 maart. Ik zou a.s donderdag een mail krijgen met de bevestiging en welk park het is. Wij hebben een 6 persoonshuisje, jullie dan?

Ben erg benieuwd!
Wij zijn maar met z'n tweetjes. Er wilde niemand mee op z'n korte termijn. Hoe weet je  dat je donderdag een mail zou moeten krijgen? Ik kon alleen vinden dat als je meer dan 2 weken van tevoren boek, je vier dagen voor vertrek de gegevens krijgt en anders 2. Ik zat op 13 dagen voor vertrek, dus ik verwacht volgende week woensdag pas iets te horen eigenlijk.
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

*

Offline sassie

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #20 Gepost op: 22 februari 2012, 14:26:02 »
Wij zijn met zijn 4e.

Kan al een paar dagen niet inloggen op mijn centerparcs.

Wij hebben begin januari geboekt

*

Offline Schaapje82

• **
  • 48
  • +1/-0
« Reactie #21 Gepost op: 22 februari 2012, 15:36:47 »
Wij zijn met zijn 4e.

Kan al een paar dagen niet inloggen op mijn centerparcs.

Wij hebben begin januari geboekt

Bij mij werkt inloggen gewoon. Wat voor melding krijg je?

*

Offline sassie

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #22 Gepost op: 22 februari 2012, 16:07:00 »
Hij doet helemaal niets krijg ook geen melding. We hebben al een nieuw wachtwoord aangevraagt maar ook dat hielp niet. Verschillende computers gekeken ook dat werkte niet

*

Offline Napoleon

• *
  • 5
  • +0/-0
« Reactie #23 Gepost op: 22 februari 2012, 20:01:14 »
Wij zijn maar met z'n tweetjes. Er wilde niemand mee op z'n korte termijn. Hoe weet je  dat je donderdag een mail zou moeten krijgen? Ik kon alleen vinden dat als je meer dan 2 weken van tevoren boek, je vier dagen voor vertrek de gegevens krijgt en anders 2. Ik zat op 13 dagen voor vertrek, dus ik verwacht volgende week woensdag pas iets te horen eigenlijk.

Ik had vorige week gebeld omdat ik het vreemd vond dat ik geen bevestiging oid van cp had gekregen, alleen van bungalows. Hun vertelde me dit.

*

Offline Schaapje82

• **
  • 48
  • +1/-0
« Reactie #24 Gepost op: 24 februari 2012, 09:59:34 »
Ik had vorige week gebeld omdat ik het vreemd vond dat ik geen bevestiging oid van cp had gekregen, alleen van bungalows. Hun vertelde me dit.
En heb je bericht gehad gisteren?

*

Offline gerline

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #25 Gepost op: 24 februari 2012, 11:13:17 »
vandaag bericht gehad over mystery weekend 2 maart. Wij gaan naar de Kempervennen.

*

Offline Schaapje82

• **
  • 48
  • +1/-0
« Reactie #26 Gepost op: 24 februari 2012, 11:33:00 »
vandaag bericht gehad over mystery weekend 2 maart. Wij gaan naar de Kempervennen.
Wanneer had je geboekt en voor hoeveel personen?

*

Offline gerline

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #27 Gepost op: 24 februari 2012, 12:09:01 »
Wanneer had je geboekt en voor hoeveel personen?
Ik heb een week of 6 geleden geboekt voor 8 personen. Kan de toewijzing alleen nog op mijn centerparcs zien nog geen brief of mail gehad.

*

Offline sassie

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #28 Gepost op: 24 februari 2012, 13:58:07 »
wij moeten nog een dag wachten er was iets mis gegaan met mijn cp. We hadden een dubbele volgens hun. Ze zijn samengevoegd  maar dit duurd 24 uur voor je weer in kan loggen dus nog even in spanning.

Kempervennen zijn wij nog nooit geweest lijk me een leuk park

*

Offline moontje69

• **
  • 51
  • +0/-0
« Reactie #29 Gepost op: 24 februari 2012, 14:03:31 »
@delanna, hoe was jullie midweek? hoop dat jullie toch nog een fijne vakantie gehad hebben.