*

Offline Niels1983

• **
  • 30
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Groeten -live vanaf een SP/P&V park- topic
« Reactie #120 Gepost op: 11 januari 2015, 10:57:42 »
groeten vanaf Landal het Vennenbos! heerlijke vertoeven hier momenteel

*

Offline Rob

• **
  • 145
  • +0/-0
« Reactie #121 Gepost op: 27 juni 2017, 21:27:00 »
We zitten midden in de ombouw (elende) naar Centerparcs op het park ardennen. Als eerste gast in een net opgeleverd omgebouwd 8 persoons huisje. Als er belangstelling voor is kan ik van de week wel wat foto's nemen van de werkzaamheden hier.

*

Offline Menno.

• 8212
  • +36/-0
  • Geslacht: Man
  • Het logo uit de goede oude tijd.
« Reactie #122 Gepost op: 28 juni 2017, 12:22:40 »
Veel plezier in de Ardenne, foto's zijn altijd meer dan welkom, altijd leuk om te zien. En zeker interessant met al die verbouwingen!
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14/'15/'16 - VB'05/'16/'17 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09/'14/'16 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14/'15 - MD'11 - LTF'13

*

Offline Ccmel

• **
  • 956
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 28 juni 2017, 18:45:06 »
We zitten midden in de ombouw (elende) naar Centerparcs op het park ardennen. Als eerste gast in een net opgeleverd omgebouwd 8 persoons huisje. Als er belangstelling voor is kan ik van de week wel wat foto's nemen van de werkzaamheden hier.

oei, zoveel last met de verbouwingen? Hopelijk kunnen jullie toch nog een beetje genieten van jullie verblijf.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline tmp_t1

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #124 Gepost op: 29 juni 2017, 12:33:17 »

Zeker geinteresseerd! Is het huisje wel in orde? Waar/wanneer heb je overlast van de verbouwing?

*

Offline Rob

• **
  • 145
  • +0/-0
« Reactie #125 Gepost op: 30 juni 2017, 19:56:52 »
Sorry, geen foto's. Werd me gisteren echt teveel en we hebben de vakantie afgebroken. Ik wacht nog even waarmee Sunparks komt en zal daarna wat uitgebreider verslag doen. Kan iedereen wel adviseren om daar niet naartoe te gaan totdat de hele verbouwing klaar is, eind december. Je kan nu op de site huisjes boeken die gewoon nog niet klaar zijn...

*

Offline tmp_t1

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #126 Gepost op: 4 juli 2017, 12:22:26 »
Sorry, geen foto's. Werd me gisteren echt teveel en we hebben de vakantie afgebroken. Ik wacht nog even waarmee Sunparks komt en zal daarna wat uitgebreider verslag doen. Kan iedereen wel adviseren om daar niet naartoe te gaan totdat de hele verbouwing klaar is, eind december. Je kan nu op de site huisjes boeken die gewoon nog niet klaar zijn...

Klinkt heftig. Kun je iets meer vertellen wat er mis was? Zijn de huisjes ook niet oke? Je schrijft nog niet klaar...  Of is er overlast om het huisje of elders op het park?
Ik ben hier wel heel nieuwsgierig naar, aangezien Sunparks ons zelf heeft verteld dat er geen bouwwerkzaamheden plaatsvinden bij de huisjes.

*

Offline tmp_t1

• *
  • 3
  • +0/-0
« Reactie #127 Gepost op: 25 juli 2017, 13:26:04 »
Nou.. pfff.. je had ons wel bang gemaakt. Maar inmiddels zelf maar wezen kijken. Het was niet perfect, maar toch prima te doen. Vernieuwd huisje had nog wel wat kleine gebreken: deur die wat stroef loopt, vloer in de badkamer met te weinig afschot. Schoonmaak had ook zeker wat beter gekund, met name de vloer.

Maar al met al: nieuwe keuken: keurig, netjes schoon. Prima bedden. Geen overlast van verbouwing gehad in andere delen van het park. Het zwembad kun je ook zeker zien dat het erg oud is en bijv. de kleedruimtes en douches moet hoognodig iets aan gebeuren. Ik neem aan dat dat in oktober gaat gebeuren als het park dicht is.