*

Offline mamavan1

• **
  • 60
  • +1/-0
Re: [Ervaringen & Vragen] Erperheide (deel 7)
« Reactie #510 Gepost op: 28 december 2017, 17:23:36 »
Weet er iemand als er een oven in de comfortcottage staat van erperheide?

*

Offline ijsje

• **
  • 204
  • +1/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #511 Gepost op: 28 december 2017, 19:02:35 »
Weet er iemand als er een oven in de comfortcottage staat van erperheide?

Volgens mij staat in geen enkele cottage in Erperheide een oven. Wel een magnetron.
En de teller staat op......38 boekingen (huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)

*

Offline JokeV

• **
  • 157
  • +0/-0
« Reactie #512 Gepost op: 28 december 2017, 20:56:59 »
idd, geen oven, wel magnetron. Dus bvb broodjes afbakken kun je daar niet doen.
1 x Meerdal, veel Erperheide :-) en 1 x Vossemeren

*

Offline JolandaB

• *
  • 19
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #513 Gepost op: 31 december 2017, 12:09:28 »
Op de kaart van erperheide staat dat er een crossbaan is voor fietsen. Ik kan in de activiteiten echter niks terugvinden en ook op google maps is de baan niet te vinden. Weet iemand hier toevallig meer van? Mijn zoon vind dit namelijk onwijs leuk om te doen, dus als er een beetje een leuke baan ligt willen we daar in de buurt een huisje boeken. Anders kiezen we waarschijnlijk voor een huisje in de buurt van de speeltuin.

*

Offline denne007

• **
  • 29
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #514 Gepost op: 1 januari 2018, 08:12:52 »
De fietscrossbaan ligt tussen het cycle center  en cottages 809,810, ....
18: Meerdal 17: Meerdal, Erperheide, Lac d'ailette 16: Huttenheugte, Meerdal (2x), Les Bois France, Erperheide 15: Meerdal, Bostalsee, Huttenheugte 14: Meerdal, Les hautes de B., Erperheide 13: Eemhof & vossemeren 12: Kempervennen & lac d'ailette

*

Offline ijsje

• **
  • 204
  • +1/-0
« Reactie #515 Gepost op: 1 januari 2018, 20:22:00 »
Als je de plattegrond van Erperheide download, is het nummer 21 op de kaart en legenda. Overigens is de fietscrossbaan in het Meerdal ook erg tof. Misschien voor een andere keer  ;)
En de teller staat op......38 boekingen (huttenheugte, Erperheide, Vossemeren, Kempervennen, Meerdal, De Eemhof, Het Heijderbos, Les Bois Francs, en eerder nog bij Berkenhorst en Lommerbergen)

*

Offline Jobson1980

• *
  • 18
  • +0/-0
« Reactie #516 Gepost op: 21 februari 2018, 22:33:51 »
Weekendje geboekt via de bungalowrace in April.

Zie dat we in huisje nr 132 terecht komen. Dat is helemaal in de hoek van het park!
Is het ver lopen naar de market Dome vanaf daar?

En weet iemand hoe het uitzicht is? Aangezien je vlak aan de weg zit zo te zien.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 590
  • +0/-0
« Reactie #517 Gepost op: 22 februari 2018, 09:04:26 »
Weekendje geboekt via de bungalowrace in April.

Zie dat we in huisje nr 132 terecht komen. Dat is helemaal in de hoek van het park!
Is het ver lopen naar de market Dome vanaf daar?

En weet iemand hoe het uitzicht is? Aangezien je vlak aan de weg zit zo te zien.

Erperheide is een klein park, je zit nooit echt ver van MD. Vanuit 132 10 minuutjes stappen naar MD, 5 minuutjes naar Baluba.

Uitzicht weet ik niet, al wel in zone 1 in verschillende huisjes gezeten maar nog nooit in 132. 
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
Re: [CP] Erperheide
« Reactie #518 Gepost op: 7 maart 2018, 15:45:05 »
En nog vergeten te vermelden: de 2-3 appartementen op Erperheide hebben een aparte slaapkamer, geen bed in de woonruimte dus.  Geen gewone deur, ofwel gordijn, ofwel schuifdeur, ofwel draaideur.
Heeft de 'kleine' slaapkamer van een 3 persoonsappartement wel een echte deur of is dat ook een gordijn of iets dergelijks? Ik kan helaas geen plattegrondje vinden op de website van cp.

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #519 Gepost op: 9 maart 2018, 09:31:09 »
Ik zie dat je in Erperheide gebruik kan maken van een broodjesservice. Hierbij kan je zelf kiezen welke broodjes je wenst te bestellen en dan komen ze die leveren aan je huisje. Nu staat er in het besteloverzicht bijvoorbeeld bij 'kaiserbroodje wit' dat dit 60 cent per pakket kost. Wat bedoelen ze precies met 'pakket'? Is dit per broodje of is dit één broodje per persoon in de cottage? (in ons geval 2 volwassenen en een baby)

*

Offline gouda

• **
  • 74
  • +1/-0
« Reactie #520 Gepost op: 9 maart 2018, 11:52:11 »
Ik zie dat je in Erperheide gebruik kan maken van een broodjesservice. Hierbij kan je zelf kiezen welke broodjes je wenst te bestellen en dan komen ze die leveren aan je huisje. Nu staat er in het besteloverzicht bijvoorbeeld bij 'kaiserbroodje wit' dat dit 60 cent per pakket kost. Wat bedoelen ze precies met 'pakket'? Is dit per broodje of is dit één broodje per persoon in de cottage? (in ons geval 2 volwassenen en een baby)

In ieder park kun je broodjes laten bezorgen. Gewoon overdag de lijst inleveren (en betalen) bij de foodstore. Prijzen zijn per broodje. Plus er komen bezorgkosten bij.

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #521 Gepost op: 9 maart 2018, 12:53:37 »
Oh ok, bedankt voor de info. Het is de eerste keer dat ik die broodjesservice op de website zag staan. Lijkt me wel handig voor een keertje  :)

*

Offline gouda

• **
  • 74
  • +1/-0
« Reactie #522 Gepost op: 9 maart 2018, 14:56:17 »
Vroeger deden wij het ook vaak. Maar toen waren de bezorgkosten ca 1 euro. Tegenwoordig neem ik de tijd om rustig naar het centrum te lopen. Ik zoek wel en huisje niet te ver van het centrum anders vind ik het niet leuk meer. Vooral bij slecht weer.

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #523 Gepost op: 10 maart 2018, 20:47:36 »
Ziezo, mijn broodjes zijn besteld  ;) Normaalgezien doe ik heel graag een wandelingetje naar het centrum, maar omdat onze cottage nogal 'ver' ligt en ze regen voorspellen en ons 'ik-wil-niet-in-de-buggy-zitten-maar-ik-hobbel-zelf' dreumesje meegaat lijkt me dat wel heel makkelijk voor een keertje  :) Kwestie van geen uur onderweg te zijn en aan iedere plas halt te moeten houden om te spetteren  :P Ah, die voorpret is zo leuk, he!

*

Offline jeroen00

• *
  • 11
  • +0/-0
« Reactie #524 Gepost op: 24 april 2018, 12:45:20 »
ik heb een vraag met betrekking tot de omgeving van Erperheide. zijn er in de omgeving (liefst op fietsafstand) leuke uitgaansgelegenheden café/kroeg?

*

Offline mrs Bibi

• 5582
  • +30/-0
« Reactie #525 Gepost op: 26 april 2018, 13:24:24 »
ik heb een vraag met betrekking tot de omgeving van Erperheide. zijn er in de omgeving (liefst op fietsafstand) leuke uitgaansgelegenheden café/kroeg?

Hoi Jeroen,

Op 16 minuten fietsen ligt het plaatsje Peer.
Hier zijn vele cafe's en cafe's/disco gelegenheden.
Ik zelf ben er een keer geweest en ik vond het een gezellig dorp.
Hier een link: https://www.peer.be/thema/3123/cafes
Dynamite en The Other Side vallen het meest op.
Als je googled op cafe's Peer België en dan op maps dan zie je waar ze liggen. Ook kan je dan route aanklikken en De Erperheide invullen, zie je gelijk hoe je moet/kan fietsen.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

« Reactie #526 Gepost op: 22 mei 2018, 21:43:59 »
Op 1 juni gaan we een weekend naar Erperheide met een babytje van net geen 1 jaar oud.
We zitten in een 4 persoons premium cottage.
Er is baby meubileur aanwezig in de cottage, is dit proper en van goede kwaliteit?
We hebben ook een extra babypakket genomen.. dit was met wipstoel, badje en buggy. Zijn dit goede spullen zodat we onze kunnen thuislaten? Of toch best zelf een buggy voorzien?

*

Offline maria

• **
  • 1580
  • +4/-0
« Reactie #527 Gepost op: 22 mei 2018, 21:55:14 »
Persoonlijk vind ik de babyspullen niet erg schoon en als u toch de spullen van CP wilt gebruiken en zelf niets mee wilt nemen dan kunt u het beste goede schoonmaakmiddelen meenemen zodat u eerst zelf alle meubilair grondig schoon kunt maken.

*

Offline moby123

• *
  • 16
  • +0/-0
« Reactie #528 Gepost op: 23 mei 2018, 13:48:47 »
Ik vond het babybedje dat aanwezig was in de bungalow wel proper bij mijn vorige verblijf. De kinderstoel poets ik altijd zelf nog even voor de zekerheid. Ik heb geen ervaring met de overige babyspullen : een buggy neem ik steeds zelf mee. Het babybadje kan je snel zelf even afspoelen voor gebruik. Of neem een fles dettol mee, dat doe ik ook altijd  ;)
Verder is het wel handig dat ze bij centerparcs zo'n babypakket aanbieden, spaart toch weer wat plaats uit in de koffer  :)

« Reactie #529 Gepost op: 25 mei 2018, 21:55:18 »
Ja inderdaad, ga de buggy toch zelf meenemen denk ik.
Als we het overige goed afkuisen, komt dit wel goed ;)
Wij tellen af! :D

*

Offline Mariëtte

• 690
  • +0/-0
« Reactie #530 Gepost op: 11 juli 2018, 10:00:47 »
NIEUW OP ERPERHEIDE

Leer autorijden in de Kids Driving School 🚗🚦.

Of sla een balletje in de vernieuwde Adventure Golf ⛳.

Bron: Erperheide.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 442
  • +0/-0
« Reactie #531 Gepost op: 20 juli 2018, 17:30:54 »
Leuke toevoeging met die autootjes voor kids.

*

Offline verena

• **
  • 91
  • +0/-0
« Reactie #532 Gepost op: 12 augustus 2018, 00:58:29 »
hoe ziet de buggy er uit van het baby service pakket op erperheide ?
als we nog eens gaan ben ik eventueel van plan dit bij te boeken om diefstal van mijn kinderwagen tegen te gaan  ::) dus moest er iemand een foto hebben graag
is gewoon om te weten of deze geschikt is voor een 6 a 8 maand oude baby als we dan ongeveer willen gaan

*

Offline Mariëtte

• 690
  • +0/-0
« Reactie #533 Gepost op: 13 augustus 2018, 16:21:13 »
Hoi verena,

Dit is de buggy die bij het Babyservicepakket zit.

En zo zien de buggy's eruit die te huur zijn bij het Cycle Center.

*

Offline verena

• **
  • 91
  • +0/-0
« Reactie #534 Gepost op: 14 augustus 2018, 00:49:52 »
Waw super Dank je Mariette  ;) ik neem mij het pakket er bij dan  :)

heb nog een vraag als ik via de nl ,de  of fr site een boeking doe kan ik dan nog altijd mijn papieren bon  voor  cottage korting opsturen naar erperheide deze is om bij hun te besteden

*

Offline Mariëtte

• 690
  • +0/-0
« Reactie #535 Gepost op: 14 augustus 2018, 14:54:47 »
Hoi verena,

Een papieren cadeaubon kun je alleen gebruiken voor een boeking via het Call Center.

*

Offline dustinhuisman

• **
  • 384
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Wil graag weer naar centerparcs
« Reactie #536 Gepost op: 20 augustus 2018, 12:04:04 »
Is dit een leukpark met oud en nieuw? En zijn de cottages al vernieuwd? Zo ja welke?
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...

*

Offline Mariëtte

• 690
  • +0/-0
« Reactie #537 Gepost op: 21 augustus 2018, 11:20:15 »
Hoi dustinhuisman,

Ik vind Erperheide een leuk park, ook met oud & nieuw. Het Park, en Market Dome zijn in die periode
helemaal omgetoverd in kerst en oud & nieuw sfeer. Heel gezellig!

Kerstsfeer op het park.

In de periode van kerst en oud & nieuw worden er vaak (kerst)markten georganiseerd
in de Market Dome.

Kerstmarkt in de Market Dome van Erperheide.

De premium en VIP cottages zijn een aantal jaar geleden vernieuwd. Recent zijn er geen cottages
vernieuwd.
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2018, 13:42:39 door Mariëtte »

*

Offline myrtheminicooper

• *
  • 18
  • +0/-0
  • Im omnia paratum
« Reactie #538 Gepost op: 23 augustus 2018, 20:24:23 »
Ik ben aan het kijken voor een week in november met mijn man en zoontje van 3 en twijfel tussen een 4/5persoons premium of een 4persoons vip. De vip is duurder, maar biedt ook meer zoals sauna, bubbelbad (als zegt de website van centerparcs niet dat deze erin zit?) en de broodjesservice en streaming wifi, is het die extra kosten echt waard?
Er staat dat er geen plaats is voor een kknderbed maar zodra ik proefboeking maak staat dat het wel past.. Ons zoontje slaapt er nog steeds in dus wil wel zeker weten dat het past.
Iemand ervaring met zone 1, bij de baluba, is dat erg rumoerig of juist superpraktisch door de ligging?

*

Offline Mariëtte

• 690
  • +0/-0
« Reactie #539 Gepost op: 23 augustus 2018, 21:40:34 »
Hoi myrtheminicooper,

Of het de extra kosten waard is ligt een beetje aan jullie wensen. Is een sauna en bubbelbad een meerwaarde
voor jullie? Anders is een premium cottage ook een goed alternatief denk ik. De VIP cottages hebben een
bubbelbad.

De oppervlakte en indeling van de 4 en 5 persoons premium cottages zijn hetzelfde met als groot verschil dat
in het kleine slaapkamertje bij de 4 persoons premium geen bed staat en bij de 5 persoons premium staat in
het kleine slaapkamertje een bed.

Het slaapkamertje zonder bed in een 4 persoons premium
cottage.

Het slaapkamertje met bed in een 5 persoons premium cottage.

Er is geen plaats voor een kinderbedje in de slaapkamers van een 4 persoons VIP cottage. Wat je wel
kunt doen is een bed rechtop tegen de muur zetten, dan is er plaatst genoeg voor een kinderbedje.

Geen plaats voor een kinderbedje in een 4 persoons VIP cottage.

In zone 1 zit je inderdaad super dichtbij de Baluba,  maar van rumoer vanuit de Baluba zul je geen last
hebben.
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2018, 22:39:44 door Mariëtte »