*

dani

Re: [Ervaringen] Erperheide
« Reactie #420 Gepost op: 23 juli 2009, 14:32:23 »
:) Lachen zeg, overgenomen van de Lommerbergen ofzo?

*

dani

« Reactie #421 Gepost op: 23 juli 2009, 14:38:28 »
Wat mij ook opvalt op de Erperheide is wanneer ik een comfort huisje boek met comfort service (beddenopmaak en handdoeken) ik meestal duurder uit ben als wanneer ik een premium boek (incl. beddengoed en handdoeken)beetje vreemd niet?

*

Offline Jarne

• **
  • 1899
  • +6/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #422 Gepost op: 23 juli 2009, 19:31:56 »
wat me afgelopen weekend ook opviel dat waren in de am die oranje hesjes voor kinderen ,de meeste hebben gouden sterretjes erop ,bepaalde waren gewoon oranje met dan een zwarte film erover ,daaronder kon je duidelijk GRAND DORADO lezen  ;D  vond het wel grappig aangezien erperheide nooit tot GD behoorde
Ja is mij ook opgevallen  :P

Wat mij ook opvalt op de Erperheide is wanneer ik een comfort huisje boek met comfort service (beddenopmaak en handdoeken) ik meestal duurder uit ben als wanneer ik een premium boek (incl. beddengoed en handdoeken)beetje vreemd niet?
inderdaat, zeker als je bedenkt dat je bij een premium cottage ook een vaatwasser, 2de tv, ... hebt.

*

dani

« Reactie #423 Gepost op: 23 juli 2009, 19:56:50 »
Juist dat bedoel ik, klopt natuurlijk niet helemaal.

*

dani

« Reactie #424 Gepost op: 23 juli 2009, 20:22:54 »
Voorbeeld midweek maart 2010

comfort met comfort service : € 425,=

premium (met dezelfde service) € 389,=

Veel goedkoper dus en een tweede tv en vaatwasser ook nog, dit is toch belachelijk.

*

dani

« Reactie #425 Gepost op: 23 juli 2009, 22:41:53 »
En dan zullen ze die wel weer duurder maken na de renovatie :)

Anita , fijne vakantie morgen.
jaja , het is bijna zover
Rij voorzichtig en tot gauw !

*

dani

« Reactie #426 Gepost op: 23 juli 2009, 22:52:04 »
Men noemt mij wel eens "klein naar ding"maar ik ben wel aardig hoor ;)

Veel plezier!

*

dani

« Reactie #427 Gepost op: 23 juli 2009, 22:55:11 »
p.s. anita, zou je eens willen kijken wat de 641 precies voor een huisje is?
schijnt een 5 pers premium te zijn maar hij ligt vrijstaand, ben wel beniewd of hij anders is als de rest juist omdat hij als enige "los"ligt.

*

Offline Linlugt

• **
  • 81
  • +1/-0
« Reactie #428 Gepost op: 24 juli 2009, 20:00:37 »
Lindsay, ik ben al meerdere keren naar de Erperheide geweest met 2 kleine kindjes en had toen de kindercottage, ik heb in 222, 230, en 241 gezeten. Allen mooie huisjes en de laatste 2 heel dicht bij het centrum en niet bij het water. De 241 was in februari helemaal gerenoveerd en beviel ons uitstekend. Veel plezier!

*

Offline Lindsay

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #429 Gepost op: 25 juli 2009, 21:26:17 »
Lieve Anita, Linlugt en alle anderen:
Superbedankt voor alle hulp! Ik ben heel blij met jullie reacties op dit forum.
Binnenkort gaan we boeken, ben heel erg benieuwd naar Erperheide!

Groetjes en nogmaals bedankt!

Lindsay

*

Offline mamavan1

• **
  • 59
  • +1/-0
« Reactie #430 Gepost op: 28 juli 2009, 13:28:29 »
hallo,

wij zouden graag met ons 3 naar erperheide willen gaan,maar welke cottage is daar geschikt voor ,is er ook een terras ,waar ge wat apart zit?en is er ook ruimte rondom het huisje om te zitten?en is alles in het huisje voorzien bv afwasmachine ,microlf,oven enzo...
sorry voor al mijn vragen.

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2656
  • +2/-0
  • Stilstand is achteruitgang
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #431 Gepost op: 28 juli 2009, 14:05:58 »
De Erperheide beschikt zowel over 3-persoons Comfort appartementen als 4-pers cottages. De 3-pers Comfort appartementen zijn daarentegen stukken kleiner dan de 4-pers cottages. Elke cottage bij Center Parcs kent zijn eigen privé terras aan de achterzijde van de cottage zelf. Hier zit je vooral in de bosrijke parken, waaronder de Erperheide, op je eigen plekje, welke voldoende privacy bied. Het terras stelt de beschikking over tuinmeubilair aangevuld met een tweetal ligbedden. De 3-persoons Comfort appartementen kennen enkel op de begane grond of direct aan het water een klein terras boven het water. De overige appartementen kennen alle een balkon waar je buiten kunt zitten. De Comfort cottages zijn de basis, daarintegen kent het park ook nog de Premium- en VIP cottages. De Premium cottages beschikken standaard over een vaatwasser en opgemaakte bedden bij aankomst. De VIP cottages behoren tot de hoogste catogorie, zij zijn dan ook uitgerust met o.a. een privé sauna.

Mocht je met drie personen naar de Erperheide gaan, kun je zowel kiezen voor de 3-persoons Comfort Appartementen als voor de 4-pers cottages. De cottages zijn stukken ruimer dan de appartementen en kennen hun eigen behorende privé terras. De vier-persoons cottages zijn ingedeeld in Comfort en VIP types. De Comfort types zijn de basis, zij bieden je weinig aan verdere extra's, maar alles is aanwezig wat je inprincipe nodig zou moeten hebben. Waaronder een magentron in de keuken, echter bijvoorbeeld geen vaatwasser. De 4-pers VIP cottages zijn luxer in uitvoering, kennen hun eigen privé sauna, en in de keuken is bijvoorbeeld o.a. een vaatwasser aanwezig.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2009, 14:11:32 door -Martijn- »
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

*

Offline mamavan1

• **
  • 59
  • +1/-0
« Reactie #432 Gepost op: 28 juli 2009, 14:28:59 »
ok bedankt ,is er ook bestek enzo aanwezig?

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2656
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #433 Gepost op: 28 juli 2009, 14:35:14 »
Ook bestek en servies kun je in de keukenkastjes van je wellicht toekomstig geboekte cottage of appartement terugvinden, eigenlijk vind je er praktisch alles wat je nodig hebt om te koken, of om te eten. Ook staan er in de keuken (bereidings)pannen voor je klaar, welke je vrij kunt gebruiken. Mocht je hiermee niet overweg kunnen of als voorbeeld , de bodem van de pan staat helemaal bol dan kun je kun je dit gewoon even bij de receptie doorgeven, zij geven je dan een spiksplinter nieuwe pan mee.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2009, 16:09:37 door -Martijn- »
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

*

Hmn

« Reactie #434 Gepost op: 28 juli 2009, 15:45:17 »
ok bedankt ,is er ook bestek enzo aanwezig?
Ja, er is ook bestek aanwezig (messen, lepels, vorken, theelepels). Dus je hebt zeg maar alles wel ;)

*

Offline mamavan1

• **
  • 59
  • +1/-0
« Reactie #435 Gepost op: 29 juli 2009, 11:42:34 »
sorry voor al mijn vragen maar is daar ook de ingang voor het zwembad bij inbegrepen ,bij de cottages?

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2656
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #436 Gepost op: 29 juli 2009, 12:18:07 »
sorry voor al mijn vragen maar is daar ook de ingang voor het zwembad bij inbegrepen ,bij de cottages?

Bij het boeken van een dergelijke  cottage zit ook de entree tot de Aqua Mundo (Zwembad)  inbegrepen, evenals voor de indoor kinderspeelwereld BALUBA. Van beide kun je tijdens je verblijf gratis gebruik maken, mocht je dat willen. Ook zit het entertaiment o.a. in de prijs van de cottage inbegrepen.

En wat betreft je vragen daar hoef je helemaal je excuses niet voor te maken, ik snap dat je het gewoon graag allemaal op een rijtje wilt hebben. :)

*

Elisa

« Reactie #437 Gepost op: 29 juli 2009, 14:36:54 »
Bij het boeken van een dergelijke  cottage zit ook de entree tot de Aqua Mundo (Zwembad)  inbegrepen, evenals voor de indoor kinderspeelwereld BALUBA. Van beide kun je tijdens je verblijf gratis gebruik maken, mocht je dat willen. Ook zit het entertaiment o.a. in de prijs van de cottage inbegrepen.

En wat betreft je vragen daar hoef je helemaal je excuses niet voor te maken, ik snap dat je het gewoon graag allemaal op een rijtje wilt hebben. :)

Volgens mij zijn er ook wel eens activteiten waar je voor moet betalen. Dit wordt dan vermeld.

*

Offline Jeroen

• **
  • 14136
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #438 Gepost op: 29 juli 2009, 14:43:28 »

Inderdaad en het forum is er juist ook om mensen te informeren. :)

*

Offline marloes

• **
  • 747
  • +7/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #439 Gepost op: 29 juli 2009, 20:18:16 »
Volgens mij zijn er ook wel eens activteiten waar je voor moet betalen. Dit wordt dan vermeld.
Klopt, voor dingen als het wannabe-programma en sportactiviteiten moet je betalen. De prijzen staan op het activiteitenprogramma dat je bij aankomst krijgt uitgereikt.

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2656
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #440 Gepost op: 29 juli 2009, 20:21:37 »

Vandaar dat ik ook meldde dat de entree tot de Aqua Mundo en de BALUBA 'gratis' bij de prijs inbegrepen is. Ik had nog niet over andere activiteiten gesproken welke op het park zelf worden georganiseerd. Echter heb je wat dat betreft wel gelijk, voor diverse activiteiten op het park, moet extra worden betaald.

*

Offline linnie8

• **
  • 257
  • +0/-0
« Reactie #441 Gepost op: 31 juli 2009, 16:12:14 »
hoi hoi,
Wij willen waarschijnlijk naar de erperheide gaan, alleen lees ikdat je geen kinderbedje op een kamer kwijt kan. Is dat ook echt zo???
WE gaan namelijk met 2 kids 1 van 2 1/2 (slaapt in groot bed) en een kindje van 8 maanden dus in een campingbedje, maar ik wil perse voor beide een eigen kamer dus een 5 persoonscottage. Maar daar zou geen babybedje op kunnen.
Weet iemand of hetklopt.
Alvst vriendelijk bedankt voor het antwoordt.
Groetjes Linda

*

Hmn

« Reactie #442 Gepost op: 31 juli 2009, 16:17:37 »
Er is inderdaad geen ruimte voor een kinderbedje op de slaapkamers. De slaapkamers zelf zijn namelijk erg klein. De kamer verbouwen is ook geen optie, gezien je dan met hetzelfde probleem zit (en soms zelfs nog érger).

*

Offline Jarne

• **
  • 1899
  • +6/-0
« Reactie #443 Gepost op: 31 juli 2009, 16:19:18 »
Wij hebben een paar weken geleden in een 5pers cottage op Erperheide gelogeerd. En ik denk wel dat het bedje past in de 1persoonskamer, er staat trouwens zo'n bedje. En als het echt niet moest gaan kan je het bed even op zijn kant zetten (het is een boxspring), dan is er zeker genoeg plaats. In ieder gaval was het zo in onze cottage, ik weet niet of het in alle cottages zo is.

*

Offline linnie8

• **
  • 257
  • +0/-0
« Reactie #444 Gepost op: 31 juli 2009, 16:24:51 »
zo jullie zijn snel!!!
Fijn om te weten dat het toch wel gaat.
Anita in welk huisje zit je? Kan ik die boeken weet ik zeker dat ik onze kleine meid kwijt kan...... hahah....
Welke huisje is het nieuwste? of staat dat ook hier ergens in deze toppics. Ik zie het namelijk wel zitten de erperheide. Zeker met een baluba.
Groetjes linda

*

Hmn

« Reactie #445 Gepost op: 31 juli 2009, 17:21:02 »
nou hmn, dat ben ik toch echt niet met je eens, kan het zelfs vandaag nog wel op de foto zetten want ik zit op dit moment op de Erperheide in een 5 persoons comfort.
Wat ik mij verder nog herinner van een 5-pers. bungalow óp Erperheide, is dat de slaapkamers klein waren. Aangezien het mij lijkt dat ouders het prettig vinden om ook even óm het campingbedje te kunnen lopen (zodat ze niet over het bedje heen hoeven te hangen, om de baby er uit te halen), geef ik aan dat zo'n campingbedje er inderdaad niet zal passen. Vandaar.

Maar ja, als jij het voor elkaar krijgt om het in één van de slaapkamers te plaatsen, dan vind ik het best verder en kun je mijn opmerking als ongeschreven zien :)

*

Offline linnie8

• **
  • 257
  • +0/-0
« Reactie #446 Gepost op: 31 juli 2009, 17:32:19 »
HMN,
Het gaat er mij eerlijk gezegd alleen om of het erin past. Onze meid slaapt als een blok. Dus ik hoef er niet omheen of wat dan ook.
Maar bedankt voor je reactie hoor!!!!!
Alle reacties zijn welkom. Ik vond het raar dat ze bij een kindercottage schrijven dat er geen campingbedje in kan :-\ vandaar.
groetjes

*

Hmn

« Reactie #447 Gepost op: 31 juli 2009, 17:40:46 »
Naja, opzich is het niet zo vreemd: Center Parcs gaat er van uit dat alle bedden in die cottage gebruikt zullen worden, waardoor er bij ieder bed dus loopruimte nodig is. Het komt een beetje neer op mijn visie: als er zo'n campingbedje naast je bed staat, kun je niet meer "zomaar" je bed uit lopen ;)

Weet je al wanneer jullie gaan?

*

Offline linnie8

• **
  • 257
  • +0/-0
« Reactie #448 Gepost op: 31 juli 2009, 20:59:49 »
Ja, snap ik ook, ik wil altijd een huisje waar de kids een eigen kamer hebben. En aangezien de jongste 8 maanden is....... en nog in een campingbedje moet. We hebben 1 x de oudste op onze kamer gehad. DAT NOOIT MEER echt ik werd van elk zuchtje wakker en was bang dat hij van ons wakker werd, dus niet ideaal.

We willen eind september een weekje gaan.
Ik weet nog niet precies waar naar toe. Ben nogal fan van kempervennen. Maar omdat de erperheide een baluba heeft. wil ik er graag naar toe. Ik vind een baluba ideaal met kids ik zeg het verkeerd lijkt me ideaal met kids. En verders is alleen in duitsland een baluba begreep ik?

meestal gaan we in een vip huisje, maar dat is er nog niet bij erperheide voor een huisje met 3 slaapkamers. Vandaar.
Heb je verders nog tips?
Bedankt alvast. groetjes linda

*

Offline patatmet

• **
  • 524
  • +1/-0
« Reactie #449 Gepost op: 31 juli 2009, 21:16:24 »
Wij hebben in december in een 5 persoons cottage gezeten en onze zoon sliep ook gewoon in het campingbedje in de kleinste kamer ja je kan er niet om heen lopen maar het past wel.