*

Offline Ccmel

• **
  • 875
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Center Parcs Mystery-boekingen] Veelgestelde vragen
« Reactie #510 Gepost op: 14 juli 2014, 17:40:15 »
De prenatalactiecode is CP4766
Wel hoofdlettergevoelig en werkt enkel op centerparcs.nl en enkel buiten de nederlandse schoolvakantieperiodes.

CP2281 geeft dezelfde korting.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline Buzzz

• **
  • 127
  • +0/-0
« Reactie #511 Gepost op: 16 juli 2014, 07:26:45 »
Wij gaan de 21e door naar Hochsauerland, 4p geboekt, 8p gekregen, wel een stuk lopen, ppff, 339 en volgens ,oj hebben ze daar geen E-cars, toch?! Maar mooie omgeving, genoeg te doen!
2004 SL LH 2005 SL HE 2007 SL 2008 HB 2009 SL HE EH 2010 HE 2011 VM TF KV 2012 HH BS 2013 KV HE BT 2014 KV SL KV SL

*

Offline Jantien

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #512 Gepost op: 16 juli 2014, 23:06:52 »
Nog maar 12 dagen! Zo nog even het trucje proberen. Spannend zeg!
Hoe ver van tevoren laten ze het weten?
2013: midweek Erperheide kindercottage, dagje zwemmen Kempervennen
2014: week Vossemeren 8p Premium

*

Offline Jantien

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #513 Gepost op: 16 juli 2014, 23:10:56 »
JA! HET STAAT ER OP!!! VM827, 8 personen, Premium Cottage op de Vossemeren dus!
Oh en volgens mij is het nog een vernieuwde cottage ook :D

*

Offline Blanco

• **
  • 175
  • +0/-0
« Reactie #514 Gepost op: 17 juli 2014, 13:48:08 »
Jantien, wij ook ! heerlijk he ? welk nummer hebben jullie? wij gaan naar 148, mijn man ziet zich al helemaal zitten met zn hengel !
4x Heijderbos, 3x Meerdal,2x port Zelande, Limburgse Peel 2x Huttenheugte,Erperheide, 7x Kempervennen, 3x Vossemeren, 2x Eemhof

*

Offline Jantien

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #515 Gepost op: 17 juli 2014, 13:58:14 »
Hahaha, ik zat er net naar te vragen in het andere topic. :) Veel plezier! Schroom niet om hier wat tips achter te laten voor ons :)
Ben ook erg benieuwd naar de Discovery Bay. In hoeverre mijn jongste (22 maanden) daar ook in kan.

*

Offline Jantien

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #516 Gepost op: 21 juli 2014, 14:38:21 »
Jantien, wij ook ! heerlijk he ? welk nummer hebben jullie? wij gaan naar 148, mijn man ziet zich al helemaal zitten met zn hengel !
Wij zitten in 312.

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #517 Gepost op: 26 juli 2014, 23:01:49 »
Mijn moeder en ik gaan binnenkort, in oktober of november, weer een weekendje weg via een mystery boeking. Nu is het al, ruim een/anderhalf jaar ofzo?, geleden dat we dat voor het laatst gedaan hebben. Ik kan me even niet meer herinneren hoe het ook al weer in zijn werk ging met de bekendmaking van in welk park en cottage je ingedeeld bent. Op Bungalows.nl staat dit:

4 dagen voor aankomst ontvangt u van Center Parcs de naam en het adres van het park waar u naar toe gaat. Bij een reservering gemaakt binnen 14 dagen voor de aankomstdatum is dit 2 dagen voor aankomst.

Maar krijg je dan een mail van Bungalows of Centerparcs? Of kun je het alleen zien op mijn centerparcs?

En je kreeg als je je aanmeldde bij de nieuwsbrief van Bungalows.nl een korting(code) van €10 op een boeking. Nu hebben zowel mijn als ik ons in het verleden al aangemeld voor de nieuwsbrief van Bungalows. Op de site van Bungalows zie ik nu niet meer staan dat je een kortingscode krijgt van €10 korting op een boeking. Maar stel dat dat nog wel zo is. Dan kunnen wij ons gewoon aanmelden op een ander mailadres. Want wij willen die €10 korting ;D.iedereen die wij kennen en wie wel eens iets boekt bij centerparcs of dat via bungalows doet ontvangt al de nieuwsbrief van bungalows

Maar alle boekingen die wij ooit gedaan hebben bij Centerparcs gaven we mijn moeders mailadres op. Dus zij is hier de enige die een mijncenterparcs account heeft omdat zij als het ware alle boekingen op haar naam heeft staan. Dus vandaar ook dat wij even willen weten of je perse een mijncenterparcs account moet hebben met het mailadres waar mee je een mystery boeking maakt.

Want stel dat Bungalows wel nog steeds €10 korting geeft aan nieuwe mailadressen, , die geregistreerd worden voor de nieuwsbrief en we zouden ons met een ander mailadres registreren voor de nieuwsbrief, dan moeten we natuurlijk wel op dat mailadres te horen krijgen waar we ingedeeld zijn. Of krijg je dat ook te horen als je geen mijn centerparcs hebt?

Ik weet nog wel dat je het op mijncenterparcs sneller kunt zien. Maar hoeveel eerder kun je het het daar zien?

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1054
  • +2/-0
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
« Reactie #518 Gepost op: 26 juli 2014, 23:06:32 »
Ik zag het 12 dagen eerder,maar hoor ook wel eens dat ze het pas een dag of 5 eerder zien,dat verschilt nog wel eens...
2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #519 Gepost op: 26 juli 2014, 23:15:58 »
Kun je trouwens als je een mystery boeking gedaan hebt een mijn Centerparcs account aanmaken? Of moet je echt bij Centerparcs zelf geboekt hebben voor je een mijncenterparcs account kunt aanmaken? Verder zou ik nog graag antwoord hebben op mijn bovenstaande vragen!

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #520 Gepost op: 27 juli 2014, 11:24:36 »
Zodra je boeking ingedeeld is op een park, krijg je van Center Parcs een email. Als je boekt met een emailadres waarbij je bij Center Parcs een mijncenterparcs account hebt, kun je het vaak al iets eerder op dat account zien. Maar een mail krijg je sowieso.

Als je boekt met een emailadres waarbij je nog geen account hebt bij mijncenterparcs, kun je wachten tot je een mail krijgt, of je kunt het via een 'trucje' veelal eerder achterhalen. Je gaat je dan registreren voor een account bij Center Parcs. Links vul je je persoonlijke gegevens in, dezelfde zoals je ze op gaf bij je mystery boeking. Aan de rechterkant heb je drie opties. Je kiest voor de laatste optie. Je vult je aankomstdatum in en kiest dan 1 van de parken die deelnemen aan de mystery. Zo ga je de parken 1 voor 1 af. Op het moment dat het bekend is waar je ingedeeld bent, gaat hij bij de juiste combinatie verder naar een volgend scherm, waarin je je registratie compleet kunt maken.

Wat betreft de aanmelding voor de nieuwsbrief. Ik heb er geen ervaring mee om andere emailadressen te gebruiken. Ik denk wel dat het mogelijk is om met een nieuw emailadres een code te verkrijgen. Ik zou dan ook wel boeken met dat emailadres.

Zelf boek ik altijd maar via mijn eigen gegevens en na 2 boekingen krijg je op je volgende boeking weer 15 euro korting. Dus dat vind ik voor mezelf al mooi meegenomen en een stuk minder omslachtig. Bovendien behoud ik hiermee ook mijn Friends status bij Center Parcs, die weer net mooi meegenomen kan zijn bij een rechtstreekse boeking.

Dan nog 1 voordeel tip: boek via easybungalows.nl en krijg nog 5 euro extra korting. Mocht je een code hebben voor extra korting, dan kun je die ook mee opgeven en wordt deze verrekend.

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #521 Gepost op: 27 juli 2014, 13:49:54 »
Oke, dus we krijgen sowieso als we boeken een mail van Centerparcs. Dat trucje waar jij het over hebt, daarmee kun je het als ik het goed begrijp niet eerder zien waar je terecht komt dan wanneer het bekend is op mijn centerparcs?

En kan ik als ik bij de boeking mijn eigen mailadres opgeef een eigen mijn centerparcs account aanmaken? Of moet je echt bij center parcs zelf geboekt hebben voor dat je daar een mijn centerparcs account kunt aanmaken? Of kun je ook met de boeking die je via bungalows.nl maakt een mijn centerparcs account maken door van die boeking het klant, boekings of reserveringsnummer te gebruiken? Had ergens gelezen dat mensen op die manier een mijn cp account maakten? Maar bungalows.nl geeft zijn klanten weer andere boekings/reserverings/klantnummers dan center parcs?

waar op easybungalows vind de myster parc ? want ik kan die daar nergens vinden. en hoezo krijg je via easybungalows 5 extra korting? want welke korting krijg je normaal dan? mystery boeking is natuurlijk altijd al veel goedkoper dan normale boeking, maar bungalows gooit er zo nu en dan aanbiedingen voor de mystery parken in dus ik weet niet precies welke korting je daar bedoelt?

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #522 Gepost op: 27 juli 2014, 14:06:50 »
Als je met een emailadres bij bungalows boekt, waarmee je bij CP een account hebt, dan hoef je dat trucje niet te gebruiken. Je kunt dan nl. gewoon inloggen op je account om te zien of het al bekend is.

Boek je met een emailadres bij bungalows.nl waarmee je bij CP nog geen account hebt, dan kun je je via het trucje registreren, zodra je bent ingedeeld. Je kunt je dan niet registreren voordat je ingedeeld bent. Want pas vanaf het indelen heb je pas een boeking lopen bij CP.

Maar of je nu al meteen via je CP account kijkt of via het trucje gaat proberen, dat maakt in tijd niks uit. Je weet het even snel.

Voor de actie van easybungalows kijk je even bij het actiecode topic en dan op de eerste pagina. Je klikt op de link en komt dan op de actie pagina,  speciaal voor leden van het forum. Onderaan zie je via welke sites je allemaal korting kunt krijgen. Daar staat ook bungalows.nl bij. Veelal is dit 5% korting, maar op mysteries is het 5 euro. Je vult het boekingsformulier in en krijgt binnen 24 uur reactie per mail met verdere instructies.
Deze korting komt dan bovenop de aanbiedingen van bungalows.nl

Als je nog vragen hebt m.b.t. het boeken via easybungalows raad ik je aan eerst even in het actiecode topic wat terug te lezen. Daar hebben mensen al eens eerder hun vragen gesteld en beantwoord gekregen. Wellicht steek je er zelf wat van op. Mochten er toch nog onduidelijkheden zijn, dan kun je ze in het desbetreffende topic stellen.

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #523 Gepost op: 7 augustus 2014, 10:59:18 »
Bedankt voor je uitleg AnneBleijs. Ik wist al dat je pas een boeking bij CP hebt zodra CP je ingedeeld heeft. Hoeveel dagen (ongeveer) van te voren deelt CP ook al weer alle mystery gasten in? Normaal krijg je zo'n 4 dagen voor aankomst een mail van CP, maar waren dat ook al weer werkdagen? Of gewoon 4 dagen? En wanneer is jullie ervaring dat het te zien is op mijn CP? Is dat ook wel eens eerder dan wanneer het op mijn CP staat/CP een mail stuurt? En wanneer kun je dat trucje waar jij het over hebt doen? Want 4 dagen van te voren kun je het op mijn CP zien want dan hebben ze je ingedeeld.

Je uitleg over easybungalows.nl was overigens duidelijk!

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #524 Gepost op: 7 augustus 2014, 11:05:11 »
Het lijkt mij dat je dat trucje (pas) 4 dagen van te voren kunt uithalen aangezien je dan door CP ingedeeld bent? Maar volgens jou kun je het via dat trucje veel eerder zien. Maar ik snap je daar dus even niet, aangezien je dat trucje niet veel eerder kan doen? Het zou natuurlijk wel kunnen dat ze soms mensen al eerder indelen, maar standaard gewoon iedereen 4 dagen van te voren bericht geven waar ze ingedeeld zijn omdat anders iedereen het veel eerder wilt weten zodra ze de gasten ingedeeld hebben.

*

Offline Blanco

• **
  • 175
  • +0/-0
« Reactie #525 Gepost op: 7 augustus 2014, 11:31:03 »
Ja hoor,soms veel eerder bekend ! laatste keer wist ik 12 juli al waar ik 21 juli heen zou gaan, dus 9 dagen vooraf !
Ik heb een account bij CP, maar via het trucje kwam ik er dus iets eerder achter . Vrij snel daarna stond het op CP trouwens
4x Heijderbos, 3x Meerdal,2x port Zelande, Limburgse Peel 2x Huttenheugte,Erperheide, 7x Kempervennen, 3x Vossemeren, 2x Eemhof

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #526 Gepost op: 13 augustus 2014, 19:13:58 »
We wilden vanmiddag via easybungalows een weekendje mystery park boeken, maar ons internet lag er toen we wilden boeken weer uit. Vanmiddag weer op bungalows gekeken of de datum dat wij weg willen, 10 t/m 13 oktober, er nog was en toen kreeg ik ineens een pop-up waarin stond dat je 10 euro korting krijgt als je je zou aanmelden voor de nieuwsbrief. Heb zelf ooit al eens met mijn eigen mailadres aangemeld voor nieuwsbrief, maar heb toen nooit gebruik gemaakt van kortingscode. Ik heb een nieuw mailadres aangemaakt en me met dat mailadres geregistreerd voor de nieuwsbrief (het krijgen van de 10 euro korting bij het aanmelden van een nieuw mailadres kan alleen via de pop-up).

Zonet weekend van 10 t/m 13 oktober geboekt via bungalows. Netjes reserveringsbevestiging gekregen op nieuwe mailadres. Maar bij het online betalen wilde Ideal/Rabobank me een mail sturen naar mijn eigen mail. Waarschijnlijk heeft Rabobank mijn mailadres of komt het doordat ik ideal op mijn eigen mailadres geregistreerd heb staan? M'n moeder waar mee ik weg ga drukte al op bevestigen/verzenden. Maar ik vraag me nu dus af of het een probleem is dat er een betalingsbevestiging mail gestuurd is naar mijn eigen mail en of dit gevolgen heeft voor het wel/niet kunnen aanmaken van mijncenter parcs account en of het straks op het park geen probleem is dat ik op een ander mailadres de betalingsbevesting heb gehad dan het mailadres waarop de boeking staat (op nieuwe mailadres heb ik gewoon mijn eigen gegevens ingevuld)?

Ik ga uiteraard het trucje toepassen haha, maar ik denk niet dat ik het eerder kan zien dan de 4 dagen voor aankomst aangezien de boeking dan natuurlijk pas actief is/ingedeeld is.

*

Offline Schaapje82

• **
  • 45
  • +1/-0
« Reactie #527 Gepost op: 15 augustus 2014, 13:43:37 »
Het emailadres dat je voor de ideal-bevestiging invult heeft niets te maken met je boeking.
Dat het al ingevuld stond komt door cookies. Die bewaren dat soort informatie.
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #528 Gepost op: 18 augustus 2014, 18:10:45 »
Owja, dat komt natuurlijk door die cookies! Stom dat ik daar niet eerder aan gedacht heb haha.

Ik vroeg me af hoe het nu precies zit met de huisjes waar je in/voor ingedeeld kan worden. Zijn dat alleen de overgebleven huisjes die Bungalows ingekocht heeft of kun je ook ingedeeld worden in de huisjes die Center Parcs zelf over heeft?

En dan heb ik nog even een vraag over aanmaken van een mijn center parcs account (ik weet dat dat pas een paar dagen voor aankomst kan omdat de boeking dan pas actief is bij CP). Rechts moet je je boekingsnummer invullen, maar in de mailbevestiging van Bungalows staat geen boekingsnummer. Of moet je daar dan je reserveringsnummer van Bungalows invullen?

En het klantnummer, in de mail van Bungalows staat wel een klantnummer. Moet ik deze dan invullen bij klantnummer? Want klantnummer dat in mail staat is klantnummer wat ik bij Bungalows heb en niet bij CP en CP heeft het over een klantnummer wat je kunt terugvinden op correspondentie, maar die heb ik niet want ik heb nog nooit eerder bij CP geboekt (alleen mijn ouders).

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #529 Gepost op: 27 augustus 2014, 21:50:53 »
Heb nagevraagd bij zowel bungalows als center parcs welke huisjes ( die van bungalows of die van center parcs of beide) er gebruikt worden bij de indeling van de mystery boekingen. Beide maken daar echt staatsgeheim van. Maar uiteindelijk heeft bungalows het verder nagevraagd/uitgezocht en zij zeggen nu dat voor zover zij weten CP eerst de huisjes die bungalows voor ze verhuurt gebruiken en dat als ze dan te kort komen dat ze dan nog huisjes gebruiken die bungalows niet verhuurt.

Kan iemand mij nog wel vertellen welke gegevens ik moet gebruiken bij het aanmaken van een mijn center parcs account? Zie hiervoor mijn vorige post!

*

Offline AnneBleijs

• **
  • 269
  • +2/-0
« Reactie #530 Gepost op: 28 augustus 2014, 06:55:18 »
Dat heb ik je volgens mij al eens uitgelegd. Zolang je niet ingedeeld bent heb je geen nr of iets waarmee je een account aan kunt maken. Je kunt het enkel proberen door de datum in te voeren en alle parken af te gaan.

*

Offline Schaapje82

• **
  • 45
  • +1/-0
« Reactie #531 Gepost op: 29 augustus 2014, 09:16:08 »
Aargh, ik heb weer eens (omdat ik niet nadacht) mijn boeking gedaan op mijn eigen voorletters, terwijl we bij cp bekend staan op mijn mans voorletters. Emailadres en gewoon adres etc is wel hetzelfde, maar alsnog komt mijn mysteryboeking niet in 'mijn centerparcs' tevoorschijn. Ik zou met het boekingsnummer een nieuw account kunnen maken op een ander emailadres, maar dat vind ik eigenlijk ook niet echt praktisch. Weet iemand of ik de boeking niet toch tevoorschijn kan toveren? Of moet ik ze maar even bellen?
"Now, if you two don't mind, I'm going to bed before either of you come up with another clever idea to get us killed, or worse, expelled."

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #532 Gepost op: 30 augustus 2014, 00:29:52 »
AnneBleijs, bedankt voor je reactie. Was vergeten dat je pas kunt registreren als je ingedeeld bent door CP.

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #533 Gepost op: 30 augustus 2014, 00:33:46 »
Aargh, ik heb weer eens (omdat ik niet nadacht) mijn boeking gedaan op mijn eigen voorletters, terwijl we bij cp bekend staan op mijn mans voorletters. Emailadres en gewoon adres etc is wel hetzelfde, maar alsnog komt mijn mysteryboeking niet in 'mijn centerparcs' tevoorschijn. Ik zou met het boekingsnummer een nieuw account kunnen maken op een ander emailadres, maar dat vind ik eigenlijk ook niet echt praktisch. Weet iemand of ik de boeking niet toch tevoorschijn kan toveren? Of moet ik ze maar even bellen?

Ik had bij de boeking per ongeluk dhr aangekruist ipv mevrouw. Heb bungalows.nl toen gebeld en die hebben het aangepast en mij gelijk een nieuwe bevestiging gemaild. Je kunt ze ook mailen. Het lijkt mij dat als je het uitlegt dat ze dit dan ook zo kunnen/zullen wijzigen :D. En je mysteryboeking komt pas in je mijn CP account als je bent ingedeeld door CP.

*

Offline chantalmv2

• **
  • 57
  • +0/-0
« Reactie #534 Gepost op: 30 augustus 2014, 17:14:38 »
Weet iemand hier of er ook mystery voor kerst komt (week of midweek 22 dec dus)? En wat zal ongeveer de prijs worden? Zie nu tot 19 dec staan!

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #535 Gepost op: 6 september 2014, 18:54:36 »
Er staan nu lange weekenden op voor de 4 en 6 pers. Van vr 19 t/m wo 24 dec.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline dalton

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #536 Gepost op: 13 september 2014, 21:52:53 »
hallo allemaal , wij met ons gezin wilden na enkele jaren niet geweest te zijn weer eens een x naar cp . nu willen we een mystery weekend boeken en hebben de keuze uit 2 datums n.l. 10 okt en 31 okt , 10 oktober is hier in het noorden herfstvakantie is er dan ook meer te doen in  de market dome qua animatie of is dit ieder weekend ongeveer hetzelfde ? of kunnen we beter in de waarschijnlijk rustigere weekend van de 31e boeken ? het maakt in prijs niet zoveel verschil 199 in de herfstvakantie 169 op 31 oktober . we zijn met 2volwassenen en 2 dochters van 9 en 12 jaar .

*

Offline Ccmel

• **
  • 875
  • +0/-0
« Reactie #537 Gepost op: 13 september 2014, 22:39:27 »
hallo allemaal , wij met ons gezin wilden na enkele jaren niet geweest te zijn weer eens een x naar cp . nu willen we een mystery weekend boeken en hebben de keuze uit 2 datums n.l. 10 okt en 31 okt , 10 oktober is hier in het noorden herfstvakantie is er dan ook meer te doen in  de market dome qua animatie of is dit ieder weekend ongeveer hetzelfde ? of kunnen we beter in de waarschijnlijk rustigere weekend van de 31e boeken ? het maakt in prijs niet zoveel verschil 199 in de herfstvakantie 169 op 31 oktober . we zijn met 2volwassenen en 2 dochters van 9 en 12 jaar .

Zou eerder voor 31/10 gaan. Veel rustiger of anders qua activiteiten zal het niet zijn, want is dan nog Belgische herfstvakantie.
En 30€ is toch mooi prijsverschil. Als je vooraf inschrijft op de nieuwsbrief van bungalows, krijg je trouwens code voor 10€ korting.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline elfje

• **
  • 138
  • +0/-0
« Reactie #538 Gepost op: 14 september 2014, 11:08:10 »
Zou eerder voor 31/10 gaan. Veel rustiger of anders qua activiteiten zal het niet zijn, want is dan nog Belgische herfstvakantie.
En 30€ is toch mooi prijsverschil. Als je vooraf inschrijft op de nieuwsbrief van bungalows, krijg je trouwens code voor 10€ korting.
Even een aanvulling hier op, je krijgt die 10 euro korting alleen als er een pop-up verschijnt waarin staat dat me 10 euro korting krijgt als je je aanmeld/inschrijft voor de nieuwsbrief. Dus bij gewoon aanmelden krijg je deze niet! Verder krijg je de korting niet als je aanmeld/inschrijft met mailadres dat de nieuwsbrieven al ontvangt. Als laatste, de code krijg je niet gemaild (in het verleden was dat wel zo). Dus als deze in beeld komt, gelijk opschrijven ;)! 10 okt. Is er overigens wel groot evenement, taptoe, in België!

*

Offline cinderella

• **
  • 3034
  • +4/-0
« Reactie #539 Gepost op: 14 september 2014, 11:13:42 »
Zelf zou ik dan de 10e gaan als de meiden vakantie hebben. Je hebt dan een dag extra voor die 30 euro, want je kan dan de maandag ook nog de hele dag blijven.
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.