*

Online Reginald40

• **
  • 145
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
Re: Mijn Center Parcs en E-ticket
« Reactie #240 Gepost op: 9 februari 2019, 11:12:09 »
Wij hebben vorig jaar in september 11 dagen gelogeerd in nr 111. Het is daar heel rustig. Je hoort geen lawaai. We hadden wel last van zwarte schimmel op de muren in de kleinste slaapkamer. De geur was niet aangenaam. Ze hebben de muur wel terug proper gemaakt maar de geur bleef en de gordijnen roken ook niet fris en na een paar dagen kwam de schimmel ook terug.
Kunt U na uw verblijf ons vertellen of dit ondertussen al opgelost is?

Als schimmel in huis is weet je dat dit huis in slechte staat is dus die dient dan binnenkort heel grondig worden gerenoveerd. Hopelijk kunnen ze wat aan isolatie doen! Het hoort niet zo te zijn zo vochtige slechte huis.
1x Het Vennenbos 1x Het Heijderbos 1x Park Zandvoort 1x De Kempervennen 4x De Eemhof 3x De Lommerbergen 1X Bispinger Heide 1x Longleat Forest 1x Elveden Forest

*

Offline Timberg

• **
  • 68
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #241 Gepost op: 9 februari 2019, 11:21:23 »
Is in die zone al gesnoeid? Want de dichte begroeiing is vaak de oorzaak van vochtproblemen.

*

Offline guideke

• *
  • 13
  • +0/-0
« Reactie #242 Gepost op: 9 februari 2019, 12:25:41 »
In die zone was al wat gesnoeid maar ze hadden de begroeiing nog tegen de muur laten staan. De muur kon dus niet goed opdrogen. Voor de rest was deze cottage nog in goede staat. 

*

Offline Mariëtte

• 867
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
« Reactie #243 Gepost op: 10 februari 2019, 09:58:54 »
Wij hebben vorig jaar in september 11 dagen gelogeerd in nr 111.

Hoi guideke,

Heb je misschien een paar foto's van de cottage?

*

Offline angelke344

• **
  • 47
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #244 Gepost op: 10 februari 2019, 16:57:52 »
heb toch eens gemaild en ze hebben het toch omgeboekt naar een ander cottage nl 180.
Benieuwd of deze dan wel goed zal zijn.Indien iemand ervaring heeft met deze cottage laat het gerust weten.
Grtz Angel

*

Offline stoute

• **
  • 201
  • +1/-0
« Reactie #245 Gepost op: 11 februari 2019, 11:40:44 »
heb toch eens gemaild en ze hebben het toch omgeboekt naar een ander cottage nl 180.
Benieuwd of deze dan wel goed zal zijn.Indien iemand ervaring heeft met deze cottage laat het gerust weten.
Grtz Angel

Deze is met een terras boven het water en in een heel donker stil stuk. Je ziet niets daar als je in je huisje zit. In 111 zit je beter die is niet boven t water maar met een tuintje en als je binnen zit zie je nog mensen lopen  die naar de plaza gaan.

Mijn keuze zou niet 180 zijn, maar blijven in 111
Groeten Nicole

*

Offline angelke344

• **
  • 47
  • +0/-0
« Reactie #246 Gepost op: 11 februari 2019, 11:56:09 »
Deze is met een terras boven het water en in een heel donker stil stuk. Je ziet niets daar als je in je huisje zit. In 111 zit je beter die is niet boven t water maar met een tuintje en als je binnen zit zie je nog mensen lopen  die naar de plaza gaan.

Mijn keuze zou niet 180 zijn, maar blijven in 111

ze hebben al omgeboekt dus kan nu toch weer niet gaan vragen om te veranderen.weet opdenduur niet meer wat ik dan nog moet zeggen waarom.De vorige cottage was bekend omdat er daar schimmel aanwezig is maar cottage 180 weet ik niet of deze goed is
Mvg Angelique