*

Offline Hel1

• *
  • 4
  • +0/-0
Re: Evergreenz Buffet Restaurant
« Reactie #480 Gepost op: 30 januari 2019, 20:19:51 »
Bedankt voor de vele reacties.

Wel goed nieuws dat in Hochsauerland en Bostalsee de drank inbegrepen is in de prijs en dat hier met thema's gewerkt wordt. Aangezien Allgau ook een Duits park is, vermoed ik dat hier waarschijnlijk ook de drank is inbegrepen in de prijs.

Hebben jullie er een idee van wat de te verwachten prijs is in Hochsauerland en Allgau?

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
  • Sporthuis centrum voor alle zekerheid!!
« Reactie #481 Gepost op: 9 maart 2019, 11:21:45 »
Heb ook 3 dagen buffet geboekt voor Evergreenz de Eemhof. Hoop dat het weer smakelijk is met genoeg keuze.  :)

*

Offline VinRoi

• *
  • 2
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: [Ervaringen & Vragen] Bispinger Heide (Deel 2)
« Reactie #482 Gepost op: 6 mei 2019, 10:30:07 »
van 21 augustus tem 28 augustus een week Bispinger op de planning.
Weet iemand wat de themamenu's zijn van het restaurant ?

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #483 Gepost op: 6 mei 2019, 14:20:55 »
Hoi VinRoi,

Het Market Restaurant op Bispinger Heide heeft de volgende thema's:

Maandag: Rond de Middellandse Zee buffet.
Dinsdag: Duitsland buffet.
Woensdag: Amerikaans buffet.
Donderdag: Lente buffet.
Vrijdag: Middellandse Zee buffet.
Zaterdag: Duitsland buffet.
Zondag: Western buffet.

Alvast een fijne vakantie toegewenst!

Wij horen graag hoe de vakantie was :).

*

Offline Mariëtte

• **
  • 1465
  • +0/-0
« Reactie #484 Gepost op: 7 mei 2019, 21:15:48 »
DE VOSSEMEREN

ONTBIJTBUFFET HOTEL RESTAURANT

Met kaartje van Evergreenz.

Pannenkoeken.

Champignons.

Uitgebakken spek.

Gebakken uien.

Roerbakei.

Het uitzicht vanaf de tafeltjes bij het raam.

« Laatst bewerkt op: 7 mei 2019, 21:27:48 door Mariëtte »

*

Offline kemiso

• *
  • 14
  • +0/-0
« Reactie #485 Gepost op: 13 mei 2019, 10:07:49 »
Mijn schoondochter is afgelopen weekend geweest en heeft ook een dinner buffet gegeten maar die vond het ronduit slecht , ten eerste heel weinig keus , ten tweede moesten ze steeds lang wachten totdat bv patat of iets anders  klaar was ??? de kwaliteit was puur slecht en veel te duur voor wat je krijgt .Zij  komt al maar dan 35 jaar bij het dinner restaurant dus ze weet waar ze over praat . Wij gaan over 3 weken maar zullen geen gebruik maken van de restaurants want sinds Albron de touwtjes bij CP in handen heeft is het zwaar klote geworden .

*

Offline mrs Bibi

• 6081
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #486 Gepost op: 13 mei 2019, 11:46:25 »
@Kemiso, dat is geen goede ervaring. Mag ik vragen op welk park dit was?
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

B767-300ER

« Reactie #487 Gepost op: 13 mei 2019, 11:58:31 »
. Wij gaan over 3 weken maar zullen geen gebruik maken van de restaurants want sinds Albron de touwtjes bij CP in handen heeft is het zwaar klote geworden .

Wat mij opvalt is dat jullie nog steeds voor CP kiezen?
Je bent lid sinds 2013 hier en ruim 80 procent van je bijdragen hier op het forum hebben de strekking dat zaken “zwaar klote” zijn, activiteiten “te duur”, Albon “te slecht” en de prijs van een cottage “veel te hoog” is.

Een oprechte vraag/
Waarom zoek je jouw heil dan niet ergens anders? Of nog beter:
wat doet CP kennelijk wel goed dat je er toch voor kiest elke keer weer terug te komen?

Mijn laatste twee ervaringen met CP zijn qua schoonmaak iets minder, maar verder over de lijn wel oke. Maar ook ik ben van plan verder te kijken als mijn komende 2 geplande verblijven weer zo gaan. Wat is voor jou de reden om telkens terug te komen?

*

Offline estja

• **
  • 89
  • +0/-0
« Reactie #488 Gepost op: 14 mei 2019, 16:03:36 »
Nou heel eerlijk gezegd eten wij ook nooit op een CP park. Ja, weleens een ijsje, gebak of tosti op het terras ofzo. Maar geen avondeten.

Wij komen uit de grensstreek met Duitsland en zijn gewend aan goed eten voor een redelijke prijs. Hier ga je bijna altijd de grens over om uit te gaan eten, veel voordeliger en goed eten.
CP is zowel in prijs als kwaliteit niet wat ik zoek qua eten. Een paar jaar geleden konden we I.v.m. sneeuw de Eemhof niet af. Dus maar in het buffetrestaurant gegeten. Staat daar Unox soep op het menu! Dan kan ik net zo goed een blik soep open trekken in mijn huisje. Van een restaurant verwacht ik meer. Ze hadden trouwens ook een witte chocolade fontein en dat was wel een hit.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 491
  • +0/-0
« Reactie #489 Gepost op: 14 mei 2019, 16:56:01 »
Mijn schoondochter is afgelopen weekend geweest en heeft ook een dinner buffet gegeten maar die vond het ronduit slecht , ten eerste heel weinig keus , ten tweede moesten ze steeds lang wachten totdat bv patat of iets anders  klaar was ??? de kwaliteit was puur slecht en veel te duur voor wat je krijgt .Zij  komt al maar dan 35 jaar bij het dinner restaurant dus ze weet waar ze over praat . Wij gaan over 3 weken maar zullen geen gebruik maken van de restaurants want sinds Albron de touwtjes bij CP in handen heeft is het zwaar klote geworden .

Als ik jou was zou ik naar Landal of Roompot gaan. CP  heb je volledig afgeschreven in je eerder posts. Zij kunnen niets meer goed doen. Ik denk dat het volgende keer weer gaat over een te dure bungalow met overvol zwembad en het eten was niets.
Ik heb zelf ook niets met het eten daar, maar ik kies voor een alternatief. De zwembaden zijn soms druk maar ik heb zelden beleefd dat het overvol was. Ook de cottages zijn netjes, soms oud. Er zijn veel activiteiten en je kunt er vanalles beleven. De prijzen: soms duurder, soms leuk maar divers.

Over het algemeen ben ik meer dan tevreden over CP! Als je alles zo slecht vind vraag ik me oprecht af waarom je boekt?

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
« Reactie #490 Gepost op: 15 mei 2019, 09:53:12 »
Mn ouders en ik zijn altijd tevreden geweest over het ontbijtbuffet en avondbuffet. Maar dat was paar jaar geleden. Het avond buffet vind ik de laatste jaren wel minder geworden to voorgaande jaren.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 761
  • +0/-0
« Reactie #491 Gepost op: 16 mei 2019, 11:40:31 »
Thuis koken wij (lees: ik) altijd vers.  Als we dan op CP zijn, vinden we het heerlijk om min. 1 keer Evergreenz Diner en 1 keer ontbijt te doen.  Makkelijk voor ons, super voor de kids.  En ik vind daar toch altijd genoeg lekkers, er is voldoende keuze naar mijn mening.  Persoonlijk laat ik de gefrituurde dingen en bliksoep links liggen maar eet verder mijn buik toch goed rond.  Verfijnd is het eten niet maar voor een grootkeuken vind ik Evergreenz zeker niet slecht.
En de kids zijn dolgelukkig dat ze eindelijk soep uit blik kunnen eten (ipv die verse soep van thuis, tja). :-)
sinds 2012:
10 x Erperheide * 7 x Vossemeren * 4 x Kempervennen * 3 x Eemhof * 6 x P. Zélande * 4 x Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 2 x Limb. Peel * 2 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Ardennes * 1 x Zandvoort * 1 x Lommerbergen * 1 x De Haan

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
« Reactie #492 Gepost op: 16 mei 2019, 19:56:41 »
Het is zeker niet slecht maar wel wat minder uitgebreid dan vroeger heb ik het idee. Ik vind ook altijd wel iets lekkers.  :D

*

Offline mrs Bibi

• 6081
  • +30/-0
« Reactie #493 Gepost op: 17 mei 2019, 18:49:37 »
Mijn ervaring is dat het nogal eens verschild. Dan wel van park of van een dag. Ik heb een keer heel erg getwijfeld en heb toen gevraagd of ik nocht kijken wat er te eten was. Dat mocht. Het zag er toen goed uit.

Het ontbijt vind ik te standaard geworden. Daar er geen variatie meer is. Elke dag is er het zelfde. Niet eens een dag met chocoladebroodjes of rosbief of een andere smaak smoothie.
Groetjes, Bibi

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
« Reactie #494 Gepost op: 23 juli 2019, 17:30:49 »
Het eten bij Evergreenz de Eemhof was elke dag heerlijk hoor. En ook de medewerkers allemaal zo vriendelijk. Ik vond dat er zeker genoeg keuze was en variatie dagelijks.  :D

*

Offline jeroom

• 3121
  • +8/-0
  • Geslacht: Man
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #495 Gepost op: 13 september 2019, 16:57:19 »
Evergreenz Buffet Restaurant – De Vossemeren

De gerechten wijzigen dagelijks – dit zijn de gerechten die geserveerd werden op dinsdag

*

Offline mrs Bibi

• 6081
  • +30/-0
« Reactie #496 Gepost op: 14 september 2019, 08:54:57 »
Whow, dat ziet er goed uit. Ik vind dit beter als in Nederland eruit zien.
Groetjes, Bibi

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
« Reactie #497 Gepost op: 23 september 2019, 21:49:26 »
Ziet er mooi en gezond uit. En het lijkt me ook erg lekker. Verder ziet het buffet er erg verzorgd uit :D

*

Offline loulou

• 563
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #498 Gepost op: 28 december 2019, 21:06:37 »
Een kleine impressie van het lopend buffet op park Les Ardennes:

Wat me is opgevallen tijdens ons verblijf, is dat het buffet kleiner is dan die we van de Nederlandse parken zijn gewend

Maar ook dit eten heeft ons goed gesmaakt

Lekkere zoetigheid..

..en/of een kopje koffie mag natuurlijk niet ontbreken na het diner

Of kiezen we voor een bavaroitje of een stukje fruit

Groetjes,
Loulou

*

Offline cp-vippie

• **
  • 451
  • +1/-0
« Reactie #499 Gepost op: 30 december 2019, 09:41:44 »
Ziet er goed uit met genoeg keuze lijkt me :D