*

Offline ..::Jacob::..

• **
  • 69
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
Huidige themas dinnerbuffet in park Eifel
« Reactie #450 Gepost op: 2 september 2018, 20:05:20 »
Wie kan mij vertellen wat de huidige thema's zijn van dinerbuffet op Park Eifel?
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel

*

Offline Mariëtte

• 807
  • +0/-0
  • Van harte welkom op het Centerparcsforum!
Re: Huidige themas dinnerbuffet in park Eifel
« Reactie #451 Gepost op: 3 september 2018, 09:21:35 »
Hoi Jacob,

Ik ben dit aan het navragen, zodra ik een antwoord heb gekregen dan zal ik dat hier plaatsen.

*

• **
  • 69
  • +0/-0
« Reactie #452 Gepost op: 3 september 2018, 20:00:59 »
Alvast heel erg bedankt de 10de gaan we er een week heen
H.Bos,Meerd,Huttenh,Kemper,L.Peel,PZee,Bisp,PHoch,PEifel,PNord,VosseM,ErperH.Bijna alle parken meermaals bezocht met name de duitse parken, inmiddels de tel kwijt. 2018 HochS.enP.Eifel. 2019 LimP en P.eifel

*

Offline Mariëtte

• 807
  • +0/-0
« Reactie #453 Gepost op: 4 september 2018, 10:02:52 »
Wie kan mij vertellen wat de huidige thema's zijn van dinerbuffet op Park Eifel?

THEMA'S DINERBUFFET IN HET MARKET RESTAURANT

Maandag: Italiaans Buffet.

Dinsdag: Zomer buffet.

Woensdag: Western buffet.

Donderdag: Vulkaan Eifel buffet.

Vrijdag: Italiaans buffet.

Zaterdag: Amerikaans buffet.

Zondag: Vulkaan Eifel buffet.

(Klik op de foto voor vergroting.)

*

• **
  • 69
  • +0/-0
« Reactie #454 Gepost op: 4 september 2018, 10:15:12 »
Hartstikke bedankt voor de info.
Zijn hier dus nu ook overgestapt op thema's, vorig jaar september was het nog een gewoon gevarieerd buffet.

*

Offline DearDemy

• **
  • 30
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #455 Gepost op: 17 september 2018, 17:47:17 »
Handig om dit te weten! Herfstvakantie zijn wij namelijk op het park te vinden! Bedankt!

*

Offline mrs Bibi

• 5624
  • +30/-0
« Reactie #456 Gepost op: 20 september 2018, 10:26:42 »
Handig om dit te weten! Herfstvakantie zijn wij namelijk op het park te vinden! Bedankt!

We zijn heel benieuwd hoe een thema buffet er uit ziet. Mocht u er gebruik van maken, wil u dan foto's maken voor het forum?
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline DearDemy

• **
  • 30
  • +0/-0
« Reactie #457 Gepost op: 20 september 2018, 20:26:34 »
We zijn heel benieuwd hoe een thema buffet er uit ziet. Mocht u er gebruik van maken, wil u dan foto's maken voor het forum?

Natuurlijk!

*

Offline Jol@nd@

• **
  • 1070
  • +2/-0
  • Geniet van het leven😉Het duurt maar even!👍
Re: [Ervaringen & Vragen] Het Heijderbos ( Deel 7 )
« Reactie #458 Gepost op: 1 december 2018, 22:12:47 »
een vraagje
het all you can eat,is dat dagelijks anders of vaak hetzelfde??
heb wel eens de menukaarten voorbij zien komen,maar vind ze niet meer,hier op het forum.
2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

*

Offline B767-300ER

• **
  • 35
  • +0/-0
Re: Evergreenz Buffet Restaurant
« Reactie #459 Gepost op: 2 december 2018, 11:10:17 »
Ze hebben elke dag wat anders, echter komt het menu na 3 dagen weer terug. Althans op de Huttenheugte. Daar waren 3 verschillende menu’s verdeeld over 7 dagen.

Ik heb eventueel foto’s van de menukaarten per dag.

*

Offline Markboer10

• **
  • 47
  • +0/-0
« Reactie #460 Gepost op: 2 december 2018, 11:12:41 »
Ze hebben elke dag wat anders, echter komt het menu na 3 dagen weer terug. Althans op de Huttenheugte. Daar waren 3 verschillende menu’s verdeeld over 7 dagen.

Ik heb eventueel foto’s van de menukaarten per dag.

zou je die foto's online kunnen zetten?
Mark Boer
1x meerdal

*

Offline mrs Bibi

• 5624
  • +30/-0
« Reactie #461 Gepost op: 2 december 2018, 16:24:17 »
Niet ieder park heeft een menukaart voor Evergreenz.

Er is veelal geen vast schema wanneer er wat is.
Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline TinekeMaaike

• *
  • 2
  • +0/-0
« Reactie #462 Gepost op: 5 december 2018, 14:16:43 »
Ik heb een overzicht van het Heijderbos. Even kijken waar ik het heb. Als ik het gevonden heb scan ik het en zet ik het hier neer. Maar ik weet niet of het elke week nou hetelfde is. Garnalen hebben ze niet meer zei iemand daar. Ik vind het bji het Heijderbos wel goed verzorgd in de Evergreenz maar niet in de Kempervennen. Terwijl daar Nonna's beter is. Daar staat Frank van de voormalige grill. In het Heijderbos is de Fuego ook leuker dan in de Kempervennen

*

Offline B767-300ER

• **
  • 35
  • +0/-0
« Reactie #463 Gepost op: 6 december 2018, 21:10:42 »
zou je die foto's online kunnen zetten?

Jazeker. Sorry voor het wachten
Huttenheugte:

*

Offline jeroom

• 2976
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #464 Gepost op: 8 december 2018, 11:09:56 »
Ontbijtbuffet Limburgse Peel

November 2018

Op de vertrekdag ga ik altijd gaan ontbijten.
Daar ik altijd redelijk vroeg ga ontbijten is er bijna niemand en daarvan heb ik gebruik gemaakt om een paar foto’s te nemen van het buffet

« Laatst bewerkt op: 18 december 2018, 16:54:04 door mrs Bibi »

*

Offline jeroom

• 2976
  • +8/-0
    • Mijn mooie plekje op aarde
« Reactie #465 Gepost op: 8 december 2018, 11:18:56 »
The Market Restaurant Limburgse Peel

November 2018

In sommige parken heet dit Evergreenz.

Helaas was dit restaurant in het weekend van 9 november enkel ’s morgens open voor het ontbijtbuffet

Zoals eerder al vermeld is er een compleet nieuw gedeelte dat bij The Market Restaurant werd gevoegd – het restaurant is hierdoor opmerkelijk groter geworden.

« Laatst bewerkt op: 18 december 2018, 16:53:38 door mrs Bibi »

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
Re: Eten & Drinken op Center Parcs
« Reactie #466 Gepost op: 2 januari 2019, 12:01:13 »
Allereerst de beste wensen aan alle leden en het CP-forum team, ik wens jullie allemaal een jaar met mooie Center Parcs vakanties.

Vraagje over eten & drinken op Port Zélande: wij gaan binnenkort een weekendje naar dit fijne park en ik neem een Grill-arrangement, m.a.w. 1 x Evergreenz en 1 x The Grill. 

Nu zie ik op de CP-site dat zaterdag "The Grill Mission" is en zondag 'Evergreenz Live Cooking with Haystack" met als uitleg: "Gezellig, een ouderwetse familieavond in de schuur van boer Haystack! Deze avond wordt de Evergreenz omgetoverd tot de perfecte plek om je te vermaken met boerenspelletjes, een quiz, lekkere gerechten en de beste muziek uit de Evergreenz Top 20. Onbezorgd genieten met de hele familie!"

Iemand dit al gedaan?  Die spelletjes en quiz lijken me wel leuk voor de kids maar die muziek, valt dat wat mee?  Zijn dat mooie evergreens op de achtergrond of is dit knoerharde carnavalslmuziek?  Is het een gezellige avond of moet ik me eerder polonaise-toestanden voorstellen?

En dan voor The Grill, hier is de uitleg: "Durf jij op missie te gaan in The Grill? Bij aankomst in het restaurant op donderdag ontvang je de Ultimate Mission Diner-envelop waarmee je op missie kunt gaan. Vervul samen alle opdrachten tijdens het diner en word een echte Grill Hero! Deze activiteit is gratis gedurende het diner voor de hele familie!"
Dat klinkt heel leuk voor onze (avontuurlijke) kids, maar in Fuego vorig jaar was er iets soortgelijks en dan moesten de kids gewoon met een blinde kaart de tafel zoeken en dat was het dan.  Vonden ze top hoor, maar ik had nog iets verwacht tijdens/na het eten.

Dus als iemand ervaring heeft met een van deze twee formules, in dit park of in een ander, laat maar weten dan.  Het is vooral de muziek in Evergreenz waar ik wat mee inzit, mijn man en oudste zoon kunnen echt niet tegen luide muziek met een beat.  Ik kan natuurlijk gewoon ruilen en een gewone avond hebben in beide restaurants, maar de Mission in The Grill klinkt dan weer zo leuk...
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline Mariëtte

• 807
  • +0/-0
Re: Re: Eten & Drinken op Center Parcs
« Reactie #467 Gepost op: 4 januari 2019, 19:21:40 »
Hoi weegschaaltje,

Ik dacht dat The Grill Mission bij het Summer Festival hoorde? Dit is op Park Zandvoort (tijdens het Summer Festival)
ik neem aan dat dit hetzelfde is op Port Zélande.

(Klik op de foto's voor vergroting).

Dit is de muziek uit de Evergreenz Top 20.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #468 Gepost op: 7 januari 2019, 08:44:05 »
Bedankt Mariëtte, zowel de Mission als de Evergreenz zien er leuk uit, ga het boeken, review volgt erna.
sinds 2012:
10 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 3 x Kempervennen (2 x mystery) * 3 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 3 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal * 1 x Limburgse Peel * 1 x Vennenbos * 1 x Huttenheugte * 1 x Les Ardennes

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #469 Gepost op: 8 januari 2019, 08:19:40 »
Bedankt Mariëtte, zowel de Mission als de Evergreenz zien er leuk uit, ga het boeken, review volgt erna.

Gisteren bericht gekregen dat Evergreenz dicht is voor renovatie net als we daar zijn, dus het zal alleen de Mission worden.  We mogen met ons arrangement dan in Nonna's gaan eten i.p.v. Evergreenz.
sinds 2012:

*

Offline Mariëtte

• 807
  • +0/-0
« Reactie #470 Gepost op: 8 januari 2019, 13:50:25 »
Hoi weegschaaltje,

Weet je toevallig ook wat ze gaan renoveren in Evergreenz?

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #471 Gepost op: 8 januari 2019, 17:14:40 »
Hoi weegschaaltje,

Nee geen idee, ik ga het weekend van 26/1 en hou je op de hoogte.
sinds 2012:

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #472 Gepost op: 10 januari 2019, 10:57:19 »
Nee geen idee, ik ga het weekend van 26/1 en hou je op de hoogte.

Voorafgaand mijn vakantie (25-28 jan) zal het park trouwens even gesloten zijn voor onderhoudswerkzaamheden, daar kreeg ik een tijdje geleden een mail over.  We mogen het park pas op om 12u.
sinds 2012:

*

Offline Mariëtte

• 807
  • +0/-0
« Reactie #473 Gepost op: 11 januari 2019, 09:46:31 »
Hoi weegschaaltje,

Bedankt voor alle info!

Hoi weegschaaltje,

Ik sprak gisteren, tijdens mijn rondje internet, iemand van Albron en die vertelde mij
dat ze waarschijnlijk de vloer van de keuken van Evergreenz op Port Zélande gaan
vervangen. Verder geen renovaties in Evergreenz zelf.

Alvast een fijn verblijf toegewenst!

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 607
  • +0/-0
« Reactie #474 Gepost op: 11 januari 2019, 13:25:23 »
Hoi weegschaaltje,

Bedankt voor alle info!

Ik sprak gisteren, tijdens mijn rondje internet, iemand van Albron en die vertelde mij
dat ze waarschijnlijk de vloer van de keuken van Evergreenz op Port Zélande gaan
vervangen. Verder geen renovaties in Evergreenz zelf.

Alvast een fijn verblijf toegewenst!

Bedankt voor de info Mariëtte!
sinds 2012: