*

Offline CenterMo

• **
  • 27
  • +0/-0
Hengelhoef
« Gepost op: 24 januari 2008, 14:40:35 »
Ik kreeg een aanbieding van Hengelhoef (Oostappen groep) in mijn mail. Zit in Houthalen (België). Mooi zwembad op de plaatjes, maar hoe is het in werkelijkheid? Kent iemand op dit forum het?

Ben wel eens in een ander Oostappen park geweest en vond dat niet zo heel leuk eigenlijk. Hengelhoef ziet er wel mooi uit op zich. Toch...als ik de reactie's en reviews op sommige reissites bekijk, moet het wel een miskoop zijn.. Wie oh wie kan mij zijn/haar ervaringen vertellen??

Vast bedankt :).

gr Monique

*

Offline cp rick

• **
  • 732
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
Re: Hengelhoef
« Reactie #1 Gepost op: 24 januari 2008, 17:16:11 »

Het is een park met een luxe zwembad voor een camping. Snelste maar ook gevaarlijke wildwaterbaan. Ook een 3 andere glijbaan, verder is het park en restaurant's vergelijkbaar met een ander oostappen park. Wel is het een groter park vergelijkbaar met prinsenmeer! :)

Let's get closer!

*

Offline CenterMo

• **
  • 27
  • +0/-0
« Reactie #2 Gepost op: 24 januari 2008, 18:07:51 »
Mmm een gevaarlijke wwb is wat minder. Hoewel ze in mijn ogen eigenlijk nooit veilig voor jonge kinderen zijn (zelfs niet voor mijn dochter, die toch echt a en b heeft en nu voor c gaat). Ik wil er persé bij blijven.

Is het er erg druk? Vergeleken met een CP zwembad bijv. Prinsenmeer ken ik, daar ben ik dus geweest. Is het een aanrader?? Voor een weekendje: van vrijdag tot zondag.

Ben er nog heel niet over uit in ieder geval ;).

Bedankt trouwens, voor je reactie ;).

gr Monique
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2008, 23:11:30 door CenterMo »

*

Offline cp rick

• **
  • 732
  • +0/-0
« Reactie #3 Gepost op: 24 januari 2008, 18:50:28 »

Voor een weekendje is het ruim voldoende. Kinderen vermaken zich wel in de speeltuin, de minigolf en Villa Victor. Ook zijn er genoeg facialiteiten voor de boodschappen, restaurants enz. Voor 3 dagen dus meer dan genoeg.

Over de Wildwaterbaan. Deze is in vergeleke tot een centerparcs een ware wildwaterrivier. Hij heeft veel vaart en is vrij lang. Je zal zeker moeite hebben met boven water houden, maar veilig is hij wel, er staan constant badmeesters naast  :)

Voor 3 dagen vind ik dit zeker een aanrader

Let's get closer!

*

Offline cp-freak

• **
  • 4197
  • +2/-0
    • TV-Visie - voor méér tv!
« Reactie #4 Gepost op: 24 januari 2008, 21:15:32 »
Ik heb niet zo'n positieve ervaringen met het park... Zwembad is nogal onhygiënisch (er liep ooit eens een vies, vuil en vettig ongedierte rond)...

*

Offline dadennis

• **
  • 72
  • +1/-0
  • 24-01 - 31-01 HUTTENHEUGTE!
    • Oud-alphen.nl
« Reactie #5 Gepost op: 26 januari 2008, 00:41:01 »
In CP kan je net zo goed ooit eens een vies, vuil en vettig ongedierte rond zien lopen... :)

*

Offline cp-freak

• **
  • 4197
  • +2/-0
« Reactie #6 Gepost op: 26 januari 2008, 16:11:23 »
Nog nooit gezien in ieder geval, en ik kom al 20 jaar in die zwembaden. In totaal 50 verblijven, en nog nooit heb ik zo'n beest (ik denk een kakkerlak of zo) gezien. Ik kom 1 keer in Hengelhoef, en de tweede dag dat ik er ben én ga zwemmen zie ik zo'n beest.

Neem zelf uw conclusies...

*

Offline Nick

• **
  • 1628
  • +2/-0
« Reactie #7 Gepost op: 26 januari 2008, 16:45:07 »
Op vossemeren, Heijderbos en Het meerdal heb ik ook weleens een kakkerlak zien lopen.... dat is gewoon het klimaat.....
Op vossemeren lag er toen eentje bovenop een rooster van die bak met duikbrillen voor het snorkelbad....

*

Offline CenterMo

• **
  • 27
  • +0/-0
« Reactie #8 Gepost op: 26 januari 2008, 21:59:20 »
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik váák het kakkerlakken en andere ongedierte verhaal gelezen heb (zoover etc), over Hengelhoef.

Ooit in een hotel een kamer met kakkerlakken gehad, op Fuerteventura en geloof mij, dat was een behoorlijk prijzig hotelletje. Dan verwacht je dat gewoon niet. Hoewel de vakantie verder prima was, staan die kakkerlakken me vooral bij... :(. Ik zal er dan ook niet snel naar terug gaan, al snap ik best, dat dit met de warmte te maken had! Je eerste indruk is nu eenmaal zeer bepalend. En dat geldt net zo goed, voor de 2e dag in een zwembad in België natuurlijk.

Ben heel benieuwd of er nog meer verhalen komen. Lees ook positieve reactie's :). Ik wacht nog even (en dan is de aanbieding al weer weg ... ;)).

gr Monique

*

Offline cp-freak

• **
  • 4197
  • +2/-0
« Reactie #9 Gepost op: 27 januari 2008, 12:09:22 »
Ik heb nog nooit een kakkerlak gezien in Center Parcs, echt waar, maar ik geloof je wel hoor, .NCK.

Trouwens, ik weet niet of ze nog de huisjes verhuren van hengelhoef (is lang asielcentrum voor illegalen geweest), maar dat is absoluut GEEN aanrader. Dan beter de camping. De huisjes zijn echt wel in miniformaat.

*

Offline Nick

• **
  • 1628
  • +2/-0
« Reactie #10 Gepost op: 27 januari 2008, 13:29:39 »
Ik heb zowieso geen goed woord over voor die campings / parken van de oostappen groep....
Zodra er maar een caravan staat is het al een asielzoekerscentrum.... kale vlaktes.... die campings zijn gewoon net een beetje té commercieel.