*

Offline belinda

• 4024
  • +18/-0
  • Geslacht: Vrouw
Re: [CP] Cottages in Limburgse Peel
« Reactie #30 Gepost op: 23 december 2018, 10:14:59 »
4 pers. Comfort NR. 123

*

Offline mrs Bibi

• 5870
  • +30/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #31 Gepost op: 27 december 2018, 14:16:26 »
Vernieuwde 6 pers. comfort  LH843
(10-11-2018)

Groetjes, Bibi
Sinds 1986 trouwe Center Parcs bezoeker.

*

Offline fred_33jr

• **
  • 483
  • +0/-0
« Reactie #32 Gepost op: 28 december 2018, 14:34:17 »
Ik weet het niet, maar als ik de foto's bekijk is de renovatie niet goed gelukt. De lichte "houten" vloer was een jaar of 15 mooi maar nu achterhaald. De bruine balkenplafonds, een radiator boven de wc. De keuken die geen uitstraling heeft...
CP is zoveel nieuwe en mooie parken aan het bouwen, dan is dit het resultaat van een renovatie in NL? Het is echt jammer en een gemiste kans. Had exterieur aangepakt, warme vloeren. Misschien vloerverwarming, duurzamer werken.
Jullie lezen het al, ik ben verre van enthousiast.

*

Offline Reginald40

• **
  • 284
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • 1999 tot 2016 medewerker van CP, nu vaste gast CP
« Reactie #33 Gepost op: 28 december 2018, 18:04:18 »
Ik weet het niet, maar als ik de foto's bekijk is de renovatie niet goed gelukt. De lichte "houten" vloer was een jaar of 15 mooi maar nu achterhaald. De bruine balkenplafonds, een radiator boven de wc. De keuken die geen uitstraling heeft...
CP is zoveel nieuwe en mooie parken aan het bouwen, dan is dit het resultaat van een renovatie in NL? Het is echt jammer en een gemiste kans. Had exterieur aangepakt, warme vloeren. Misschien vloerverwarming, duurzamer werken.
Jullie lezen het al, ik ben verre van enthousiast.

Een kwestie van smaken verschillen, ik wil op alle parken overal houten vloeren hebben i.p.v. tapijtvloeren want vroeger regende het veel klachten over vloerbedekkingen op alle parken, dat kan ik je vertellen als ex-medewerker van CP. Daarom is het nu verplicht om overal houten vloeren aangelegd te worden en maakt het schoonmaken ook veel beter.
1x VB 1x HB 1x PZ 1x KV 4x EH 3x LB 1X BSH 1x LF 1x EF 1x BH

*

Offline fred_33jr

• **
  • 483
  • +0/-0
« Reactie #34 Gepost op: 9 januari 2019, 15:12:56 »
Een kwestie van smaken verschillen, ik wil op alle parken overal houten vloeren hebben i.p.v. tapijtvloeren want vroeger regende het veel klachten over vloerbedekkingen op alle parken, dat kan ik je vertellen als ex-medewerker van CP. Daarom is het nu verplicht om overal houten vloeren aangelegd te worden en maakt het schoonmaken ook veel beter.

Ik begrijp je punt en dat bedoel ik ook niet met de vloeren. Het gaat mij om de kleurstelling, deze is licht en dat is naar mijn mening weer ouderwets.
Ik had voor een grote renovatie gekozen voor andere materialen dan dit. En dat is mijn teleurstelling.