*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
  • Geslacht: Man
    • Nog even in aanbouw...
[CP] Cottages in Bispinger Heide
« Gepost op: 16 september 2009, 21:35:53 »
Voor cottagefoto's van Bispinger Heide.

• 2 Pers. Hotelkamer Premium BS279
  • 2 pers. Vip BS249

432 en andere

• 4 pers. Comfort BS409

852

• 4 pers. Premium BS429
  • 4 pers. Premium Kind BS439
  • 4 pers. Premium Mindervaliden BS469
  • 4 pers. Eden premium BS499

911-911

• 4 pers. Vip BS449

2?? - 2?? - 2?? - 2?? - 2?? - 2?? - 2??- ?? - 205 - 226 - 226

• 4 pers. Vip Woonboot BS479

217 - 217

• 4 pers. Vip Boomhuis BS489

236 - 236 - 236

• 6 pers. Comfort BS609
  • 6 pers. Premium BS629
  • 6 pers. Eden Premium BS699
  • 6 pers. Vip BS649

864

• 6 pers. Eden Vip BS659
  • 8 pers. Comfort BS809
  • 8 pers. Premium BS829
  • 12 pers. Eden Vip BS12
  • niet bekende cottages

Onbekend
« Laatst bewerkt op: 16 juli 2018, 22:29:13 door Mariëtte »

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
  • Stilstand is achteruitgang
    • Eigen Center Parcs
Re: [CP] Cottages in Bispinger Heide
« Reactie #1 Gepost op: 17 september 2009, 18:44:01 »

l Bispinger Heide - Binnenkijken bij de Boathouses

Het was al een enige tijd een veel gevraagde fotoaanvraag, maar hier is hij dan weldegelijk!
Hieronder vind je een ruime selectie van de fotoreeks, welke ik afgelopen voorjaar tijdens de periode van de aanmering van de Boathouses heb geschoten. Het was voor me een dan ook enorme eer om via de houten loopplanken een dergelijk Boathouse te binnen mogen stappen, welke deel uitmaakt van de nieuwe innovatieve accomodatievormen binnen de parken van Center Parcs. Daarnaast was het een heel 'genoegen' om zowel een blik op het interieur als het exterieur te mogen nemen, en vervolgens dit uitgebreid op foto vast te mogen leggen.

l Langsgaan bij..
l De Boathouses

l Boathouse, in zijn volle glorie

l Een drietal Boathouses, aangemeerd in een stratische rij, in de nabijheid van de Adventure Golf.

l Entree tot een dergelijk Boathouse. De getoonde bolderkar behoord tot de vaste specificaties van de verblijfsaccomodatie.

l De aanloop tot een dergelijk Boathouse, via een kenmerkende houten loopplank.

l Binnenkijken bij..
l De Boathouses

l Een speelse vorm van de verwerking en afwerking van de normaal standaard-kapstokken.

l De maritiem ingerichte zithoek, op rechts vind je de eethoek. Een speels en vooral doordacht detail is de lampenvoet, welke als 'havenhoofd' is uitgevoerd.

l Eethoek en zithoek, het witte wandje, welke je vooraan op rechts ziet, verbergt de trap, welke je naar beneden leid.

l Één van de twee bijhorende buitenterrassen

l De keuken kent een maritieme look in kleur en afwerking en stelt o.a. de beschikking over een Senseo-koffiezetapparaat en vaatwasser.

l De in een luxe uitvoering uitgevoerde badkamer, welke zich gedeeltelijk 'onder water bevind'.

l Evenals op de slaapkamers valt de maritieme afwerking en materiaalkeuze op

l Diep-rood, donkerblauw en hagelwit, het kleurpallet waarover de Boathouses beschikken

l Ook de schilderijen zijn geheel in stijl, van het uiterlijk van de gehele accomodatie

l Toekomstige update

Ik heb naast deze bovenstaande foto-update ook nog een uitgebreide fotoserie klaarliggen rondom zowel de bouwactiviteiten als de plaatsing en aanmering van de Boathouses op het park zelf. Rondom de fotoupdate van de bouwactiviteiten van de Boathouses, zie je letterlijk en figuurlijk van 'niets iets worden'. Je ziet stukje bij beetje, plank voor plank, de Boathouses telkens meer zijn uiterlijke en uiteindelijke vorm aannemen. Deze fotoserie, zal ik evenals de toevoegingen rondom de aanmering en plaatsing van dit ingrijpende masterplan, later voor jullie als toekomstige update in dit topic plaatsen.
« Laatst bewerkt op: 18 september 2009, 21:30:04 door -Martijn- »
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #2 Gepost op: 17 september 2009, 20:15:05 »
Ziet er nog niet slecht uit. De buitenkant vind ik erg somber, maar de binnenkant is gelukkig wat beter. :)

Ik zie alleen het verband niet tussen de boathouse en de privé-bolderkar. ???

De avondfoto (eerste foto) ziet er trouwens erg mooi uit met de schemer en die verlichting. :)

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #3 Gepost op: 17 september 2009, 20:19:50 »
Ik zie alleen het verband niet tussen de boathouse en de privé-bolderkar. ???

Wellicht heeft dit ermee te maken, dat de Boathouses aan een vrij nieuw kunstmatig aanglegd eiland zijn aangemeerd, welke aan het voormalige landschap is vastgekoppeld door een 'wandellaarsdijk'. Daardoor is de afstand van de mogelijkheid tot het parken van je auto en je geboekte Boathouse redelijk groot, door het gebruiken van deze bolderkar zal deze stukken beter overbrugbaar zijn, je zijn deze - kar bijvoorbeeld kunnen gebruiken om je ingeladen vakantiespullen vanaf de auto naar het Boathouse vervoeren of op de vertekdagen je bagage naar de auto terug te vervoeren. En daarnaast is het natuurlijk een leuke 'issue' voor kinderen. Daar dat zijn dan persoonlijke ingevingen.

« Laatst bewerkt op: 17 september 2009, 20:31:44 door -Martijn- »
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #4 Gepost op: 17 september 2009, 20:23:54 »
Goed dat je dat erbij vertelt, dan is het logischer. Ik ken het park niet en wist dus ook niets van dat eiland met die dijk.

Dan krijgen we wel weer een schevere verdeling, doordat deze huisjes de kar hebben staan en de oudere huisjes niets hebben, maar Center Parcs lost dat toch wel op met een hogere huurprijs, dus dat is geen probleem. :D Maar dan krijg je volgens mij alsnog ontevredenheid bij de gasten, met name de kinderen.

*

dani

« Reactie #5 Gepost op: 17 september 2009, 21:24:59 »
Ik vind het er leuk uitzien maar niets voor mij.
LIjkt mij niets om onder de waterspiegel te slapen. Is natuurijk persoonlijk.;)

De bank lijkt mij ook niet erg comfortabel, is gewoon een bed met heel veel kussens.

Maar hele mooie foto's Martijn , bedankt voor het "kijkje".

*

Offline prutske

• **
  • 30
  • +0/-0
« Reactie #6 Gepost op: 18 september 2009, 12:39:49 »
dank je wel martijn
wij gaan naar de boathouses in de kempervennen
als ik dit gezien heb krijg ik al direct zin in

*

Anita

« Reactie #7 Gepost op: 18 september 2009, 13:05:16 »
nou, ik heb toch weleens op beroerdere banken gezeten ;), het is nu niet een superdeluxe bank, maar voor de rest vind ik het er heel mooi uitzien.
Wij hadden al plannen om eind volgend jaar naar Bispinger Heide te gaan, maar we denken er nu ook sterk over om een boathouse te huren.
Lijkt ons wel heel erg leuk!

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #8 Gepost op: 18 september 2009, 18:47:44 »
Foto-update! - vanavond!

Bedankt iedereen voor zijn of haar reactie(s)! In mijn openingsupdate 'maak je alsware kennis met de Boathouses', echter heb ik nog een ruime selectie van zowel het interieur als het exterieur voor jullie klaar liggen. In deze fotoserie zullen we 'dieper' op zowel het interieur als het exterieur ingaan.

Kortom kun je niet genoeg krijgen van de onlangs aangemeerde Boathouses? Dan zit je hier vanavond goed! :) Want deze avond plaatst ik namelijk mijn tweede fotoserie, welke je nog meer van deze vrij recente accomodatievorm onder ogen zal laten zien. De foto's welke deeluitmaken van het 'verdiepingsdeel' stammen uit hartje zomer 2009!
« Laatst bewerkt op: 18 september 2009, 18:50:57 door -Martijn- »

*

Anita

« Reactie #9 Gepost op: 18 september 2009, 18:58:08 »
Hey Martijn,
had jij ook niet nog foto's van het interieur van de treehouses klaarliggen?
Zou ik ook best graag willen zien! :)

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #10 Gepost op: 18 september 2009, 20:28:41 »
Hey Martijn,
had jij ook niet nog foto's van het interieur van de treehouses klaarliggen?
Zou ik ook best graag willen zien! :)

Jazeker, ook die Foto-aanvraag heb ik in 'de startblokken staan'. Echter zal het uploaden daarvan deze avond waarschijnlijk niet meer lukken. Maar niet getreurd, morgen is er weer een dag. ;) Morgen, ben ik namelijk van plan deze fotoupdate inhoudelijk te voorzien van een ruime fotoselectie!

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #11 Gepost op: 18 september 2009, 21:29:45 »

l Binnenkijken bij..
l De Boathouses - Deel 2

l Aanloop tot het kunstmatig aangelegde eiland waaraan de Boathouses zijn aangemeerd, op rechts is de 'wandelaarsdijk' te zien.

l Waarvoor dit stalentrapje nu dient hoor ik je denken, deze doet zijn functie als 'nooduitgang' zoals het bordje boven het trapje dat weet te verklappen

l Living outside
l Puur gevoel met je omgeving

l Voor dit schitterende uitzicht, heb je de prijs toch meer dan over. Ik was en ben anders 'volledig om'.

l Toekomstige update

Ik heb naast deze bovenstaande foto-update ook nog een uitgebreide fotoserie klaarliggen rondom zowel de bouwactiviteiten als de plaatsing en aanmering van de Boathouses op het park zelf. Rondom de fotoupdate van de bouwactiviteiten van de Boathouses, zie je letterlijk en figuurlijk van 'niets iets worden'. Je ziet stukje bij beetje, plank voor plank, de Boathouses telkens meer zijn uiterlijke en uiteindelijke vorm aannemen. Deze fotoserie, zal ik evenals de toevoegingen rondom de aanmering en plaatsing van dit ingrijpende masterplan, later voor jullie als toekomstige update in dit topic plaatsen. En morgen zal het dé dag zijn, dat ik daadwerkelijk aanvulling geef aan de fotoaanvraag rondom de Treehouses! Morgen gaan we de hoogte in! :)

*

Anita

« Reactie #12 Gepost op: 18 september 2009, 22:30:18 »
vind het er nog steeds heel erg gezellig uitzien, maar verkijk ik me er nu op of kun je bij de eethoek niet fatsoenlijk zitten?
heb echt het idee bij de foto's dat je de stoelen bij de eethoek met geen mogelijkheid achteruit kunt schuiven zodat je met vier personen gewoon bij de eethoek kunt eten.
is dit gezichtsbedrog of moet je echt met tafel en stoelen naar het midden schuiven zodat je er wel normaal aan kunt zitten???

Buiten dit om vind ik het er supergezellig uitzien. Ook de ronde ramen vind ik een prachtig detail, ik hou er wel van!!!!!

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #13 Gepost op: 18 september 2009, 22:37:26 »
is dit gezichtsbedrog of moet je echt met tafel en stoelen naar het midden schuiven zodat je er wel normaal aan kunt zitten???

Dat is spijtig geen gezichtsbedrog, de plek rondom de eethoek is vrij krap en daardoor ben je genoodzaakt de eettafel dichter naar de keuken te verplaatsen. Hoewel ik niet echt rustig aan de tafel heb plaats genomen, zou je dan gewoon fatsoenlijk moeten kunnen plaatsnemen rondom de eettafel. Deze prille ruimte komt vooral doordat zich achter het halfhoge witte wandje de trap zich bevind. Waardoor deze ruimte genoodzaakt niet opgevuld of gebruikt kan worden. Over de indeling en inrichting is echter wel enorm pratisch nagedacht, elke hoek of ruimte is qua indeling en qua meubelsoorten is pratisch doordacht en voorzien van meubilair.
« Laatst bewerkt op: 18 september 2009, 22:39:33 door -Martijn- »

*

Offline Nick

• **
  • 1598
  • +2/-0
« Reactie #14 Gepost op: 18 september 2009, 22:37:32 »
Ik vind de boat houses er behoorlijk krap uitzien, de bank lijkt wel een bank zoals je ze op Sunparks Limburgse Peel terug kunt vinden, keihard ;).

En het eerste onderdeel IKEA is ook gevonden ;).

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #15 Gepost op: 19 september 2009, 12:17:56 »
Ik ben overigens wel blij dat er ook veel rood in het interieur terugkomt. Als het alleen maar grote hoeveelheden blauw, wit en water waren geweest, zou ik volgens mij na een dag al gek worden. :D

*

Anita

« Reactie #16 Gepost op: 19 september 2009, 15:59:38 »
ik vind het echt een prachtig onderkomen, had ik niet verwacht van tevoren.
Tja de bank...in de CP cottages zit ik ook nooit echt lekker op de hoekbank, dus echt onoverkomelijk vind ik het (nog) niet. Misschien als ik er ooit eens langere tijd op zit wel..... ;)

In de eerste fotoserie in deze topic is de eethoek een kwartslag andersom dan in de tweede fotoserie en dan is het probleem alleen nog hoe kom je achter de tafel, maar dan kun je allemaal normaal zitten.
Als de stoelen aan de bank kant en aan de trapkant moeten staan dan moet je dus steeds met de stoelen en tafel aan de sjouw. Als de tafel zo staat dat de stoelen ervoor en erachter staan is dat probleem over....goh, het viel me ineens op!!!

*

Offline heleentje

• *
  • 22
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #17 Gepost op: 24 september 2009, 12:50:38 »
Ik vind het echt een leuk idee die boathouses. Maar nu ik de binnenkant heb gezien ga ik toch een beetje twijfelen.

Wij zijn van plan om een weekendje in november nog ff weg te gaan naar de Kempervennen. En ook wij wilden weleens een keertje logeren in een boathouse.
Maar we zijn met 4 volwassenen. En ik zie me daar nog niet echt zitten met 4 volwassenen. Of zie ik dat verkeerd?

Maar op foto`s van de Kempervennen lijken het heel andere Boathouses. Is de indeling dan wel gewoon hetzelfde?

*

Offline -Martijn-

• **
  • 2479
  • +2/-0
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #18 Gepost op: 24 september 2009, 16:06:59 »
Maar op foto`s van de Kempervennen lijken het heel andere Boathouses. Is de indeling dan wel gewoon hetzelfde?

Enkel het exterieur van de Boathouses zelf is anders qua uitvoering dan de aangemeerde Boathouses op de Kempervennen. Deze zijn echter ook geheel identiek aan elkaar, echter heeft men op Bispinger Heide ervoor gekozen om de gebruike panelen te voorzien van een zwart likje verf i.p.v in de houtlook te laten, zoals dat bij de Kempervennen, wel het geval is. De afwerkingsrand aan de bovenzijde is ook voorzien van een andere kleur. Maar daar is het dan ook echt mee gezegd. De indeling, evenals het interieur en de setting van de vertrekken is geheel identiek aan de Boathouses op de Kempervennen.

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #19 Gepost op: 6 november 2009, 18:11:55 »
Martijn, ik weet niet of ik het al had gevraagd, maar heb jij die allereerste avondfoto ook zelf gemaakt? Zo ja, dan heb ik een leuk weetje voor je: Center Parcs heeft hem gebruikt voor een foldertje. :)

*

Offline Shoppie

• **
  • 3278
  • +4/-0
« Reactie #20 Gepost op: 6 november 2009, 18:58:20 »
Martijn, ik weet niet of ik het al had gevraagd, maar heb jij die allereerste avondfoto ook zelf gemaakt? Zo ja, dan heb ik een leuk weetje voor je: Center Parcs heeft hem gebruikt voor een foldertje. :)
Dat klopt inderdaad die staat in het foldertje van vandaag.
Pluk de dag!!

*

dani

« Reactie #21 Gepost op: 6 november 2009, 18:59:43 »
weer geen foldertje gehad helaas :(

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #22 Gepost op: 6 november 2009, 19:00:04 »
Dat klopt inderdaad die staat in het foldertje van vandaag.

Inderdaad, ik zag de foto en het kwam me op één of andere manier heel bekend voor... ;D

*

Offline Jarne

• **
  • 1824
  • +6/-0
« Reactie #23 Gepost op: 6 november 2009, 19:14:13 »
Als Martijn ze zelf gemaakt had, dan zou het wel zo netjes zijn van cp omdat even te vragen. Maar misscien is dat wel gebeurt.

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #24 Gepost op: 6 november 2009, 19:15:12 »
Dat zou je inderdaad denken, maar het is immers niet de eerste keer dat de betreffende Center Parcs-afdeling een foto van een forumlid jat. ;)
« Laatst bewerkt op: 6 november 2009, 19:24:04 door Jeroen »

*

dani

« Reactie #25 Gepost op: 6 november 2009, 19:18:02 »
Jeroen, echt waar?
Een foto van jou of van iemand anders?
Dat zou wel superonbeschoft zijn eigenlijk, zoets vraag je toch en dan vermeld je toch minstens de bron ?
Zou toch strafbaar zijn?
Misschien denken ze wel:'Ze gebruiken ons ook dus...";D

Martijn, wij zijn benieuwd of je een leuk extraatje hebt verdiend of dat je hem zelf ook ergens vandaan hebt gehaald.is in ieder geval een mooie foto.
Misschien heeft Martijn de folder wel gemaakt ;) wie weet...

*

Offline Jarne

• **
  • 1824
  • +6/-0
« Reactie #26 Gepost op: 6 november 2009, 19:18:32 »
Misschien kan er in de toekomst per foto een gratis verblijf gevraagd worden  ;) ;D

*

dani

« Reactie #27 Gepost op: 6 november 2009, 19:19:47 »
hahaha :) goeie, doel je op iemand soms   :-[
« Laatst bewerkt op: 6 november 2009, 19:25:45 door dani »

*

Offline Jeroen

• **
  • 13859
  • +39/-0
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #28 Gepost op: 6 november 2009, 19:23:11 »
Jeroen, echt waar?
Een foto van jou of van iemand anders?
Dat zou wel superonbeschoft zijn eigenlijk, zoets vraag je toch en dan vermeld je toch minstens de bron ?
Zou toch strafbaar zijn?
Misschien denken ze wel:'Ze gebruiken ons ook dus...";D

Stond destijds op het forum in het topic van de brochure van 2008:

wel heb je ooit.... center parcs gebruikt in de nieuwe brochure gewoon dat plaatje van wikipedia (center parcs bouwt aan vrije tijd, bouw parc plaza meerdal). Dat is feitelijk niet eens een foto maar een screenshot van mijn pa's homevideo die ik heb gedigitaliseerd :p

is het archief van cp ook een keer onder water komen te staan nu ze foto's van internet moeten afrapen? :)

*

dani

« Reactie #29 Gepost op: 6 november 2009, 19:25:28 »
Jeetje zeg, zou je niet verwachten.
Ondertussen strijkt iemand daar een mooie bonus op voor de geplaatste "eigengemaakte "foto en declareerd gelijk de (niet gemaakte) reiskosten ;D