*

Offline dustinhuisman

• **
  • 383
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
  • Wil graag weer naar centerparcs
Re: [Het Heijderbos] Mogelijk verbouwing/onderhoud Aqua Mundo
« Reactie #30 Gepost op: 30 augustus 2012, 20:25:21 »
Hoe zit het nou met de verbouwing? Tot nu toe nog niks van gemerkt en als ik het begin bericht moet geloven waren de tegels al in 2010 besteld.....

Ik hoop dat iemand hier iets meer over kan vertellen.
Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer...

*

Offline Ramonnie4

• *
  • 12
  • +0/-0
« Reactie #31 Gepost op: 16 september 2012, 17:38:03 »
ik ga 11-15 februari 2013 naar het heijderbos zijn ze dan aan het verbouwen ???

*

Offline biancaaaa

• **
  • 632
  • +2/-0
  • Geslacht: Vrouw
  • PSV
« Reactie #32 Gepost op: 23 september 2012, 08:38:55 »
We zijn afgelopen twee weken bij het heijderbos op vakantie geweest geen verbouwing (plannen) te zien. Het zwembad mag wel aangepakt worden in het golfslagbad tegeltjes waar stukjes vanaf waren niet prettig, het golfslagbad maakt bijna geen golven soms kwamen de golven niet eens tot aan het trappetje om het water in te lopen. Een bubbelbad waar geen bubbels kwamen wel lekker hoor dat warme water maar bubbels zijn ook fijn. Buiten heb je ook een bubbelbad vlak voor de wildwaterbaan maar hier kwamen ook geen bubbels uit. Alleen kwamen er bubbels uit het bubbelbad in de wildwaterbaan. En dan kan je letter zoeken in het koraalbad je zou er 11 moeten kunnen vinden om een woord te maken, ik kon maar twee letters vinden. Ik zou zeggen tijd voor een flinke opknapbeurt. Het water was trouwens wel lekker warm in tegenstelling tot een paar jaar gelden toen stond ik daar te bibberen. Dit is dan een pluspunt.
maart '11; kempervennen
sep '11; eemhof

*

Offline Tom...

• **
  • 608
  • +2/-0
« Reactie #33 Gepost op: 23 september 2012, 09:35:46 »
Nou, ik vind dit ook één van de Aqua Mundo's die heel hard een grote opknapbeurt nodig heeft! En dat niet alleen, een capaciteitsuitbreiding mag zeker ook! Toen er nieuwe cottages gebouwd zijn, is er niks in de AM bijgekomen, er is zelfs een glijbaan minder dan vroeger.

Mijn plannen:

-Nieuwe tegels in alle baden, alle witte tegels weghalen. De "nieuwe", kleinere tegeltjes zoals in LTF zijn geschikt daarvoor
-Lange glijbaan helemaal vernieuwen met een normale, iets bredere glijbaan (van White Waters Canada, die zijn het fijnst)
-Korte glijbaan terug brengen, helemaal "overdekt" om problemen te voorkomen, vol met lichteffecten
-Brede glijbaan weg en daar een mooie waterval / grot maken (rustpunt WWB)
-Koraalbad vervangen door een nieuwe attractie, bijvoorbeeld zoals in Engeland, zo'n bandenglijbaan of iets anders, iets unieks voor HB
-Water Playhouse in plaats van Kinder doe bad
-Het badje aan de zijkant van het golfslagbad een functie geven, een grot met waterval of een leuke klimwand, zoals in Les Bois-Francs
-Bubbelbaden up-to-date maken. In 2012 zijn die suffe bubbeldingen niet meer hip. Een bad zoals ze buiten in EP hebben is hip
-Meer planten, meer groen, totale renovatie van alles :D

Zo, wanneer beginnen jullie, CP? ;)
-

*

Offline biancaaaa

• **
  • 632
  • +2/-0
  • PSV
« Reactie #34 Gepost op: 23 september 2012, 10:04:56 »
Zo Tom jij heb goede ideeen, laat cp maar beginnen.  ;D
maart '11; kempervennen
sep '11; eemhof

*

Offline mrs Bibi

• 5406
  • +30/-0
« Reactie #35 Gepost op: 23 september 2012, 12:53:06 »
Nou Tom dat klinkt heel goed. ik zou zeggen verbouwen maar.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline Tom...

• **
  • 608
  • +2/-0
« Reactie #36 Gepost op: 16 februari 2013, 17:21:41 »
Nou Tom dat klinkt heel goed. ik zou zeggen verbouwen maar.

Helaas veroudert dit bad zienderogen en doet CP niks. Met de bouw van alle nieuwe Eden cottages, had er best wat gedaan mogen worden.
Veel is er in deze AM niet te doen, een uitbreiding en opknapbeurt is echt hoognodig, maar wanneer gebeurt dat nu eens.

Hopelijk komen de geruchten snel weer eens op gang en kunnen we weer van een AM in volle glorie genieten, in plaats van het halve ding dat het nu is.
-

*

Offline mrs Bibi

• 5406
  • +30/-0
« Reactie #37 Gepost op: 16 februari 2013, 19:32:07 »
Dit was zo'n 20 jaar terug voor mij het CP park, van de parken.
Met de nieuwe cottages en de vernieuwing van de plaza had ook ik een vernieuwing in de AM verwacht. Dus hopelijk gaan de geruchten door.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

*

Offline Mireille

• *
  • 19
  • +0/-0
« Reactie #38 Gepost op: 16 april 2013, 13:48:39 »
Is er al meer bekend over een eventuele verbouwing? Boek niet graag een park waarbij bij aankomst blijkt dat ze de boel aan het verbouwen zijn.

*

Offline mrs Bibi

• 5406
  • +30/-0
« Reactie #39 Gepost op: 17 april 2013, 10:59:41 »
Nee, er staat geen verbouwing op de agenda.Wat wij tot nu toe weten.
Groetjes, Bibi