Nieuwe campagne: Sounds like a plan!

soundslikeaplan

 

Eens in de zoveel tijd wisselt Center Parcs in de zomer haar reclamestrategie. De 29 voordelen zijn er nog steeds, maar maken tijdelijk plaats voor de campagne ‘Sounds like a plan!’. Michael Winslow, bekend van de Police Academy films, is gevraagd om daar een centrale rol in te spelen. Hij staat bekend als een uitstekend beatboxer en wordt ‘de man van 10.000 geluiden’ genoemd.

Op een actiesite kunnen bezoekers hun keuze maken uit alle activiteiten die Center Parcs in het aanbod heeft. Daar komt vervolgens een filmpje uit dat door Winslow voorzien is van diverse grappige effecten. Wie de video deelt op social media maakt kans op een gratis verblijf voor 4 personen.

Center Parcs mikt met de campagne op jonge gezinnen en dertigers die Center Parcs nog niet meewegen in hun vakantieopties. De keuze voor een acteur uit Police Academy is erop gebaseerd dat de meeste dertigers hem kennen uit de bekende filmreeks. De campagne wordt in Nederland, Frankrijk, Duitsland en België uitgerold via internet en radio.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.