Auteur Topic: [Algemeen] De Center Parcs-klantenservice  (gelezen 23555 keer)

Offline armiva

• Market Dome
Re: [Algemeen] De Center Parcs-klantenservice
« Reactie #90 Gepost op: 7 november 2012, 21:02:24 »
Nee. Centerparcs heeft gemaild, dat er geen communicatie meer komt. Ze zullen 33 euro terugstorten en dat is het. Ik wil gewoon dat ze hun fout toegeven en dat de klantenservice voortaan weet waar ze het over hebben. En niet zomaar iets zeggen. Je kan met een rolstoel niet eens de bungalow inkomen, ivm de drempel, die vrij scherp is.
Maar het is toch wel vreemd dat iemand van een tv programma mij mailt of ik mee wil werken aan dat programma, omdat er zoveel klachten zijn.
Dat zegt toch ook wel iets.
Je moet er toch vanuit kunnen gaan dat de klantenservice je de goede informatie geeft?? En dat ze je anders doorverbinden met het park zelf.
Ik heb het bij het park aangegeven, maar ze konden niets doen (volgens de stagiƫre) omdat die andere bungalow een 8 pers. was. En nu zeggen ze bij CP dat ik niet bij de receptie ben geweest. Zij heeft waarschijnlijk niets genoteerd, dus ben je er ook niet geweest.

Offline belinda

• Moderator
  • Market Dome
  • Geslacht: Vrouw
  • ben zo lief als ik er uit zie
« Reactie #91 Gepost op: 7 november 2012, 22:38:15 »
Klachten zijn er altijd over elk bedrijf. Zo een programma wil graag zoveel mogelijk verschillende klachten verzamelen om een mooi item te maken.

Jouw klacht is zeer terecht hoor! Maar via welk email adres heb je contact gehad met Center Parcs? Ik vind het heel raar te horen dat ze geen communicatie meer willen, dat hoort niet natuurlijk.
Ik zou bellen met het park en vragen naar de manager van het park. als die niet beschikbaar is , vraag je om terug gebeld te worden. daar bespreek je het probleem mee en vraagt of ze bemiddelen voor je. Als jij aangeeft wanneer je bij de receptie bent geweest dan is dit terug te vinden wie er werkzaam was.

Ik ben het met je eens dat de klantenservice op de hoogte hoort te zijn en anders na moet vragen voor je. Maar daar heb je nu niets meer aan. Daar zou ik dan ook niet mijn klacht op richten, maar meer op het probleem dat je een ongeschikte cottage had voor je verblijf. Voor een volgende keer, op je strepen staan, desnoods het hoofdkantoor bellen vanaf je vakantie adres! Natuurlijk zijn dat geen leuke dingen, maar een verblijf is duur genoeg om er van te moeten kunnen genieten!

Offline armiva

• Market Dome
« Reactie #92 Gepost op: 8 november 2012, 18:01:27 »
Dit is een gedeelte van de ,ail die ik kreeg.

U heeft aangegeven dat u niet akkoord gaat met ons besluit en op uw verzoek hebben wij uw klacht in heroverweging genomen. Inhoudelijk zullen wij niet meer op uw klachten ingaan, die zijn in de vorige e-mail beantwoord.

Offline fred_33jr

• Market Dome
« Reactie #93 Gepost op: 8 november 2012, 18:08:04 »
Tjee, erg vervelend voor je!! Ik zou contact opnemen met Parc Sandur zelf, dat zij je doorverwijzen naar de juiste personen. Blijkbaar ben je niet tevreden met het gegeven antwoord van het servicecenter, dan hogerop verder zoeken. Zij bepalen tenslotte niet of jouw klacht voldoende is afgehandeld, dat doe je met beide partijen.

Offline Jobson1980

• Market Dome
« Reactie #94 Gepost op: 12 november 2012, 10:07:37 »
Via de C1000 actie heb ik een 6 persoons premium huisje geboekt op Port Zelande waar wij het aankomend weekend heen gaan.
Aantal weken geleden zag ik al via "mijn centerparcs" welk huisje we zouden krijgen. Aangezien ik dat wat achter op het park vond, heb ik ze gemaild met de vraag of dit ook veranderd kon worden.
Let wel: gevraagd...

Binnen een half uur krijg ik een mailtje terug met de melding dat het aangepast was naar een ander nummer (dicht bij het zwembad).
Nette service! dacht ik nog.

Tot ik vandaag weer op 'mijn centerparcs' keek.

Ik moet nu ineens 33,- extra betalen! Dat is mij nooit gezegd! Er werd ook niet over gerept in het mailtje wat ik terug kreeg. Ik snap wel dat het wisselen van huisje geld kost en dat ze dit in rekening brengen, maar geef dit dan aan in de reactie op mijn vraag of het kan!

Ik heb weer een mail terug gestuurd (onder 'klachten') dat ik dit niet vind kunnen. En dat ik dit niet had gewild als ze mij netjes hadden verteld dat het 33,- zou gaan kosten.
Als automatisch antwoord krijg ik een mail terug waarin staat dat ze ernaar streven mijn mail binnen 3 weken te beantwoorden!

Ik heb daarom nog maar eens dezelfde mail gestuurd maar dan weer via 'opmerkingen over reserveringen'.
Ik ben benieuwd. Als ze vandaag niet hebben terug gemaild ga ik ze morgen maar eens bellen.

Offline Buchii

• Market Dome
« Reactie #95 Gepost op: 12 november 2012, 10:13:49 »
Klinkt bekend dat ze iets doen zonder dat je het vraagt zo hadden wij eens gevraagd of onze boeking die op mijn vriends  "mijn centerparcs"  stond overgezet kon worden naar mijn account van mijn centerparcs omdat ik vriend was kregen we een mailtje terug dat dit niet kon en vervolgens log ik een week later in zijn onze accounts gekoppeld iets wat wij niet wilde! gebeld en kregen toen als antwoord dat we naar onze aankomende vakantie nog maar een keer terug moesten bellen om te kijken of dit kon worden opgelost.. 

Hoop dat je snel reactie terug krijgt want iets in rekening brengen zonder dat ze het hebben medegedeeld vind ik persoonlijk niet kunnen

Offline Jobson1980

• Market Dome
« Reactie #96 Gepost op: 12 november 2012, 10:24:23 »
Ik krijg via reserveringen net een mailtje met excuses terug.
Als ik het wil wordt de voorkeur verwijderd en krijg ik gewoon weer een ander huisje toegekend zonder voorkeur.

Offline mrs Bibi

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #97 Gepost op: 12 november 2012, 12:00:30 »
Wat ik ook vind is als je belt naar het friendsnummer met gewoon een vraag zonder dat je wil boeken of wat dan ook, dan willen ze gelijk je naam en alles weten. En lopen ze heel je gegevens door. Vervolgens stel je je vraag en dan zeggen ze wil u boeken? Ik begin het gesprek altijd met ik bel enkel voor een vraag!! Voortaan zeg ik dus ook dat ik niet heel mijn gegevens geef.
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

Offline armiva

• Market Dome
« Reactie #98 Gepost op: 12 november 2012, 12:33:59 »
Maar Bibi, je vroeg toch of je ook dichter bij het centrum kon? Dan zou ik er ook vanuit gaan dat je dichter bij het centrum wilde zitten ipv de bungalow die nu voor jou idee achteraf ligt.
Wilde jij dat ze hadden gezegd:"ja, dat zou kunnen"en dat ze er vervolgens niets mee gedaan zouden hebben?
Als iemand dichter bij het centrum wil zitten, moet je daar voorkeurskosten over betalen, dat geld niet alleen bij een bepaald nummer.
Je hebt een voorkeur aangegeven, nl dichterbij het centrum. En dat kost 33 euro.
Ik neem aan dat je dat eigenlijks ook wel weet, je komt regelmatig bij CP.
Je belt niet enkel om te vragen of je evt dichterbij het centrum kan zitten en dan in je "oude"nr blijven.

Offline mrs Bibi

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #99 Gepost op: 12 november 2012, 12:55:14 »
Maar Bibi, je vroeg toch of je ook dichter bij het centrum kon? Dan zou ik er ook vanuit gaan dat je dichter bij het centrum wilde zitten ipv de bungalow die nu voor jou idee achteraf ligt.
Wilde jij dat ze hadden gezegd:"ja, dat zou kunnen"en dat ze er vervolgens niets mee gedaan zouden hebben?
Als iemand dichter bij het centrum wil zitten, moet je daar voorkeurskosten over betalen, dat geld niet alleen bij een bepaald nummer.
Je hebt een voorkeur aangegeven, nl dichterbij het centrum. En dat kost 33 euro.
Ik neem aan dat je dat eigenlijks ook wel weet, je komt regelmatig bij CP.
Je belt niet enkel om te vragen of je evt dichterbij het centrum kan zitten en dan in je "oude"nr blijven.

Ik denk dat je mijn naam heb verward met Jobson1980
Groetjes, Bibi
 Totaal 23x CP geweest ---------------------------------------- December 2009 Eemhof Februari    2010 Kempervennen Februari    2011 Eemhof November 2011 Eemhof December 2012 Eemhof mei           2013 Vossemeren

Offline armiva

• Market Dome
« Reactie #100 Gepost op: 12 november 2012, 18:22:02 »
Oh ja, ik zie het.
Sorry.

Maar het verhaal blijft voor mij hetzelfde.
Als je niet met voorkeur boekt, dan krijg je een bungalow aangewezen, of je daar nu blij mee bent of niet. Als je zeker wilt weten of je dicht bij het centrum zit, kost dat 33 euro voorkeurskosten.

Offline belinda

• Moderator
  • Market Dome
  • ben zo lief als ik er uit zie
« Reactie #101 Gepost op: 12 november 2012, 21:56:41 »
Volgfens mij gaat het ook niet om de 33 euro maar om het feit dat de boeker niet op de hoogte was van de voorkeurskosten van 33 euro. De klantenservice had dit er bij moeten vermelden, niet iedereen is zo op de hoogte van alle Center parcs regeltjes als wij natuurlijk. :)

Ik vind die 33 euro wel de moeite als je een cottage op nummer kiest vanaf de plattegrond bijvoorbeeld.

Offline wwwer

• Market Dome
  • Geslacht: Man
Callcenter
« Reactie #102 Gepost op: 7 januari 2013, 20:57:59 »
Ik zag dat er eigenlijk geen topic over het callcenter was/is...

Ik heb net het gratis Friends nummer gebeld, en kreeg een of ander jong grietje aan de lijn die niet echt snapte wat ze aan het doen was volgens mij... Ze moest maar vraag voorleggen aan een Senior medewerker... Toen ik vervolgens vroeg of je Senior was als je ook bij Sporthuis Centrum had gewerkt snapte ze helemaal niks van.... Ze had gewoon werkelijk geen idee wat dat was... Je zou toch denken als je en training CC krijgt dat je ook wat over de geschiedenis van je werkgever krijgt of ben ik nou zo gek?

(Dankzij de Senior is de vraag wel prima opgelost trouwens)

En zijn ze door deze Junior medewerkers gaan bezuinigen bij het CC?

Edit: topic samengevoegd - Menno. :)
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2013, 21:06:33 door Menno. »

Offline Menno.

• Moderator
  • Market Dome
  • Het logo uit de goede oude tijd!
« Reactie #103 Gepost op: 7 januari 2013, 21:06:08 »
Ik zag dat er eigenlijk geen topic over het callcenter was/is...
Wel over de klantenservice, is het zelfde toch? :)
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14 - VB'05 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14 - MD'11 - LTF'13

Offline wwwer

• Market Dome
« Reactie #104 Gepost op: 7 januari 2013, 21:14:53 »
och ja doe ik het ook voor :) had enkel op CC zitten zoeken :)

Offline Menno.

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #105 Gepost op: 7 januari 2013, 21:15:56 »
Maakt ook niets uit hoor, daar zijn wij voor he! ;D
VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13/'14 - VB'05 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14 - MD'11 - LTF'13

Offline jeroom

• Market Dome
    • Mijn mooie plekje op aarde
Re: Callcenter
« Reactie #106 Gepost op: 7 januari 2013, 21:52:56 »
Ik heb net het gratis Friends nummer gebeld, en kreeg een of ander jong grietje aan de lijn die niet echt snapte wat ze aan het doen was volgens mij...

Een wilde gok..... het was een blondje  ;D   :P

Offline wwwer

• Market Dome
« Reactie #107 Gepost op: 8 januari 2013, 09:05:21 »
Maakt ook niets uit hoor, daar zijn wij voor he! ;D

Stel je voor dat je niks meer te doen had :P

Offline wwwer

• Market Dome
Re: Callcenter
« Reactie #108 Gepost op: 8 januari 2013, 09:07:05 »

Een wilde gok..... het was een blondje  ;D   :P

Geen idee, ik heb geen beeld bellen :)

Offline bommetje

• Market Dome
« Reactie #109 Gepost op: 8 januari 2013, 23:16:37 »
Gisteren gebeld met friendsnummer om te vragen of ik een waardebon met een geldwaarde kon gebruiken met de prenatal actie. Maar dat kon niet. Hoewel hier niks van in de actievoorwaarden staat. Maar omdat ze maar 1 korting kon doorvoeren in het systeem zou het niet kunnen :S

Offline Menno.

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #110 Gepost op: 8 januari 2013, 23:24:49 »
Een waardebon, bedoel je een cadeau bon? Die kun je wel inwisselen met welke actie dan ook!

Offline mrs Bibi

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #111 Gepost op: 9 januari 2013, 08:50:50 »
Een (geld) waardebon, waar dan een geld bedrag op staat die kan je overal bij besteden. Een waardebon voor een verblijf met een bepaalde waarde dat kan niet.
Groetjes, Bibi

Offline bommetje

• Market Dome
« Reactie #112 Gepost op: 9 januari 2013, 09:59:38 »
Nee precies, is een bon met een waarde van 250 euro en als de boeking minder dan dat bedrag is krijg ik wat overblijft terug als wederom een waardebon.

Maar door dit soort miepen aan de helpdesk krijg ik wel zo'n hoog irritatie niveau dat ik niet eens meer naar CP zou willen, om daar Albron ook wat centjes te gunnen :P

Offline mrs Bibi

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #113 Gepost op: 9 januari 2013, 10:13:57 »
Ik begrijp je gedachten.
Soms is het onvoorstelbaar dat jij hun moet vertellen hoe het werkt.
Ik heb ook al zo vaak iets gehad dat ik het wist en hun niet.
Groetjes, Bibi

Offline Ruud1965

• Market Dome
« Reactie #114 Gepost op: 27 januari 2013, 21:01:57 »
Hallo

Kan niet meer inloggen in mijn cp, aangegeven dat ik mijn ww vergeten ben, zou binnen 5 min een nieuwe krijgen, is inmiddels al 50 min geleden, nog steeds niks gekregen, hebben hier meer mensen een probleem mee  ?
Heijderbos 2011/Eemhof 2012/Huttenheugte 2013/Port zelande 2013/Kempervennen 2013/Bostalsee 2014/Eemhof 2014

Offline Menno.

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #115 Gepost op: 27 januari 2013, 21:57:05 »
Ik kan gewoon inloggen! :)

Offline Ruud1965

• Market Dome
« Reactie #116 Gepost op: 27 januari 2013, 22:03:43 »
Dan snap ik er ook niks meer van, zal morgen dan maar eens gaan bellen wat er aan de hand is
Heijderbos 2011/Eemhof 2012/Huttenheugte 2013/Port zelande 2013/Kempervennen 2013/Bostalsee 2014/Eemhof 2014

Offline AliceMaartenJake

• Market Dome
« Reactie #117 Gepost op: 27 januari 2013, 23:26:28 »
Wij worden over het algemeen wel goed geholpen door CP.
Toen ik nog zwanger was (nov 2011) hebben wij telefonisch moeten boeken omdat we bij de bingo vakantie hadden gewonnen. Wat mij stoorde was dat je niet premium huisje kon boeken en dus alleen maar comfort maar ok is niet anders. Ik was hoogzwanger toen en we melde dat we graag huisje dichtbij wouden en binnen 5 minuten had de mevrouw een huisje voor ons.
Ik heb vorige week even gebeld omdat er op de site stond dat bij de HH in 4 pers. VIP geen bedje kon en ik me zorgen maakte of er dan wel een bedje was. Deze mevrouw stond me netjes te hulp en legde me uit dat het bedje er wel was maar niet op de slaapkamer kon. Ook heeft ze ons geholpen met arragement om te eten omdat we toch wel paar dagen niet willen koken.
Al met al ik ben positief al heb ik klein minpuntje de belgische telefoniste versta ik best slecht ik kom officieel uit Friesland en ben echt wel echte fries en verstond de mevrouw niet.
In feb voor het eerst naar hb!

Offline Menno.

• Moderator
  • Market Dome
« Reactie #118 Gepost op: 28 januari 2013, 00:05:56 »
Ik vind dat toch altijd wel een grappig iets, dat die campingbedjes niet op de slaapkamer zou passen. Ik denk dat CP er van uit gaat dat je alle bedden gaat benutten plus het campingbedje. Ja, dan zal het een krappe bedoeling zijn inderdaad. :D

Offline Veerletje

• Market Dome
« Reactie #119 Gepost op: 28 januari 2013, 11:02:16 »
Al met al ik ben positief al heb ik klein minpuntje de belgische telefoniste versta ik best slecht ik kom officieel uit Friesland en ben echt wel echte fries en verstond de mevrouw niet.

Wij hebben dan soms weer het omgekeerde probleem als we als Belg een Nederlandse telefonist(e) aan de lijn krijgen  :P.
---{ Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away }---