Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
24 April 2014, 02:36:50

Startpagina Help Zoek Kalender Site Site Inloggen Registreren
Center Parcs Forum  |  Center Parcs  |  Center Parcs Nederland (Moderators: mrs Bibi, belinda)  |  Topic: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6) 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Omlaag Print
Auteur Topic: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6)  (gelezen 70146 keer)
bijou040571
Market Dome

« Antwoord #540 Gepost op: 18 Januari 2013, 14:16:55 »

Er zitten aardig wat meters tussen het pad waar de mensen lopen bij de 120.
Ook zit er behoorlijk breed meer/water tussen.De 115 is een kortere afstand.
Je kan dat goed zien op die virtuele tour.
Je moet daar eens op kijken dan zie je het goed.
Maar er lopen daar wel mensen dat is wel zo.
Wil je niet dat mensen vanaf een afstand naar je kunnen kijken dan zou ik voor de buiten rand gaan.

Bedankt voor je antwoorden.  Ik zal dit weekend hier eens overleggen welk huisje en dan ga ik het boeken.
We gaan naar "de eemhof", dat staat vast.  Nu nog beslissen welk cottage, een comfort of een VIP?  En dan nog de ligging.
Want het is beter dat we al een voorkeurligging doorgeven dan dat center parcs het voor ons doet, nietwaar?
Jnneke.x
Market Dome

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #541 Gepost op: 20 Januari 2013, 12:57:59 »

Leuke review van de 2 pers vip! Ben benieuwd of wij morgen ook kuilen hebben in onze bedden Tong anders hebben wij de bedden zo omgedraaid haha
TP
Market Dome

« Antwoord #542 Gepost op: 20 Januari 2013, 21:32:52 »

Wij hadden afgelopen week de 2 persoons VIP nummer 521. Deze had ook (kleine)kuilen...in het bed. Er ligt echter al een extra toplaag op het matras. Ik heb door de kuil er niet slechter om geslapen... 
TP
Market Dome

« Antwoord #543 Gepost op: 20 Januari 2013, 21:35:21 »

Wij willen (waarschijnlijk) in November terug naar de Eemhof. En dan willen we in een 5 persoons comfort of 5 persoons premium. Maar ik heb niet echt duidelijk wat hier nu de verschillen in zijn? De huisjes zien er op de plattegrond precies het zelfde uit... Wie o wie kan mij verder helpen... Verbaasd
bijou040571
Market Dome

« Antwoord #544 Gepost op: 20 Januari 2013, 21:59:01 »

Dan moet je echt aan de buitenrand gaan kijken.
180 - 282 - 283 - 272 daar is geen inkijk.

Maar een vraag wat zoek je dan voor rust? Of wil je helemaal prive zitten?

Welke van de drie vip-cottage 272 - 271 - 957 is het best gelegen? En heeft het een finse sauna (met hete stenen) of een infra-rood sauna?
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #545 Gepost op: 20 Januari 2013, 23:26:48 »

Ik kan daar geen antwoord op geven.
Omdat ik eerlijk gezegd niet van je begrijp wat jullie goed vinden.
Van de sauna weet ik het ook niet.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
----------------------------------------
December 2009 Eemhof
Februari    2010 Kempervennen
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
mei           2013 Vossemeren
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #546 Gepost op: 20 Januari 2013, 23:29:17 »

Wij willen (waarschijnlijk) in November terug naar de Eemhof. En dan willen we in een 5 persoons comfort of 5 persoons premium. Maar ik heb niet echt duidelijk wat hier nu de verschillen in zijn? De huisjes zien er op de plattegrond precies het zelfde uit... Wie o wie kan mij verder helpen... Verbaasd

De indeling is het zelfde.
Verschil zit hem in de opgemaakte bedden, 2de tv  op de slaapkamer.
Kleur is anders van het interieur.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
Menno.
Moderator
Market Dome

Geslacht: Man

Het logo uit de goede oude tijd!

« Antwoord #547 Gepost op: 20 Januari 2013, 23:58:10 »

Welke van de drie vip-cottage 272 - 271 - 957 is het best gelegen? En heeft het een finse sauna (met hete stenen) of een infra-rood sauna?

957, echt privé aan de achterzijde! Kwa sauna, een infrarood. Lachebek

VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13 - VB'05 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14 - MD'11 - LTF'13 - LBF'14
biancatheking
Market Dome

« Antwoord #548 Gepost op: 11 Februari 2013, 07:53:35 »

Wij gaan 10 dagen eemhof wie heeft er ervaringen met 6persoons premium huisje 454.
*Tanja*
Market Dome

« Antwoord #549 Gepost op: 11 Februari 2013, 18:45:55 »

Hier mijn review van ons mystery verblijf in een 5-persoon Premium cottage nr. 696.

de aankomst
De aankomst ging soepel, we hadden een e-ticket uitgeprint en konden net als bij de drive in van MacDonalds aan een loketje onze sleutels, en info pakketje ophalen. Ook kregen we een welkomskoffertje.
Dit verliep lekker soepel en we werden zeer vriendelijk geholpen.

de cottage 696
Bij het huisje aangekomen konden we onze bedjes opmaken en het huisje eens goed bekijken. Het was op het oog netjes, maar de vloer was wat smoezelig, maar goed, het had gesneeuwd en het was vochtig, dus dan is het ook niet gemakkelijk de vloer heel netjes te krijgen. Het toilet bij de slaapkamers rook naar riool, maar gelukkig waren er 2 toiletten en de andere stonk niet.
Toen we in de kastjes keken, misten we een flink deel van de inventaris. Ook hing er een handgreep van een kastje los. De keukenkraan moest je in tegenovergestelde richting opendraaien en het zeefje in de kraan plopte steeds uit de kraan bij het opendraaien.
We besloten het te gaan melden als we langs de receptie zouden lopen, maar maakten ons er nog niet zo heel druk om.
We begonnen met het voorbereiden om lekker te gaan gourmetten, maar ook nu misten we schaaltjes, broodplank en bestek.... Toen maar eens in de vaatwasser gekeken, dat hadden we beter niet kunnen doen. Hij zat vol met enorm stinkende vieze vaat, het stonk echt enorm. Wij probeerden de vaatwasser een paar keer aan te zetten, maar helaas, zonder resultaat. Ik was toch echt niet van om de vieze vaat met de hand te gaan afwassen, dus besloten we om 19.30u de technische dienst te bellen en zij zouden zo spoedig mogelijk iemand sturen.... Om 20.00u bedachten we dat we misschien maar beter vast konden beginnen met eten en om 21.30u waren we klaar, had ik onze eigen vaat met de hand afgewassen en bleven we wachten op de monteur. Om 22.00u heeft mijn man gebeld dat de monteur tussen 22.00u en 10.00u niet meer hoefde te komen (misschien kon hij het niet vinden want de buitenlamp en het huisnummer licht was nl ook stuk...).
De volgende dag zijn we naar de infobalie gegaan bij het zwembad. We hebben ons blaadje met klachten daar gedeponeerd en waren eigenlijk best een beetje geïrriteerd. Maar het meisje aan de bali was zó ontzettend vriendelijk en excuseerde voor de vervelende binnenkomer en zou het meteen oplossen. Misschien hadden we om het goed te maken misschien zin in een uurtje bowlen met een hapje en een drankje??? Onze mond viel open en we waren blij verrast. Ze reserveerde voor ons een baan voor de volgende dag en beloofde de monteur met ons lijstje langs te sturen. Wij gingen intussen lekker de fashionstore leegkopen, want er was mega uitverkoop  Grijns
Toen we terugkwamen stond de monteur de buitenlamp te repareren en ook hij excuseerde voor de enorme stank en de stukke vaatwasser. Hij had hem gereset en kon eigenlijk niets vinden wat het probleem veroorzaakte. Hij had wel heel vaak moeten drukken voor hij het deed. Maar nu zat de vaatwasser lekker te draaien en hij adviseerde om hem hierna nog maar eens aan te zetten met deze vaat, want zelfs hij werd er onpasselijk van.
Daarna kwam er nog een poetsvrouw langs die vrolijk met een spray door de toiletten spoot, wat de geur maskeerde. Zij vertelde dat veel huisjes zo roken, dat er eigenlijk niet veel aan te doen was.

Het huisje was verder erg prettig qua indeling en de bedden waren goed. Het was heel stil en rustig, we hebben geen last gehad van de buren, terwijl er aan beide kanten buren zaten. Nu maar hopen dat zij ook geen last van ons hebben gehad. Knipoog
Er was een hele ruime hal, hier konden we lekker de was laten drogen, zodat het droogrek niet in de woonkamer hoefde te staan. Je keek wel zo bij de overburen naar binnen, maar goed, als je niet gezien wil worden, kun je de gordijnen sluiten.

aqua mundo
Dit was echt superleuk!!! De grote glijbaan met zwembanden was echt heel erg leuk, het was wel druk, maar het was de moeite waard om hiervoor even in een rijtje te moeten staan. Ik had wel schrik, na het lezen op dit forum dat er mensen uit de band vlogen en zich bezeerden, maar wij zijn er gelukkig niet uitgevallen. Ook de wildwaterbaan was leuk, hij liep lekker door, met een paar versnellinkjes erin.
Het was zaterdag en zondag wel druk in het zwembad, maar vanochtend hebben we toch nog even in een rustiger aqua mundo kunnen zwemmen. De hoge glijbaan  was ook leuk, hij ging lekker snel.

market square
Dit zag er mooi uit, het had gesneeuwd dus alles was wit. Wij hebben ons zoals al eerder genoemd goed uitgeleefd in de fashionstore, haha, kwamen met grote tassen naar buiten.
De foodstore vond ik duur in vergelijking met de Belgische parken. Maar verder wel compleet assortiment.
We zijn 1 keer gaan eten in het market restaurant, een prima buffet, genoeg keuze in vlees, vis, patat, rijst, pasta en veel groenten en heerlijke softijs en toetjes.

action factory
Dit was een mooie grote ruimte waar je lekker wat kon drinken of eten. Aan een kant was de amusementhal en aan de andere kant de bowlingbaan. Achterin was een groot speeltoestel, waar kinderen naar hartelust konden klimmen en klauteren. De show werd middenin opgevoerd.

We zijn ook nog even naar de kinderboerderij geweest, waar de ezeltjes, zwijntjes, geiten, schapen en kippetjes lekker binnen in een stal te aaien waren. In een ander gebouwtje zaten de cavia's en konijnen. Ik vind een kinderboerderij helemaal leuk, zo ook deze  Grijns

Dus concluderend hebben wij een heel leuk en fijn weekend gehad, waar de probleempjes die we tegenkwamen zeer naar tevredenheid zijn opgelost. Het personeel is supervriendelijk.
Het park zelf lijkt heel rustig terwijl dat het toch aardig volgeboekt was.
Voor ons was het een top mystery weekend, zouden het zo nog eens boeken.

De foto's va de cottage volgen nog in de foto topic.  Lachebek

mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #550 Gepost op: 11 Februari 2013, 19:23:01 »

Leuk review, ook ik vind dit zwembad top. Toch wel 1 van de betere van NL CP.
Ben benieuwd naar je foto's.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
isabel
Market Dome

« Antwoord #551 Gepost op: 11 Februari 2013, 19:53:22 »

Ik vind het helemaal niet zo netjes opgelost! De schoonmaakster had de kapotte vaatwasser al moeten opmerken en ook
dat een deel van het servies ontbrak in de kastjes. Je kunt iets over het hoofd zien natuurlijk maar dit niet.
Niets is zo ergerlijk om je vakantie te beginnen met van alles wat mis is in je huisje en zeker als je maar een
weekendje gaat.
*Tanja*
Market Dome

« Antwoord #552 Gepost op: 11 Februari 2013, 20:07:13 »

Ja, dat klopt, dat vonden wij ook erg slordig, we hebben het kaartje met de naam van de schoonmaakster met daarop onze bevindingen bij de infobalie afgegeven. De schoonmaakster met de frisse spray was niet degene die het huisje gereinigd had (of niet gereinigd had). De medewerkster van de infobalie vond ook dat je dat niet over het hoofd gezien mocht hebben als schoonmaakster en de monteur zei dat volgens hem het huisje al zeker een week niet verhuurd was geweest, dus kan je nagaan hoe dat geroken heeft....

Maar ik vind dat ze het netjes opgelost hebben door ons te compenseren met het bowlen, 2 drankjes per persoon en een lekker bittergarnituurtje. Dat is toch ook al gauw 35 euro waard.... Wij waren er in ieder geval blij mee. Grijns

isabel
Market Dome

« Antwoord #553 Gepost op: 11 Februari 2013, 20:10:34 »

Gadver, kreeg je de vaat en vaatwasser nog wel schoon?

*Tanja*
Market Dome

« Antwoord #554 Gepost op: 11 Februari 2013, 20:39:50 »

Cottage 696, 5 pers. Premium

Het zitgedeelte

Dochterlief geniet van het vuurtje

Ruime kamer

Keuken

Slaapkamer 1 met tv

Slaapkamer 2

slaapkamer 3, eenpersoons

Rustig park

Uitzicht naar rechts vanuit de achterkant van de cottage

Action Factory

Kinderboerderij
« Laatste verandering: 12 Februari 2013, 13:50:55 door Menno. » Gelogd

*Tanja*
Market Dome

« Antwoord #555 Gepost op: 11 Februari 2013, 20:57:33 »

Gadver, kreeg je de vaat en vaatwasser nog wel schoon?

We hebben de stinkende vaat 2 keer op lang en hoge temperatuur programma gewassen, onze eigen vaat hebben we ook nog kunnen wassen, we moesten wel heel vaak de startknop indrukken tot het wasprogramma goed startte. Maar vanochtend heb ik al onze vaat schoon in de kastjes opgeruimd  Lachen

schelfhout tom
Kampeerwinkel
**

« Antwoord #556 Gepost op: 12 Februari 2013, 16:11:18 »

hey

ik ga eind maart naar de eemhof om te vissen, heb een huisje aan het grote meer waar een waterfiets is op afgebeeld is op het grondplan van centerparcs      (maar liggen de waterfietsen niet aan huisje nr 110). iemand ervaring om op dit gedeelte te vissen ?

mvg tom
biancaaaa
Market Dome

PSV

« Antwoord #557 Gepost op: 12 Februari 2013, 19:08:31 »

Er zitten super grote karpers bij het vijvertje achter het huisje 110. Een paar jaar geleden zaten wij in 114 en een jongen zat te vissen en haalde een super grote karper eruit ik moet nog wel ergens daar een foto van hebben. Hij had binnen een paar minuten een aantal keer vangst dus ze bijten goed daar.

maart '11; kempervennen
sep '11; eemhof
Marjanda
Market Dome

« Antwoord #558 Gepost op: 13 Februari 2013, 19:03:14 »

Iemand een idee of er in alle hotelappartementen een turks stoombad zit? Wij hebben nr 221
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #559 Gepost op: 13 Februari 2013, 22:12:42 »

Nee, kijk in het topic cottage details daar staan de nummers.
Dit is de link.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
Marjanda
Market Dome

« Antwoord #560 Gepost op: 13 Februari 2013, 23:06:39 »

Dank je. Hebben we nog mazzel ook. Helemaal leuk.
Yourran
Market Dome

« Antwoord #561 Gepost op: 14 Februari 2013, 10:03:22 »

Leuke review Tanja. Wij twijfelen al een poosje om naar de Eemhof te gaan wegens het ontbreken van een MarketDome. De Action factory ziet er wel leuk uit.

Jammer dat je zo'n ranzige afwasmachine trof. Ik denk niet dat de schoonmaakster dat gemist heeft aangezien dat bij de schoonmaakronde hoort. Als er iets niet functioneert wordt dat doorgegeven via een formulier. Dan hoort dat bij de technische dienst terecht te komen. Als het huisje echt een week niet verhuurt is geweest heeft die klus dus geen spoed gehad en is het waarschijnlijk ondergesneeuwd. Geen excuus natuurlijk.

Centerparcs weet echt wel dat het onderhoud en de schoonmaak door chronisch tijdgebrek soms te wensen overlaat. Daarom staan er vaak leuke vergoedingen tegenover om het de gasten toch naar de zin te maken, denk ik.

Zondag gaan we een dagje zwemmen in de Eemhof. Gelijk even kijken of het ontbreken van de Market Dome echt zo jammer is.
Ik vind wel dat je een leuke en positieve review geschreven hebt ondanks de klachten. Vaak lees ik hier reviews waarbij de pen wel erg in de azijninkt is gedoopt. Maar dat is mijn ontzettend bescheiden mening natuurlijk! Knipoog

« Laatste verandering: 14 Februari 2013, 10:04:58 door Yourran » Gelogd
cinderella
Market Dome

« Antwoord #562 Gepost op: 14 Februari 2013, 10:57:40 »

@yourran
Veel plezier in de Eemhof, weet zeker dat het een gezellig dagje zwemmen wordt.
De Eemhof is voor ons één van de leukste parken. Dat het centrum niet overdekt is is voor ons geen probleem, het heeft wel iets aparts, zeker in het voorjaar/zomer.

HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 en nog veel meer vóór 2005.
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #563 Gepost op: 14 Februari 2013, 13:05:20 »

@Yourran, ik ben benieuwd naar je menig als je geweest ben.
Laat je die dan weten?

Ik zelf ben fan van De Eemhof.
De overdekte plaza mis ik heel soms.
Maar daar is genoeg anders voor.
Het zwembad is voor ons belangrijker.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #564 Gepost op: 14 Februari 2013, 13:10:00 »

Zit je aan het meer met de nummers 400 - 500 -700 enz?
Want in dit meer zijn de waterfietsen.
In het meer van de 110 enz waar ook die toren staat daar zijn de waterfietsen niet meer.

Alle 2 de meren zijn goed te vissen.
Karper zitten er genoeg.
We hebben ervaring in karpervissen op De Eemhof.
Ze zitten ook in de door verbonden sloten.
Ligt een beetje aan de temperatuur waar de meeste zitten.

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
*Tanja*
Market Dome

« Antwoord #565 Gepost op: 14 Februari 2013, 16:03:48 »

Wij hebben de overdekte market dome niet gemist, dit omdat er toch alle shops aanwezig zijn en de action factory leuk is om te zitten. Ik was ook even bang dat ik hem zou missen.

Menno.
Moderator
Market Dome

Geslacht: Man

Het logo uit de goede oude tijd!

« Antwoord #566 Gepost op: 14 Februari 2013, 18:10:27 »

Center Parcs De Eemhof

Ben jij een mannelijke entertainer in hart en nieren? Kan je zingen, dansen, acteren en presenteren? En wil je genieten terwijl je werkt? Aarzel dan zeker niet!

Bron:Facebook.

VM'03 - EP'04/'08/'11/'12/'12/'13/'13 - VB'05 - KV'06/'08/'14 - LB'07/'13 - HB'08/'09 - HH'10/'13 - EH'11/'11/'12/'14 - MD'11 - LTF'13 - LBF'14
Yourran
Market Dome

« Antwoord #567 Gepost op: 16 Februari 2013, 13:00:24 »

Dagje zwemmen in de Eemhof wordt lastig als het vol is.... Huilen

Helaas, volgende keer beter.
mrs Bibi
Moderator
Market Dome

« Antwoord #568 Gepost op: 16 Februari 2013, 16:08:25 »

O dat is jammer, dan zal het wel druk zijn. Ja schoolvakantie begonnen toch?

Groetjes, Bibi

Totaal 23x CP geweest
December 2009 Eemhof
Februari    2011 Eemhof
November 2011 Eemhof
December 2012 Eemhof
cinderella
Market Dome

« Antwoord #569 Gepost op: 16 Februari 2013, 16:43:16 »

@yourran
Wij reserveren meestal toch wel een week van te voren.
Jammer dat het zo druk was, ga je nog een andere keer?

HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 en nog veel meer vóór 2005.
Pagina's: 1 ... 17 18 [19] 20 21 Omhoog Print 
Center Parcs Forum  |  Center Parcs  |  Center Parcs Nederland (Moderators: mrs Bibi, belinda)  |  Topic: [Ervaringen & Vragen] De Eemhof (deel 6) « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte