Actie(codes) Center Parcs (deel 4)

<< < (71/115) > >>

Muisje:
Citaat van: sticky op 21 September 2010, 20:54:52

wij hebben ook 2 x een voucher van AH  en gaan ook 2 boekingen doen.
ook gekocht via marktplaats

Ik wil er ook eentje kopen via MP , weet jij misschien of het klopt dat er alleen nog maar app vrij zijn bij Vossenmeren????

Hoe kan ik nakijken wat er nog beschikbaar is voor welke datum?

mark drc2:
Gewoon even naar CP (09000804) bellen en informeren wat er nog beschikbaar is, hebben wij ook gedaan. (wij gaan lekker naar de Kempervennen in Maart).

Muisje:
 :)oke zal ik dat even doen, ik denk ik wil toch wel even weten wat er nog vry is voordat ik wat ga boeken.
Ga je ook een midweek? Wij willen ook in febr maart gaan , maar ik zal het even uitleggen. We hebben een dochtertje van ander half jaar. Ze slaapt nog in een campingbedje ( welke we altijd zelf mee nemen als we weg gaan ) dus ook naar cp ( dit jaar ook gedaan )
Alleen is het nu dus zo dat de bon van AH voor een 2pers cottage is. Wij hebben altijd de grotere huisjes gehad en nog nooit een 2 pers cottage ( alleen de appartement ). Is daar plaats voor evt het camping bedje neer te zetten. Want ik vind het zonde geld om een 4 pers huisje te boeken, alleen al voor een extra slaapkamer.

2pers appartement is al geen optie omdat ze niet gaat slapen als wij nog wakker zijn en aangezien wij niet ook al om 8uur naar bed willen dachten we misschien aan een 2 pers cottage INDIEN deze wel aparte slaapkamers hebben.

Ook weten we nog niet welk park het leukste is voor een meisje van bijna 2 .

Jarne:
De meeste 2 pers cottages hebben geen aparte slaapkamer, maar een slaapgedeelte...

Ik kan me in ieder geval niet zo snel een 2 pers cottage bedenken die een aparte slaapkamer heeft. Buiten de 2 pers VIP cottages, die hebben wel een aparte slaapkamer, enkel op het meerdal is dat niet het geval.

Maar hier terug over actiecodes nu...

dani:
port zelande heeft wel de slaapkamer boven apart van het woongedeelte.
Ben niet op de hoogte van de regels van deze actie en op welke parken dit geldt........

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina