|
|
|
|
Anita
Market Dome

Geslacht: 

Erperheide: here we come!!!!!
|
 |
« Antwoord #182 Gepost op: 29 Juli 2010, 22:47:01 » |
|
nou luitjes, wat een reacties en goede wensen!!!! Super hoor, dank jullie wel! (haha voel me net een beetje de koningin zo.....  ) Mekkie, bedankt voor het checken van de weersvoorspellingen! Ik ga mijn best doen mooie foto's te maken, veel huisjes op de foto te zetten (altijd handig als iemand zijn/haar toekomstig vakantieverblijf al eens wil zien.....  ) en verder gaan we heerlijk genieten. Ik laat zeker nog wel wat van me horen vanaf het park! groetjes allemaal, Anita, Guus en de kids
|
|
|
|
|
|
where ever you go.......go Center Parcs!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
Market Dome

Geslacht: 

|
 |
« Antwoord #186 Gepost op: 30 Juli 2010, 19:12:12 » |
|
hey luitjes, ook van mij de groetjes vanaf PZ! Het is hier prachtig, het huisje vinden we heel erg leuk en natuurlijk de ligging aan het strand geeft een supervakantiegevoel! het enige wat ik hier wel zou willen hebben is zo een rubbermat bij de deur, want je loopt hier kilo's zand naar binnen....... Voor Anita de volgende tip: naast het park zit een snackbar, die een stuk goedkoper is, dan Billy's Burger. De snackbar heet "De Friterie" en zit bij Brasserie Petit Paris.
gaan we zeker uitproberen....vanmiddag moesten we nog even wachten vooreer we het huisje in konden en hebben bij Billie's burger besteld......ellenlange wachttijd en het smaakte redelijk goed. Nog een tip: de snackbus bij het noordzeestrand (recht de weg over vanaf PZ) heeft ook heerlijke friet. Lekker daar halen en dan op het strand opeten...  Jij ook heel veel plezier daar Hmn, Anita al ontmoet of andere forumleden? gaan we ook wel testen als we op het strand komen! Heb Hmn bij mijn weten nog niet gezien, maar ja ik heb er ook geen beeld van.... er stond wel een grote groep jongeren voor mij bij de kassa van de supermarkt, maar geen idee of Hmn daar bij was (  ) ik meende dat er nog iemand naar PZ kwam maar weet de naam zo even niet meer en Jeffrey komt morgen op bezoek, dus het wordt hier nog druk met de forumleden.....hahaha  luitjes wij gaan weer lekker buiten zitten en naar het water en de bootjes kijken.....haha Guus zit er alweer. Bayanca, wees niet bang dat wij het hier niet leuk vinden want we genieten volop, en zal de huisjes voor je opzoeken!!!! doei Anita
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
Market Dome

Geslacht: 

|
 |
« Antwoord #204 Gepost op: 1 Augustus 2010, 15:44:29 » |
|
Ik moet eerlijk zeggen dat iets mij tegenhoud om naar dit park te gaan, het is immers niet van origine een park van CP. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Wat maakt PZ leuk? Hoe vinden jullie het zwembad als je bijv. kijkt naar de bekleding van het MD?
ik vrees dat ik het hardst van allemaal heb geroepen dat ik nooit naar PZ zou gaan, want dat park leek me totaal niks.....ik geniet hier nu volop en vind het heel erg leuk en gezellig! Het zwembad is niet mijn smaak, maar dat doet er voor mij eigenlijk niks aan af, kan prima zonder! Daarbij zitten wij aan het meer dus de kids zwemmen ook daar veel. Het zwembad kun je ook bekijken via de virtuele tour van de CP site en dan zul je zien dat ie vrij klein is, anders is, maar velen vermaken zich er prima! Wij gaan niet zozeer voor het park, maar wel om hetgeen er in de omgeving te zien is. Uiteraard gaan wij 1 keertje varen met een boot op het Grevelingenmeer.
dit hebben wij gisteren gedaan en kan niet anders zeggen als dat ik op deze manier wel leuke foto's van het park heb kunnen scoren.......
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|