Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?
5 September 2010, 16:05:20

Startpagina Help Zoek Kalender Site Site Inloggen Registreren
Center Parcs Forum  |  Center Parcs  |  Center Parcs Nederland (Moderators: marloes, Shoppie)  |  Topic: [Ervaringen] Port Zélande (Deel 3) 0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: 1 ... 6 [7] 8 ... 10 Omlaag Print
Auteur Topic: [Ervaringen] Port Zélande (Deel 3)  (gelezen 5600 keer)
Jeroen
Moderator
Market Dome

Geslacht: Man

Forumteam

« Antwoord #180 Gepost op: 29 Juli 2010, 16:35:20 »

Prettige vakantie, Anita, Pascal en de rest van de familie! Lachebek

markieanta
Moderator
Market Dome

« Antwoord #181 Gepost op: 29 Juli 2010, 17:55:47 »

Anita, Guus en de kids, geniet ervan.
Anita
Market Dome

Geslacht: Vrouw

Erperheide: here we come!!!!!

« Antwoord #182 Gepost op: 29 Juli 2010, 22:47:01 »

nou luitjes, wat een reacties en goede wensen!!!! Super hoor, dank jullie wel! (haha voel me net een beetje de koningin zo..... Tong)
Mekkie, bedankt voor het checken van de weersvoorspellingen!
Ik ga mijn best doen mooie foto's te maken, veel huisjes op de foto te zetten (altijd handig als iemand zijn/haar toekomstig vakantieverblijf al eens wil zien..... Knipoog) en verder gaan we heerlijk genieten.
Ik laat zeker nog wel wat van me horen vanaf het park!

groetjes allemaal, Anita, Guus en de kids

where ever you go.......go Center Parcs!!!!!!!
ngs92
Moderator
Market Dome

« Antwoord #183 Gepost op: 30 Juli 2010, 18:26:42 »

Anita ook nog namens mij een prettige vakantie!

26-02-2010/01-03-2010 Landal Coldenhove.
12-03-2010/15-03-2010 Landal Coldenhove.
19-03-2010/22-03-2010 Landal Port Greve.
27-08-2010/17-09-2010 Landal Het Land van Bartje.
Hmn
Market Dome

« Antwoord #184 Gepost op: 30 Juli 2010, 18:40:11 »

Hierbij even een live-groet vanaf Port Zélande.

Voor Anita de volgende tip: naast het park zit een snackbar, die een stuk goedkoper is, dan Billy's Burger. De snackbar heet "De Friterie" en zit bij Brasserie Petit Paris.

"Manche sind es nicht gewohnt, ein Blatt vor dem Mund zu nehmen, weil es keine so großen Blätter gibt".

Ook leuk: www.sunparksforum.nl
Bayanca
Market Dome

« Antwoord #185 Gepost op: 30 Juli 2010, 18:49:04 »

Nog een tip: de snackbus bij het noordzeestrand (recht de weg over vanaf PZ) heeft ook heerlijke friet.
Lekker daar halen en dan op het strand opeten...  Knipoog

Mocht je naar Renesse willen dan kun je via deze zelfde weg linksaf langs de zee naar Renesse rijden. Dan kom je ook langs verschillende vakantieparken . Auto kun je gratis parkeren op het transferium en dan loop je zo binnendoor het centrum in. Hier zit ook een groot Funhouse met héééél veel ticketspelletjes.  

Jij ook heel veel plezier daar Hmn, Anita al ontmoet of andere forumleden?
Anita
Market Dome

« Antwoord #186 Gepost op: 30 Juli 2010, 19:12:12 »

hey luitjes,
ook van mij de groetjes vanaf PZ! Het is hier prachtig, het huisje vinden we heel erg leuk en natuurlijk de ligging aan het strand geeft een supervakantiegevoel!
het enige wat ik hier wel zou willen hebben is zo een rubbermat bij de deur, want je loopt hier kilo's zand naar binnen.......

Voor Anita de volgende tip: naast het park zit een snackbar, die een stuk goedkoper is, dan Billy's Burger. De snackbar heet "De Friterie" en zit bij Brasserie Petit Paris.
gaan we zeker uitproberen....vanmiddag moesten we nog even wachten vooreer we het huisje in konden en hebben bij Billie's burger besteld......ellenlange wachttijd en het smaakte redelijk goed.

Nog een tip: de snackbus bij het noordzeestrand (recht de weg over vanaf PZ) heeft ook heerlijke friet.
Lekker daar halen en dan op het strand opeten...  Knipoog

Jij ook heel veel plezier daar Hmn, Anita al ontmoet of andere forumleden?
gaan we ook wel testen als we op het strand komen!
Heb Hmn bij mijn weten nog niet gezien, maar ja ik heb er ook geen beeld van.... er stond wel een grote groep jongeren voor mij bij de kassa van de supermarkt, maar geen idee of Hmn daar bij was (Verbaasd)
ik meende dat er nog iemand naar PZ kwam maar weet de naam zo even niet meer en Jeffrey komt morgen op bezoek, dus het wordt hier nog druk met de forumleden.....hahaha Lachen

luitjes wij gaan weer lekker buiten zitten en naar het water en de bootjes kijken.....haha Guus zit er alweer.
Bayanca, wees niet bang dat wij het hier niet leuk vinden want we genieten volop, en zal de huisjes voor je opzoeken!!!!

doei Anita

Jeroen
Moderator
Market Dome

Forumteam

« Antwoord #187 Gepost op: 30 Juli 2010, 19:15:06 »

Nog veel plezier, Anita en natuurlijk ook Hmn nog een fijne vakantie toegewenst! Lachebek

ik meende dat er nog iemand naar PZ kwam maar weet de naam zo even niet meer en Jeffrey komt morgen op bezoek, dus het wordt hier nog druk met de forumleden.....hahaha Lachen

Het wordt een beetje stil op het forum als iedereen naar Port Zélande gaat. Tong
« Laatste verandering: 30 Juli 2010, 19:16:38 door Jeroen » Gelogd

JJaspers
Market Dome

« Antwoord #188 Gepost op: 30 Juli 2010, 20:30:36 »

Anita, nog heel veel plezier. Ben benieuwd naar de review, want wij willen er volgend jaar misschien ook heen.

20-08-'10 - 27-08-'10 Les Trois Forêts (VIP cottage 528)
ngs92
Moderator
Market Dome

« Antwoord #189 Gepost op: 30 Juli 2010, 20:43:19 »

Nog veel plezier, Anita en natuurlijk ook Hmn nog een fijne vakantie toegewenst! Lachebek

Het wordt een beetje stil op het forum als iedereen naar Port Zélande gaat. Tong

Hmm ik zal ook nog naar Port Zelande kunnen fietsen word bijna een meeting Lachen

26-02-2010/01-03-2010 Landal Coldenhove.
12-03-2010/15-03-2010 Landal Coldenhove.
19-03-2010/22-03-2010 Landal Port Greve.
27-08-2010/17-09-2010 Landal Het Land van Bartje.
Anita
Market Dome

« Antwoord #190 Gepost op: 31 Juli 2010, 10:30:56 »

nou gezellig hoor, iedereen is welkom! we hebben alleen geen slaapplek meer in ons huisje......hahaha.
Ben benieuwd wie we te zien krijgen dan!!! Knipoog

Het is hier in ieder geval heerlijk en hebben hier echt een vakantiegevoel!
Het huisje bevalt zeer goed, alleen de trap kraakt als de neten (is lastig voor s' nachts....) er is maar 1 mengkraan bij het bad, de rest gewoon warm/koud en er is geen mat of id, dus je loopt erg veel zand naar binnen.

Wij vermaken ons hier wel 14 dagen!

markieanta
Moderator
Market Dome

« Antwoord #191 Gepost op: 31 Juli 2010, 11:07:36 »

Met die kraan is toch altijd zo Anita?
Keramische kranen kennen ze niet echt bij Centerparcs geloof ik.
Jarne
Moderator
Market Dome

« Antwoord #192 Gepost op: 31 Juli 2010, 11:34:56 »

In de meeste cottages waar ik gezeten heb wel. In Eemhof en Le lac zeker, in de huttenheugte ook en volgens mij ook in de erperheide...

En ik kijk nt naar de foto's van PZ en daar hadden we er ook een. Op alle parken waar wij de afgelopen tijd zijn geweest dus...  Knipoog

|Center parcs actiecode | Alle acties van Center parcs | www.cpactiecode.tk
Shoppie
Moderator
Market Dome

Port Zélande 2010

« Antwoord #193 Gepost op: 31 Juli 2010, 12:39:10 »

Iedereen nog veel plezier daar hihi, nou Anita dan kan je de koffie wel de hele dag warm houden als het hele forum even op de koffie komt.

Groetjes
Bayanca
Market Dome

« Antwoord #194 Gepost op: 31 Juli 2010, 13:03:25 »

Die trappen kraken inderdaad ontzettend. Vooral lastig wanneer je 's nachts naar de wc moet ... Grijns
Met kleine kinderen waren ze ook link want ze passen tussen de spijlen door en de treden zijn erg glad.
Meyke lag (ondanks goed opletten )destijds tóch plots onderaan de trap. Waren gelukkig nog maar twee treedjes te gaan.
JJaspers
Market Dome

« Antwoord #195 Gepost op: 31 Juli 2010, 16:05:18 »

Ik slaap daar wel doorheen, maar jullie blijkbaar niet Tong.

20-08-'10 - 27-08-'10 Les Trois Forêts (VIP cottage 528)
Bayanca
Market Dome

« Antwoord #196 Gepost op: 31 Juli 2010, 18:20:26 »

Ik ook wel maar de kinderen niet Knipoog
gelfling1986
Market Dome

« Antwoord #197 Gepost op: 31 Juli 2010, 18:37:05 »

Hoi Anita, mag ik vragen in welk nummer of zone huisje je verblijft? Ik ben er nu ook, en ik ben benieuwd of ik je tegenkom Lachen

Ikzelf zit in een van de personeelsbungalows (nr 144 t/m 153), deze liggen vlakbij de Market Dome.
« Laatste verandering: 31 Juli 2010, 18:39:13 door gelfling1986 » Gelogd
Anita
Market Dome

« Antwoord #198 Gepost op: 31 Juli 2010, 19:26:53 »

Hoi Anita, mag ik vragen in welk nummer of zone huisje je verblijft? Ik ben er nu ook, en ik ben benieuwd of ik je tegenkom Lachen

Ikzelf zit in een van de personeelsbungalows (nr 144 t/m 153), deze liggen vlakbij de Market Dome.
hey dat is gezellig, misschien ben ik je al wel tegen gekomen, we hebben vandaag met Jeffrey en Linda veel door de MD gelopen!!
Wij zitten in de VIP rij aan het strand!

Hmn
Market Dome

« Antwoord #199 Gepost op: 31 Juli 2010, 19:35:58 »

De kans dat je mij op het park ziet, is vrij klein Knipoog Ik ben of in de bungalow, of buiten het park. Vandaag dan in het zwembad geweest. Het water is er aardig koud. Haha. De wildwaterbaan lijkt wel sneller te gaan dan vorig jaar...

"Manche sind es nicht gewohnt, ein Blatt vor dem Mund zu nehmen, weil es keine so großen Blätter gibt".

Ook leuk: www.sunparksforum.nl
Angellove
Market Dome

« Antwoord #200 Gepost op: 1 Augustus 2010, 11:52:00 »

Leuk om jullie live verslag te lezen. Jammer dat ik er nu ook niet ben.
Heb het er ook erg naar mijn zin gehad dit voorjaar.
En ja ook ik had last van de krakende trap, mijn zoontje werd er ook telkens wakker van.  Grijns
Gtaboy107
Parkplein

« Antwoord #201 Gepost op: 1 Augustus 2010, 14:09:20 »

Toen ik daar was, was het helaas niet zulk goed weer. Maar het was wel een hele mooie vakantie. Prachtige provincie zeg, Zeeland.
Vincent Opdam
Market Dome

« Antwoord #202 Gepost op: 1 Augustus 2010, 15:18:01 »

Ik moet eerlijk zeggen dat iets mij tegenhoud om naar dit park te gaan, het is immers niet van origine een park van CP. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Wat maakt PZ leuk? Hoe vinden jullie het zwembad als je bijv. kijkt naar de bekleding van het MD?
jeroom
Market Dome

Mijn huis is waar mijn stella staat (in CP dus)

« Antwoord #203 Gepost op: 1 Augustus 2010, 15:21:56 »

Wij gaan niet zozeer voor het park, maar wel om hetgeen er in de omgeving te zien is.
Uiteraard gaan wij 1 keertje varen met een boot op het Grevelingenmeer.

Anita
Market Dome

« Antwoord #204 Gepost op: 1 Augustus 2010, 15:44:29 »

Ik moet eerlijk zeggen dat iets mij tegenhoud om naar dit park te gaan, het is immers niet van origine een park van CP. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Wat maakt PZ leuk? Hoe vinden jullie het zwembad als je bijv. kijkt naar de bekleding van het MD?
ik vrees dat ik het hardst van allemaal heb geroepen dat ik nooit naar PZ zou gaan, want dat park leek me totaal niks.....ik geniet hier nu volop en vind het heel erg leuk en gezellig!
Het zwembad is niet mijn smaak, maar dat doet er voor mij eigenlijk niks aan af, kan prima zonder! Daarbij zitten wij aan het meer dus de kids zwemmen ook daar veel.
Het zwembad kun je ook bekijken via de virtuele tour van de CP site en dan zul je zien dat ie vrij klein is, anders is, maar velen vermaken zich er prima!

Wij gaan niet zozeer voor het park, maar wel om hetgeen er in de omgeving te zien is.
Uiteraard gaan wij 1 keertje varen met een boot op het Grevelingenmeer.
dit hebben wij gisteren gedaan en kan niet anders zeggen als dat ik op deze manier wel leuke foto's van het park heb kunnen scoren.......

PascalR
Market Dome

You feeling lucky punk?

« Antwoord #205 Gepost op: 1 Augustus 2010, 15:54:45 »

Zit nu lekker op PZ met Anita ( mijn moeder ) en de rest van het gezin.

Ik heb vandaag gezwommen. Best klein zwembad, maar wel heel mooi. De turbo tunnel gaat best wel snel. In een rap tempo ben je klaar en dat is jammer. Wel een mooie wildwaterbaan, die vond ik wel leuk.

Gisteren zijn we naar de adventure factory geweest, is ook mooi ruim. Pepeteve gekeken, in de house of games even wat gamen en met de 20 cent apparaten.

Verder weet ik het rooster niet, maar we gaan het hier heel leuk hebben.

Groetjes uit PZ.

Center Parcs beats everything
maria
Market Dome

« Antwoord #206 Gepost op: 1 Augustus 2010, 19:12:32 »

Wij komen al jaren op PZ meerder malen per jaar maar ik heb tot nog toe niet veel van de echte CP fans kunnen overtuigen van de leuke sfeer en mooi ligging van dit park. Wellicht dat dit nu toch gaat lukken mbv Anita en Pascal! Lachen
Anita
Market Dome

« Antwoord #207 Gepost op: 1 Augustus 2010, 19:45:03 »

hahaha, nou ik wil niemand proberen te overtuigen hoor, geef alleen maar aan dat wij het hier enorm naar onze zin hebben, maar mijn broer was hier een poos terug en mijn zusje was hier een paar maanden geleden en beide vonden ze het niet voor herhaling vatbaar.
Het is zoiets persoonlijks of je een park leuk en gezellig vind. Voor ons is Erperheide het park welke ons het 'thuis gevoel" geeft, maar dat heeft ook niet iedereen toch?

Wij genieten hier nu in ieder geval volop (ben alleen niet weg van het zwembad, maar dat wist in van tevoren al) en zeker in de zomermaanden durven wij dit park gerust aan te bevelen! Knipoog
Juist het feit dat dit park anders is dan de original parken maar waar je wel de CP inslag in ontdekt trekt mij voor de zomervakantie zo aan. (en dit was juist hetgeen mij voorheen deed huiveren om hier naar toe te gaan)

Jarne
Moderator
Market Dome

« Antwoord #208 Gepost op: 1 Augustus 2010, 20:36:04 »

Dat vonden wij ook, met goed weer heb je het zwembad helemaal niet nodig, maar is het wel een leuke bijkomstigheid. Het park geeft dan echt een zomerse sfeer. Zeker als je cottage uitzicht over het strand heeft.

|Center parcs actiecode | Alle acties van Center parcs | www.cpactiecode.tk
Anita
Market Dome

« Antwoord #209 Gepost op: 2 Augustus 2010, 09:50:55 »

Dat vonden wij ook, met goed weer heb je het zwembad helemaal niet nodig, maar is het wel een leuke bijkomstigheid. Het park geeft dan echt een zomerse sfeer. Zeker als je cottage uitzicht over het strand heeft.
inderdaad en de ligging van de 815 waar jij in zat een poosje terug ligt ook zeer zeker niet verkeerd! Cool

Pagina's: 1 ... 6 [7] 8 ... 10 Omhoog Print 
Center Parcs Forum  |  Center Parcs  |  Center Parcs Nederland (Moderators: marloes, Shoppie)  |  Topic: [Ervaringen] Port Zélande (Deel 3) « vorige volgende »
Ga naar:  

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte