|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anita
Market Dome

Geslacht: 

Erperheide: here we come!!!!!
|
 |
« Antwoord #136 Gepost op: 6 Juli 2010, 15:41:43 » |
|
Ik zit er over te denken om volgend jaar zomer te boeken op Hoch sauerland. heeft er iemand nog tips voor een mooi huisje of mooie ligging?
ik ben nl. totaal onbekend met dit park..zit te denken aan een 6 pers. premium.
als je graag een 6 pers. premium kindercottage wilt dan zou ik gaan voor 614/615/616 of 617...speeltuin recht voor de deur, korte afstand naar de MD, geen klim- en daalwerk, mooie huisjes. Wij zaten in de 613 en dit was een comfort en die beviel ook prima. Hebben daar standaard een vaatwasser en deze type (ik meende dat dit de Barbados was...blauwe gekleurde daken in ieder geval op het plannetje) hebben meer ruimte dan de cremekleurige daken, terwijl dit ook een 6 pers. comfort is. wil je echt de 6 pers. premium dan denk ik dat 604/605 of 690/691 wel mooie plekken zijn zonder heel veel klim en klauterwerk. Die hele grote boog huisjes links op het plannetje liggen tegen de berg op, dus naarmate je hoger op het plannetje kijkt, des te meer moet je klimmen en dalen. Is er eigenlijk wel verschil op dit park tussen de premium en de comfort? Misschien ander meubilair, maar een vaatwasser zit in beide, dus dan blijft een 2e tv over?
|
|
|
|
« Laatste verandering: 6 Juli 2010, 18:43:29 door Anita »
|
|
where ever you go.......go Center Parcs!!!!!!!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|