Auteur Topic: [Ervaringen] De Huttenheugte  (gelezen 131315 keer)

Offline maria

• Market Dome
Re: [Ervaringen] De Huttenheugte
« Reactie #450 Gepost op: 4 april 2009, 19:19:06 »
Wij hebben ook eens op de HH een 5 pers. gehad maar daar zaten 2 slaapkamers in, een met een 2 pers. bed en een met een stapelbed en een apart 1 pers. bed. Allemaal zeer krap.

dani

• Gast
« Reactie #451 Gepost op: 4 april 2009, 19:29:42 »
ER zijn i.d.d. 2 verschillende types.
Wij hadden destijds ook die met 2 slaapkamers...nooit meer.

We hadden ons eigen campingbedje meegenomen en kregen hem met geen mogelijkheid in de slaapkamer met de 3 bedden.
Toen het bedje uit het huisje gebruikt en ons zoontje (destijds 1 ) werd 's morgens om 5 uur wakker met een kletsnat bed door het doortrekkende vocht.
Nooit meer.

Offline -Martijn-

• Market Dome
  • Geslacht: Man
  • Stilstand is achteruitgang
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #452 Gepost op: 13 april 2009, 12:13:42 »

Hartelijk dank voor het melden. Dit klinkt een erg grote en mooie verbetering te zijn voor de Aqua Mundo. De witte 'standaard zwembad' vloertegels leken zo uit de catalogus te komen. Ook goed om te horen, dat men er een soort van 'kunst-palet' van heeft gemaakt. De komst van de led-verlichting kan ik verder ook enkel toejuichen, deze hebben hun dienst ook meer dan bewezen op enkele andere parken. Kortom ik ben erg benieuwd naar het resultaat en je eventueel genomen foto's!
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

Offline Jeroen

• Redacteur
  • Market Dome
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #453 Gepost op: 13 april 2009, 12:40:04 »
Ben ook benieuwd naar het eindresultaat, maar ik vind het sowieso nu al een goede stap. :)

Offline duthoy

• Market Dome
« Reactie #454 Gepost op: 14 april 2009, 12:42:45 »
netjes, zeer netjes :-D
ben blij dat ik dan toch voor HH heb gekozen. huidige toewijzing: bungalow 721 ;-)

Offline liek888

• Market Dome
« Reactie #455 Gepost op: 14 april 2009, 12:50:23 »
Ziet er goed uit daar gaan we in de week van de hemelvaart zeker een keer zwemmen :D
Voorlopige toewijzing huisje 485
groetjes angelique

Offline -Martijn-

• Market Dome
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #456 Gepost op: 14 april 2009, 13:01:23 »

Allereerst bedankt voor het plaatsen van deze duidelijk foto's , Rogier!
Dit is zeker een grote verbetering t.o.z van de voorgaande situatie. Ook goed om te zien dat men een de keus heeft laten vallen, op verschillende 'mozaïek'-tegeltjes, die van elkaar afwijken in vorm, grootte en kleur. Kortom een erg positieve vernieuwing aan de Aqua Mundo van het park. Laten we hopen dat dit tevens het 'startsein' zou zijn, om ook de witte 'catalogus'tegels te vervangen door deze speelse varianten!
l Fotoverzoek? Vraag me gerust naar foto's van jouw favoriete locatie(s) binnen Center Parcs!
l We zijn er weer! Bezoek nú het vernieuwde Reclame in de signature is verboden!

Offline vvleeuwe

• Market Dome
  • MANWITHAMISSION2.COM
« Reactie #457 Gepost op: 14 april 2009, 13:56:33 »
Een hele verbetering dat natuursteen, mooi ook door die verschillende kleuren van het mozaiek. Wel jammer is dat de witte tegels nog aanwezig zijn, zou mooi zijn als die ook nog zouden veranderd worden in mozaiek.

Offline duthoy

• Market Dome
« Reactie #458 Gepost op: 14 april 2009, 14:59:04 »
bedankt voor de foto's van het HH046 type huisje! geeft een beter beeld van de reële situatie en niet de fototjes of  plannetjes van de CP-site

Offline liek888

• Market Dome
« Reactie #459 Gepost op: 14 april 2009, 15:26:34 »
hoi Rogier,
thanks voor de foto's van huisje hh0046
Hebben jullie het leuk gehad?
greetzzzz angelique

Offline cp-vippie

• Market Dome
  • Sporthuis centrum voor alle zekerheid!!
« Reactie #460 Gepost op: 14 april 2009, 16:41:41 »
Cottage ziet er netjes uit. Wel erg klein maar dat maakt het ook wel weer knus. De laminaatvloer vind ik een goede verbetering en extra kussens op de bank zijn ook best prettig. Thanks voor de foto's ze zijn goed gelukt.

Offline Jeroen

• Redacteur
  • Market Dome
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #461 Gepost op: 14 april 2009, 20:30:11 »
Bedankt voor de foto's! De vernieuwing van de Aqua Mundo-tegels is erg mooi geworden. :)
Hopelijk worden de zijkanten binnenkort toch nog afgemaakt. :)

Offline duthoy

• Market Dome
« Reactie #462 Gepost op: 27 april 2009, 10:21:03 »
Voor mijn weekendje huttenheugte ben ik nog op zoek naar toeristische trips in de buurt van het park (afstand tot max 25-30 km.). Tot op heden heb ik al:
- hunnebedcentrum
-

Iedereen is vrij om de lijst aan te vullen

Anita

• Gast
« Reactie #463 Gepost op: 27 april 2009, 10:29:26 »
onder "family & premium" dus onder hetzelfde onderdeel als waar je dit bericht hebt gezet is een topic met de naam: "autoroute naar het park", en dit was van iemand die de vakantie ook in de HH ging houden en die vroeg wat er te doen was naar en rondom dit park, dus kijk hier eens bij en wie weet doe je daar nog leuke tips op voor uitstapjes.
groet Anita

Offline duthoy

• Market Dome
« Reactie #464 Gepost op: 27 april 2009, 10:59:08 »
het ander topic is onderweg naar HH, dus hetgene je op een grotere afstand van het park tegenkomt. dit gaat over hetgene je vanuit HH kan doen.

Offline -Martijn-

• Market Dome
    • Eigen Center Parcs
« Reactie #465 Gepost op: 27 april 2009, 11:10:09 »
Hieronder bijvoorbeelden enkele dagtips voor dagtrips vanuit de Huttenheugte,
Ook zoals hierboven wordt vermeld is een bezoek brengen aan de nieuwe VVV-Desk een goede oplossing!

- Hunnebedden Borger
  www.hunebedcentrum.nl
- Dierenpark Emmen
  www.noorderdierenpark.nl
- Attractiepark Slagharen
  www.slagharen.com
- Assen Verkeerspark
  www.verkeersparkassen.nl
- TT-Circuit Assen
  www.tt-assen.com
- Avonturenpark Hellendoorn
  www.avonturenpark-hellendoorn.nl
« Laatst bewerkt op: 27 april 2009, 11:14:39 door -Martijn- »

Offline Jeroen

• Redacteur
  • Market Dome
    • Nog even in aanbouw...
« Reactie #466 Gepost op: 27 april 2009, 15:38:06 »
Wellicht staan in het topic '[Centraal] Wat is er in de omgeving te doen?' in subforum Center Parcs Algemeen nog nuttige tips. :)

Anita

• Gast
« Reactie #467 Gepost op: 27 april 2009, 16:07:41 »
het ander topic is onderweg naar HH, dus hetgene je op een grotere afstand van het park tegenkomt. dit gaat over hetgene je vanuit HH kan doen.

zo begint inderdaad de topic die ik bedoelde, maar gaandeweg kwamen er ook tips voor als je eenmaal op het park aangekomen was, en er werden dusdanig veel tips gegeven voor bezoekjes in de buurt van het park, dat het mij wel een tip leek om die eens door te lezen!!!

Offline luipaardje

• Parc Plaza
« Reactie #468 Gepost op: 11 mei 2009, 07:46:43 »
Wie weet of er een dvd speler in het huisje staat en watvoor koffiezetapparaat? Gewone of een senseo?

En wat is precies premium aan het huisje, de vaatwasser?

Wilde mail sturen naar centerparcs, maar als je klikt op "stel een vraag" krijg je foutmelding (al 3 dagen) en ik vertik het om te gaan bellen á 50 cent per minuut.

En toen kwam ik op dit forum, heb er al veel info vandaan kunnen halen, bedankt daarvoor!

Offline GJ75

• Market Dome
« Reactie #469 Gepost op: 11 mei 2009, 16:39:15 »
Mini review Huttenheugte

Vanwege de wat mindere ervaringen die we eind vorig jaar hadden met de AM van PZ, hadden we drie vrijkaarten gekregen voor een willekeurig bezoek aan een andere AM.

Omdat (schoon)ouders in de buurt van de HH wonen, hadden we besloten om op 5 mei bij de HH te gaan zwemmen.

Dit was echt een trip down memory lane. Toen ik een tiener was (helaas al weer een jaar of 15 geleden...) kwamen we vrij regelmatig zwemmen bij de HH.

Maar goed, op 5 mei dus op naar HH. de aankomst is mooi, via het leuke dorpje Dalen, over de kleine weggetjes naar CP. Het park zelf ziet er echt uit als een CP-Original park.

Market Dome
De MD herkende ik nog wel van 15 jaar geleden, maar ziet er wel veel 'aangekleder' uit dan toen (veel groener en een meer thematische aankleding). Wel vond ik hem kleiner dan ik dacht.

Lijkt een beetje op de MD van EP, maar dan net iets groter/ruimer.

Ik vond/vind dit nog steeds wel een mooie MD. M.n. doordat hij wel vrij brede looppaden heeft en je een leuke scheiding tussen winkel- en resaturantdeel hebt.

Hebben niet uitgebreid in de MD gezeten. Alleen na het zwemmen een snack gehaald en dit was prima.

Aqua Mundo
Ook de AM was nog zeer zeker herkenbaar van 15 jaar geleden. Maar ook hier oogt alles veel aangekleder. Lekker veel groen en leuk met die hangbrug over het golfslagbad. Ook de nieuwe tegeltjes in het golfslagbad doen het bad zeker goed!

Belangrijkste veranderingen t.o.v. 15 jaar geleden zijn de nieuwe glijbaan, de hangbrug, het kinderbad en het buitenbad. Allemaal veranderingen die het bad wel ten goede zijn gekomen.

HH heeft een zeer leuk kinderbad, bestaande uit twee delen. Een baby/peuterbad met kleine gijbaantjes. Dit ligt heel mooi verscholen. Daarnaast een peuter/kinderbad met een grote buisglijbaan voor kinderen (het duurt wel tergend lang voordat deze op oranje gaat zeg...). Daarnaast wat sproeiers e.d.

Achter het kinderbad (naast de gratis zonnebanken) zit een trap naar een buisglijbaan naar het buitenbad. Een erg leuke glijbaan!

Wildwaterbaan is een soort combi tussen die van EP (het buitendeel) en KV (de grot en het binnendeel). Het buitendeel is niet al te lang, maar wel vrij stevig. Ook glij je lekker door. Grot en binnendeel is leuk, maar houdt de boel wel een beetje op.

Grote glijbaan is vrij kort maar wel leuk.

Het is niet de grootse AM van CP, maar wel een vrij complete. Ik mis echter wel wat attracties, zoals b.v. een waterpiste, een koraalbad of een water playhouse. 25m. bad is grappig en leuk om te dobberen met je baby of zo, maar voegt niet echt veel toe. Echt baantjes trekken kun je niet.

Het leek echter wel (maar kan ook zijn omdat het echt superdruk was op 5-5) dat er relatief weinig zitruimte was.

Al met al hebben we een leuke middag gehad en gaan we zeker nog eens zwemmen daar.

Anita

• Gast
« Reactie #470 Gepost op: 11 mei 2009, 19:14:34 »
Mini review Huttenheugte

Het leek echter wel (maar kan ook zijn omdat het echt superdruk was op 5-5) dat er relatief weinig zitruimte was.

wij wonen niet zo heel ver bij de Huttenheugte vandaan en zijn er ook al eens een dag wezen zwemmen, en omdat wij niet op het park verbleven mochten wij pas een uur na openingstijd (dus om 11.00u) het zwembad binnen. Er was toen ook werkelijk geen plekje te bemachtigen en dat was op een normale zondag, dus geen bijzonder weekend of zo. Het heeft ontzettend lang geduurt voordat we 5 stoelen en een tafeltje konden bemachtigen, er was toen 1 tafeltje vrij, maar dat was vlakbij het 25 meter bad, maar daar kon je elkaar niet verstaan door het water gekletter van de waterval die daarnaast zit, en dus weer verder gezocht. Wij hadden toen ook het gevoel dat er, vergeleken met andere AM veel minder ruimte was om te zitten, want toen we dan eindelijk zaten, hadden we het hutje mutje gevoel, ook omdat er weinig loopruimte tussen de tafeltjes door was.

« Laatst bewerkt op: 11 mei 2009, 19:17:33 door Anita »

Offline smet

• Parc Plaza
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #471 Gepost op: 13 mei 2009, 13:45:58 »
wij willen in september met 6 volwassen en 1 klein kind naar huttenheugte in een 8 persoons huisje.
Ik lees veel reacties over verouderde huisjes. Heeft iemand ervaring met een 8 persoonshuisje, omdat onze zoon veel over de grond kruipt moet dat wel veilig zijn.

dani

• Gast
« Reactie #472 Gepost op: 13 mei 2009, 14:48:33 »
veilig wel , schoon moet je even afwachten ;D

Volgens mij zijn in 2002 de meeste huisjes grotendeels van binnen opgeknapt.
Echt oud  van interieur zijn ze dus niet.
Denk dat men de bouw zelf bedoelt, de huisjes zijn net als op o.a. het Meerdal wel  oud.
« Laatst bewerkt op: 13 mei 2009, 14:50:57 door dani »

Elisa

• Gast
« Reactie #473 Gepost op: 13 mei 2009, 20:04:04 »
Wij gaan zelf altijd naar HH in een 8 persoons. Het is er inderdaad veilig voor een kleintje. Er ligt vloerbedekking op de grond door het hele huisje, muv de keuken.

Volgens mij zaten er in ons huisje zelfs kinderbeveiligingen op de stopcontacten. De keuken is overigens vrij toegankelijk, dus je kindje kan wel een koelkast openen (staan er twee van). Maar dat is een kwestie van opletten denk ik.

dani

• Gast
« Reactie #474 Gepost op: 13 mei 2009, 21:06:56 »
Ligt er nog wel vloerbedekking?
Naar mijn weten zijn ze op alle parken de vloerbedekking aan het vervangen voor houtlook pvc vloeren.

Elisa

• Gast
« Reactie #475 Gepost op: 13 mei 2009, 22:32:34 »
Ligt er nog wel vloerbedekking?
Naar mijn weten zijn ze op alle parken de vloerbedekking aan het vervangen voor houtlook pvc vloeren.

Afgelopen jaar lag het er nog. Misschien is het nu vervangen, dat zou kunnen.

Offline luipaardje

• Parc Plaza
« Reactie #476 Gepost op: 14 mei 2009, 07:50:08 »
@ boxershop": jouw antwoord lijkt niet te kloppen, krijg de volgende mail op de vraag wat er in een 6 persoons premiumcottage zit:

Bedankt voor uw e-mail.

Deze cottage heeft noch een dvd-speler, noch een senseo apparaat.

De toevoeging premium mogen ze wat mij betreft dus wel weghalen....

Offline luipaardje

• Parc Plaza
« Reactie #477 Gepost op: 14 mei 2009, 09:35:40 »
Customer Contact Center
Center Parcs

Daar heb ik een mail van ontvangen. Wat is mailadres van Huttenheugte dan?

Offline luipaardje

• Parc Plaza
« Reactie #478 Gepost op: 14 mei 2009, 09:39:28 »
Je hebt helemaal gelijk hoor, er zit een senseo in (heb toch maar even gebeld!)

GRoeten

Offline luipaardje

• Parc Plaza
« Reactie #479 Gepost op: 14 mei 2009, 10:27:18 »
Nee geen dvd speler helaas. Wat mijn inziens toch wel zou horen in een "premium cottage" .

Maar heb zelf nog wel 1, hopelijk kan ik die aansluiten (voor een eventuele regenachtige dag ;-) )