*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
Re: [Ervaringen & Vragen] Port Zélande (deel 4)
« Reactie #450 Gepost op: 10 april 2017, 12:42:27 »
Welk huis nummer hadden jullie?

*

Offline hilde

• *
  • 6
  • +0/-0
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #451 Gepost op: 11 april 2017, 20:25:15 »
We hadden huisje 366

*

Offline Renita

• **
  • 33
  • +0/-0
« Reactie #452 Gepost op: 22 april 2017, 21:55:14 »
Jullie hadden dus dezelfde badkamer ervaringen als wij Hilde. Vond het echt niet kunnen, wij waren met opa en oma van 90 en 89 dus spekgladde douche was gewoon prut. Waren juist zo blij dat de gerenoveerde huisjes een douche hebben, zo was de 6 persoons geschikt voor onze combinatie van oudjes en achterkleinkinderen (in een bad stappen lukt niet meer)

*

Offline Ccmel

• **
  • 954
  • +0/-0
« Reactie #453 Gepost op: 21 juni 2017, 09:25:56 »
Iemand recente ervaringen met Port Zelande, specifiek met de vernieuwde vips ?

Hou een beetje mijn hart vast, want voorlopig voorspelt ons verblijf niet veel goeds  :'( 
Weervoorspelling voor begin juli zeer veel regen (terwijl momenteel aan thuisfront zowat hittegolf) terwijl we voor het eerst verderaf van md zitten & onze fietsen hiervoor gaan meenemen, waterplayhouse gaat pas open op onze voorlaatste dag (nochthans vooraf gezegd eind juni), lees op tripadvisor en zoover veel over hinder door verbouwingen aan cottages (hopelijk in zone 7 rust al terug gekeerd).
Blijf ook reviews vinden van onvriendelijk personeel en weliswaar opgefriste maar nog steeds oude cottages.

Onlangs onze planning wat omgegooid en verblijf PZ ingekort naar midweek, hierdoor wat meer budget om week erna extra midweek te boeken in grote dure vip in Bostalsee (eerst 8p premium geboekt en nog omgeboekt). Voor Centerparcs komt dit op ruim 500 euro meer omzet. Je zou denken win-win situatie voor alle partijen. Maar voor hen nog niet voldoende, blijven koppig 49,50 euro aanrekenen voor het inkorten van de eerste midweek. Was 2e wijziging, dus kan geen beroep doen op gratis omboeking zeiden ze.

Ligt echt zwaar op mijn maag. Volgens de algemene voorwaarden zit ik muurvast, maar voel het echt aan alsof we voor Centerparcs niet meer zijn dan een naïeve melkkoe, een leeg te halen portemonnee. En dat na zoveel jaren van boekingen, na deze vakantie hebben we de laatste 12 maand alleen al 6 dure verblijven gehad.

Nog even rondgekeken naar alternatieven voor onze lievelingsparken Bostalsee en lac d'ailette, maar de ligging en uitzicht op (veel) water, in combinatie met superleuk subtropisch (binnen)zwembad, is blijkbaar niet zo vlot te vinden. Vooral de cottages van lac d'ailette met groot terras op/aan water en zicht op prachtige natuur lijken elders onvindbaar, tenzij met eenvoudig zwembad. Toch niet op max 4u rijden van België. Landal waterparc Veluwemeer komt in de buurt, maar het sobere zwembad is niet te vergelijken met Cp.

Tips voor andere gelijkwaardige parken zijn wel steeds welkom voor volgend jaar :)
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline cinderella

• **
  • 3008
  • +4/-0
« Reactie #454 Gepost op: 21 juni 2017, 14:56:13 »
Landal Hof van Saksen is het zwembad aan het uitbreiden met 3 glijbanen. Cottages is veschillende luxes, misschien een idee?
HB 01-'05, EH 08-'05, MD 05-'06, HH 11-'06,EH 05-'07,EH 06-08,KV 01-'08, Myst. KV08-'08, EH 12-'08, myst MD omgeboekt naar EH 07-'09, KV 03-'10, myst. KV 07-'10, MD 08-'11, myst. MD 08-'12, HH 04-'13, HS 08-'13 HS 07-'14, EH 2-'15,HS 5-'15.

*

Offline Ccmel

• **
  • 954
  • +0/-0
« Reactie #455 Gepost op: 21 juni 2017, 14:59:51 »
Landal Hof van Saksen is het zwembad aan het uitbreiden met 3 glijbanen. Cottages is veschillende luxes, misschien een idee?

Klinkt inderdaad niet slecht, zal het eens bekijken.
5x Bostalsee, 1x Les Trois Forets, 1x Kempervennen, 8x Limburgse Peel, 3x Erperheide, 4x Park Eifel, 1x Heijderbos, 1x Huttenheugte, 1x sunparks Ardennen, 2x Lac d'ailette, 1x Landal Lommerbergen, 4x Landal Waterparc Veluwemeer, 1x port zelande

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #456 Gepost op: 21 juni 2017, 18:03:25 »
De VIPs op PZ in zone 7 zijn werkelijk prachtig gerenoveerd. En een hele mooie ligging aan het water. In deze zone wordt niet meer gerenoveerd, daar zijn ze klaar. Voorval in zone 4 zijn ze nog volop bezig. Dat zijn ook niet echt mooie cottages vinden wij.
  Wij vinden PZ een prachtig park dus u hoeft echt geen spijt te hebben van uw boeking. Ook onvriendelijk personeel hebben wij nog nooit ervaren daar.
Jammer dat u uw verblijf heeft verkort, u zult zien wat voor prachtige cottage u heeft met zeer ruim luxe badkamer en kookeiland en veel lichtinval. En de omgeving is prachtig met de mooiste stranded van Nederland.

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 369
  • +0/-0
« Reactie #457 Gepost op: 22 juni 2017, 10:08:00 »
Id Ccmel, zoals Maria zegt is PZ een heerlijk park met zeer vriendelijk personeel. 

Het is een klein park dus je zit max een kwartiertje van MD (persoonlijk getimed met kleine kinderen bij ;-)  )

Zwembad is een van de fijnste, ook zonder water playhouse.

Huisjes vind ik persoonlijk wel wat minder in PZ, daar geef ik je gelijk, tenzij je een 4-pers huisje geboekt hebt, die zijn wel ok (mits wij met 5 zijn, zitten we altijd in de 6-pers huisjes en die vind ik echt niet meer van deze tijd, zelfs de vernieuwde), maar ik ben A) een sukkel op de draaitrap en B) ik moet een wc hebben op hetzelfde verdiep als waar ik slaap.  Als deze twee dingen je niet storen, zit je prima in PZ.

De Evergreenz van PZ is dan weer een van de betere.

Ik weet niet hoe oud je kids zijn maar de wannabe-activiteiten en andere kidsklub-activiteiten zijn heel leuk in PZ.

En wat dat weer betreft, da's nog lang he, kijk hier net naar de actuele voorspelling en nu staat er 20°C met soms neerslag.  Af en toe een buitje vang je perfect op met het zwembad of indoor minigolf (of je sauna)
sinds 2012:
9 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 2 x Kempervennen (mystery) * 2 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 2 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal

*

Offline Ccmel

• **
  • 954
  • +0/-0
« Reactie #458 Gepost op: 23 juni 2017, 12:34:18 »
Zolang het niet doorlopend regent, zullen we hopelijk toch ietwat van het park kunnen zien. Ik weet niet goed wat de weervoorspelling van 55% regen en donkere wolken in werkelijkheid voor weer zal geven.

Het park en de omgeving lijkt me wel volledig "ons ding", gezien onze voorliefde voor parken als Bostalsee en Lac d'ailette tov de "bosparken".

In Park Eifel sliepen wij op het gelijkvloers, maar onze kids boven zonder wc op verdiep. De cottage op zich was mooi, leuk gelegen en hun eigen verdiep hebben vonden onze meisjes tof. Maar achteraf zeggen ze nu nooit meer naar Park Eifel te willen terug gaan, omwille van geen wc boven. Dus dat beloofd voor PZ  ;D

Zijn er in PZ eigenlijk wel cottages met een toilet op slaapniveau?

@Maria, we hebben vooral ingekort om de prijs te drukken. Een week in juli kost dubbel zoveel als een midweek. Voor PZ werd er op moment van boeking ook stevig doorgerekend, amper korting te verkrijgen wegens de recente renovatiewerken. Maar we waren zo benieuwd om dit park eens te ontdekken (vooraf steeds afgeschrikt door de horrorverhalen van slecht onderhouden cottages).

De prijs achteraf halveren voor PZ (door van week naar midweek te gaan) hadden we nodig om ons de speling te geven om een midweek in Bostalsee bij te boeken, met deftige korting, in een 10p vip. Altijd al van die cottage gedroomd vooral omwille van het zalige grote jaccuzibad, vandaar dit keer eens gek gedaan en hem effectief geboekt.

Maar blijf het erg vinden dat CP hier gebruik van maakt om extra kosten (49,5 euro) aan te rekenen, terwijl ze geen verlies deden, maar integendeel een hogere omzet doordat wij Bostalsee bijboekten.
Lees hier op forum dat iemand 2x reservatiekosten en 2x voorkeur moet betalen omdat zijn verblijf langer dan 1 week is, is nog klantonvriendelijker en geldbelustiger dan wat ze met onze boeking deden.

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #459 Gepost op: 23 juni 2017, 13:42:42 »
Er zijn in PZ wel cottages met een toilet op de verdieping. De 4 pers. cottages aan de haven en de 4 en 6 pers. premium aan de haven hebben zeker een ook toilet op de  eerste verdieping.

*

Offline Ccmel

• **
  • 954
  • +0/-0
« Reactie #460 Gepost op: 3 juli 2017, 20:37:39 »
Vandaag aangekomen in Port Zelande.
Zoals Maria reeds voorspelde is onze 4p vip in zone 7 zeer mooi gerenoveerd en heerlijke ligging. Dol op ons terras met idyllisch zicht op watertje, eenden en veel groen. Voldoende privacy ook.
Onze cottage heeft een oprit met 1 autostaanplaats en buitenberging, perfect voor onze fietsen.
De slaapkamers zijn ruimer dan verwacht, wel opletten voor je hoofd onder de schuine wand. Geen toilet boven blijft wennen, maar is toch maar voor enkele nachten.
Waren aangenaam verrast dat keuken en woonkamer 1 open ruimte is, met veel lichtinval door de grote ramen. De cottage is niet groot, maar geeft je op die manier een open en fijn gevoel.
De nieuwe keuken is magnifiek, met granieten werkbladen, combi-oven (broodjes bakken, pizza in oven, ovenschotels, ...in deze centerparcs kan het eindelijk echt!), ruime koelkast, vaatwas, ... Ook tof is dat je van aan het eiland vlot tv kan kijken. Thuis kan dit niet, dus wel lekker zo eens op vakantie ;)
De badkamer is nog groter dan foto's vooraf deden vermoeden. Prachtige badkamer met grote inloopdouche, bubbelbad met 2 hoofdsteunen, sauna, dubbele lavabo, 2 hoge sierradiatoren, ...

Aankomst om 11u30 en moesten naar de receptie om de sleutels. Ondanks dat we daar niet de enige waren, verliep aan de receptie inchecken zeer vlot.
Friendskado was een grijs deken.
De marketdome is ok, voelde beetje kruising tussen Kempervennen en Limburgse Peel.
De aquamundo uitgebreid uitgetest, en super content. Waterplayhouse was al in gebruik vandaag, enkel het water erin was nog vrij koud. Turbotunnel jammer genoeg buiten gebruik, hopelijk morgen beter. De wildwaterbaan was fantastisch, leukste en mooiste van alle parken die we al bezochten, want voor ons hoeft het niet zo wild.

Het park is kleinschalig, wij zitten bijna aan de rand, maar zowel te voet als met fiets zijn we meteen aan md.

De cottages tussen zone 7 en de md zien er allemaal al gerenoveerd uit, met fris tuinmeubilair en wicker hoekbanken. Opvallend is wel dat zowat al die cottages terrassen en ramen aan straat hebben, zero privacy dus op terras, groot contrast met ons terrasje dus :)

De 6p vips achteraan op het park zijn ook leuk gelegen, maar slecht een paar zijn reeds gerenoveerd. Zeer bizar, want liggen in dezelfde rij. Jammer, want de niet-gerenoveerde 6p vips lijken ook het mooiste uitzicht op het strand te hebben.

Morgen verder op ontdekking, maar tot nu toe is dit park reeds een zeer positieve ervaring :)

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #461 Gepost op: 3 juli 2017, 21:45:32 »
Super ccmel, fijn dat het jullie goed bevalt. De cottages zijn erg mooi.

« Reactie #462 Gepost op: 3 augustus 2017, 21:44:04 »
Er zijn in PZ wel cottages met een toilet op de verdieping. De 4 pers. cottages aan de haven en de 4 en 6 pers. premium aan de haven hebben zeker een ook toilet op de  eerste verdieping.

Is dit zone 2? Wij willen graag een 6p premium boeken, maar zouden graag een toilet boven hebben.

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #463 Gepost op: 3 augustus 2017, 22:34:10 »
Ja zone twee maar dan bijvoorbeeld 239/240 die hebben zeker een toilet boven

*

Offline Svenja81

• *
  • 6
  • +0/-0
Gerenoveerde cottages huisdiervrij?
« Reactie #464 Gepost op: 5 augustus 2017, 22:44:26 »
uit de beschrijvingen van de cottages (van o.a. Hochsauerland en Port Zelande) maak ik op dat gerenoveerde cottages huisdiervrij zijn. Als straks alles gerenoveerd is, zijn de parken dan geheel huisdiervrij? Mag toch hopen dat dat niet waar is?

*

Offline desireew

• **
  • 234
  • +1/-0
Re: Gerenoveerde cottages huisdiervrij?
« Reactie #465 Gepost op: 6 augustus 2017, 10:19:30 »
Comfort cottage (vernieuwd) (Vernieuwd)
 (PZ981), 4 personen, 57m²
Huisdier  x1 € 24.50

Van de week nog geboekt voor volgend jaar.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)kempervennen (1x)

*

Offline desireew

• **
  • 234
  • +1/-0
« Reactie #466 Gepost op: 6 augustus 2017, 10:21:57 »
Comfort cottage (vernieuwd) (Vernieuwd)
 (PZ981), 4 personen, 57m²
Huisdier  x1 € 24.50

Van de week nog geboekt voor volgend jaar.

De appartementen op Port Zelande zijn wel huisdiervrij, dat ik zag.
CP ganger sinds 1989.
Huttenheugte(tig keer), Loohorst(tig keer),Weertebergen(1x) Port zelande(2x), Zandvoort(4x) Eemhof(2x) het Meerdal(1x) Heijderbos(1x)kempervennen (1x)

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #467 Gepost op: 6 augustus 2017, 10:38:36 »
Wij hebben pas nog vakantie gevierd in een gerenoveerde 6 pers. Cottage op PZ met onze hond. Heerlijk en mooie cottages dus je huisdier kan gewoon gezellig mee!🐶🐾

*

Offline Svenja81

• *
  • 6
  • +0/-0
« Reactie #468 Gepost op: 9 augustus 2017, 16:58:04 »
Fijn om te horen dat honden welkom blijven!

*

Offline Eveliefje

• **
  • 545
  • +1/-0
« Reactie #469 Gepost op: 5 september 2017, 19:12:23 »
Ben op zoek naar een vakantie op Port Zelande, maar waarom is een VIP (nieuwe inrichting) 4 personen goedkoper dan een VIP oud 4 personen. Wat is het verschil? Heeft iemand foto's van de premium en/of VIP nieuw op PZ?
Groetjes, Evelien

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #470 Gepost op: 5 september 2017, 20:47:16 »
Niet twijfelen, neem van mij aan, boek de vernieuwde VIP. Echt super mooie cottages en zeer luxe en net nieuw. In geen enkel opzicht te vergelijken met de sterk verouderde oud vips.

*

Offline Eveliefje

• **
  • 545
  • +1/-0
« Reactie #471 Gepost op: 6 september 2017, 19:31:50 »
Ok en de premium dan..ik wilde namelijk onder de 500 euro blijven en met een vip ga ik eroverheen. Enige wat we dan extra hebben is handoeken, die vind ik niet erg mee te nemen en broodjes maar voor het verschil kan je bij een premium ook de broodjes naar keuze laten komen. En wifi maar ook die kan ik bij premium aanschaffen incl wifi is vip nog 85 euro duurder. En boven mijn budget...

Grrrrr keuzes....

Groetjes, Evelien

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #472 Gepost op: 6 september 2017, 20:42:50 »
De gerenoveerde premiums zijn ook heel mooi maar dan wel de gerenoveerde. De oude zijn ook afgeleefd en daar is weinig premium aan

*

Offline Saturnus

• 346
  • +3/-0
  • Geslacht: Man
  • Beheerder CP-Forum
    • De mooiste bungalowparken in Europa
« Reactie #473 Gepost op: 6 september 2017, 20:49:14 »
Ok en de premium dan..ik wilde namelijk onder de 500 euro blijven en met een vip ga ik eroverheen. Enige wat we dan extra hebben is handoeken, die vind ik niet erg mee te nemen en broodjes maar voor het verschil kan je bij een premium ook de broodjes naar keuze laten komen. En wifi maar ook die kan ik bij premium aanschaffen incl wifi is vip nog 85 euro duurder. En boven mijn budget...

Grrrrr keuzes....

En als je via Easybungalows boekt, altijd extra korting voor de leden van het Centerparcsforum!
De mooiste bungalowparken in Europa

*

Offline weegschaaltje

• **
  • 369
  • +0/-0
« Reactie #474 Gepost op: 7 september 2017, 09:18:17 »

Grrrrr keuzes....

Zou sowieso de Premium nemen daar. De cottages zijn even groot maar bij de vip zijn het grotere slaapkamers, de badkamer zit beneden.  Bij de Premium zit de badkamer - veel logischer - boven en daardoor is de woonkamer beneden groter.
Bij de Premium zijn ook twee toiletten, 1 boven en 1 beneden (bij VIP maar 1: beneden).
Premium heeft een eettafel, VIP enkel eeteiland waarin ook fornuis zit.
VIP heeft dan wel de sauna natuurlijk.
Kijk ook eens naar de 6-pers cottages, die zijn op PZ soms goedkoper dan de 4-pers.
De nieuwe comforts zijn ook heel mooi, en hebben nu ook een vaatwasser, je moet dan nog wel de prijs van het beddengoed bijtellen
sinds 2012:
9 x Erperheide * 6 x Vossenmeren * 2 x Kempervennen (mystery) * 2 x Eemhof (1 x mystery) * 4 x Port Zélande * 2 x Park Sandur * 1 x Heijderbos * 1 x Meerdal

*

Offline Eveliefje

• **
  • 545
  • +1/-0
« Reactie #475 Gepost op: 7 september 2017, 14:02:34 »
Bedankt weegschaaltje ik denk dat we voor premium gaan. Comfort incl vaatwasser is mij ook prima maar de premium is goedkoper....hoe gek...
Ik blijf snuffelen er zijn nog huisjes genoeg dus ben niet bang dat het uitverkocht raakt 😉
Groetjes, Evelien

*

Offline SuusPooh

• **
  • 37
  • +0/-0
« Reactie #476 Gepost op: 12 september 2017, 15:23:51 »
Wat een drama zijn de " vernieuwde " 4 persoons comfort huisjes  >:(
Express die geboekt want das normaal perfect te noemen, maar nu het tegenovergestelde.
Putlucht na het douchen, wel opgelost maar kwam snel terug.
Tai rips aan de uiteindes van de gordijnen, overal stofnesten en nagels van vorige gasten.
Afzuiger hing er half af en de vetdruppels hingen eraan, maar goed dat we dat nooit gebruiken  :o
Geen boodschappenkar aanwezig en kan zo nog wel ff door gaan helaas.
Het enige leuke was dat er een beach shelter aanwezig was, het park zelf is prima overigens.
Voor ons nooit meer een " vernieuwde " Cottage op Port Zelande   ::)

4x Het Meerdal, 3x De Huttenheugte, 2x Het Heijderbos, 1x Kempervennen, 1x Erperheide, 1x Bispinger Heide, 1x Bostalsee, 1x De Eemhof, 1x Port Zelande, binnenkort De Vossemeren
4x Het Meerdal, 3x De Huttenheugte, 2x Het Heijderbos, 1x Kempervennen, 1x Erperheide, 1x Bispinger Heide, 1x Bostalsee, 1x De Eemhof. Binnenkort Port Zelande

*

Offline loulou

• 74
  • +0/-0
  • Altijd tekort aan vitamine CP
    • facebook
« Reactie #477 Gepost op: 13 september 2017, 20:13:47 »
Wat een drama zijn de " vernieuwde " 4 persoons comfort huisjes  >:(
Express die geboekt want das normaal perfect te noemen, maar nu het tegenovergestelde.
Putlucht na het douchen, wel opgelost maar kwam snel terug.
Tai rips aan de uiteindes van de gordijnen, overal stofnesten en nagels van vorige gasten.
Afzuiger hing er half af en de vetdruppels hingen eraan, maar goed dat we dat nooit gebruiken  :o
Geen boodschappenkar aanwezig en kan zo nog wel ff door gaan helaas.
Het enige leuke was dat er een beach shelter aanwezig was, het park zelf is prima overigens.
Voor ons nooit meer een " vernieuwde " Cottage op Port Zelande   ::)

4x Het Meerdal, 3x De Huttenheugte, 2x Het Heijderbos, 1x Kempervennen, 1x Erperheide, 1x Bispinger Heide, 1x Bostalsee, 1x De Eemhof, 1x Port Zelande, binnenkort De Vossemeren

Jeetje! Wat een narigheid!!! En zo iets kan je nou niet een vernieuwde cottage noemen.
Heb je foto's er van gemaakt en wellicht een klacht ingediend bij het park management?

Wij gaan in november een midweek en zitten we in een premium huisje. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Vooraf ga ik eerst een bungalow inspectie doen (heb ik van m'n pa geleerd) van gebreken maak ik gelijk een foto want als ik met een klacht naar de receptie ga, heb ik aantoonbare foto's en mogen ze me een nieuw huisje gaan bieden.
Groetjes,
 Loulou

*

Offline maria

• **
  • 1450
  • +4/-0
« Reactie #478 Gepost op: 13 september 2017, 22:10:24 »
Wat jammer dat u al met de gedachte foto's te moeten maken en eerst een cottage-inspectie te moeten doen, op vakantie gaat naar Port Zelande. Ik hoop dat het meevalt want wij hebben zeer goede ervaringen met de vernieuwde cottages op het park. Nu tweemaal geweest en beide keren meer dan goed bevallen

*

Offline gerritelburg

• **
  • 158
  • +0/-0
  • Geslacht: Man
« Reactie #479 Gepost op: 14 september 2017, 13:09:38 »

Jeetje! Wat een narigheid!!! En zo iets kan je nou niet een vernieuwde cottage noemen.
Heb je foto's er van gemaakt en wellicht een klacht ingediend bij het park management?

Wij gaan in november een midweek en zitten we in een premium huisje. Ben benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Vooraf ga ik eerst een bungalow inspectie doen (heb ik van m'n pa geleerd) van gebreken maak ik gelijk een foto want als ik met een klacht naar de receptie ga, heb ik aantoonbare foto's en mogen ze me een nieuw huisje gaan bieden.

Wij gaan ook in november een midweek 13-11-17 t/n 17-11-2017 (vernieuwde VIP)
Parc Sandur 11x) De Huttenheugte (9x) Het Heijderbos (4x) De Kempervennen (3x) Park Zandvoort (1x) Port Zélande (1x) Park Hochsauerland (2x) Les Trois Forêts (1x)  De Eemhof (1x) Weerterbergen (6x) Hunzedal (1x) Vennenbos (1x)